Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 29 juli 2016 om 00:47
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 00:46:
[...]
Was ik er toen al, toen je dat vond?
Nee, dat geloof ik niet.
Maar bij jou heb ik de eerste jaren constant het schreeuwstemmetje van je avatar gehoord
[...]
Was ik er toen al, toen je dat vond?
Nee, dat geloof ik niet.
Maar bij jou heb ik de eerste jaren constant het schreeuwstemmetje van je avatar gehoord
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 29 juli 2016 om 00:53
vrijdag 29 juli 2016 om 00:54
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 00:49:
[...]
Logisch.
Er zijn mensen die denken dat ik echt zo praat en mijn haar zo heb.
en dat is niet zo?
ik heb de gelukkige huisvrouwscene waar jij volgens het forum in moest zitten wel heeeel intensief bekeken op zoek naar jou en ik kon je niet vinden omdat er geen klein schreeuwlelijkje te zien was.
[...]
Logisch.
Er zijn mensen die denken dat ik echt zo praat en mijn haar zo heb.
en dat is niet zo?
ik heb de gelukkige huisvrouwscene waar jij volgens het forum in moest zitten wel heeeel intensief bekeken op zoek naar jou en ik kon je niet vinden omdat er geen klein schreeuwlelijkje te zien was.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 29 juli 2016 om 00:56
quote:feow schreef op 29 juli 2016 @ 00:54:
[...]
en dat is niet zo?
Die heb ik vanmiddag zitten kijken op netflix.
Ik heb d'r wel gezien
[...]
en dat is niet zo?
Die heb ik vanmiddag zitten kijken op netflix.
Ik heb d'r wel gezien
vrijdag 29 juli 2016 om 00:57
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2016 @ 00:52:
[...]
Ik ook?Dat moet wel, maar ik las te weinig om persoonlijkheden van elkaar te kunnen onderscheiden hoor. Ik zag gewoon één grote bende hippe vrouwen met een gratis vivavibrator voor me.
[...]
Ik ook?Dat moet wel, maar ik las te weinig om persoonlijkheden van elkaar te kunnen onderscheiden hoor. Ik zag gewoon één grote bende hippe vrouwen met een gratis vivavibrator voor me.
quote:feow schreef op 29 juli 2016 @ 00:54:
[...]
en dat is niet zo?
Klopt.
Een klein schreeuwlelijkje zat er inderdaad niet in.
[...]
en dat is niet zo?
Klopt.
Een klein schreeuwlelijkje zat er inderdaad niet in.
vrijdag 29 juli 2016 om 00:58
vrijdag 29 juli 2016 om 01:00