Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Solomio schreef op 28 juli 2016 @ 23:31:

[...]

Jij denk dat hier een duidelijke regel over is?

Hangt van de mod van dienst af, van het weer en van het gewicht van het laatste kievietsei.

En van nog iets, maar dat weet niemand.Volgens mij dobbelen ze gewoon, kan hun het schelen.

En van nog iets, maar dat weet niemand.Het had iets te maken met de stand van de maan ten opzichte van Mars Venus, dacht ik.....
Oh dear, how sad, never mind.

[...]

Jij denk dat hier een duidelijke regel over is?

Hangt van de mod van dienst af, van het weer en van het gewicht van het laatste kievietsei.

En van nog iets, maar dat weet niemand.

Precies.

Als je in het modtopic iets roept wat met het beleid zou kunnen te maken hebben dan zegt de ene mod na een paar postings van diverse forummers: graag weer ontopic.

En dan doe je dat.

De andere, de meest onzekere, dus dat is de stagiaire, deelt direct een ban uit.

Hoeveel klantvriendelijker is de eerste mod?
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2016 @ 23:36:

[...]

Precies.

Als je in het modtopic iets roept wat met het beleid zou kunnen te maken hebben dan zegt de ene mod na een paar postings van diverse forummers: graag weer ontopic.

En dan doe je dat.

De andere, de meest onzekere, dus dat is de stagiaire, deelt direct een ban uit.

Hoeveel klantvriendelijker is de eerste mod?Klantvriendelijk? De enige klanten hier zijn de adverteerders. Forummers zijn wandelende spaarvarkentjes die moeten worden uitgeschud....
Oh dear, how sad, never mind.
10 kilo per maand kan echt niet dan moet je niets gaan eten. Ik heb een halfjaar gedaan over 20 kilo afvallen.
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 23:38:

[...]

Klantvriendelijk? De enige klanten hier zijn de adverteerders. Forummers zijn wandelende spaarvarkentjes die moeten worden uitgeschud....Als je het niet leuk vindt kan je ook ervoor kiezen om weg te gaan he. Het is hun platform en hun beleid wij maken er gebruik van.
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 23:38:

[...]

Klantvriendelijk? De enige klanten hier zijn de adverteerders. Forummers zijn wandelende spaarvarkentjes die moeten worden uitgeschud....

Nee nee, dat zie je helemaal verkeerd. De adverteerders komen omdat 'wij' als forummers in zo'n grote getale aanwezig zijn.

Als hier 3 man een een paardenkop zit, zoals vroeger, toen alles beter was, komen er geen adverteerders, die spenderen daar geen budget aan. En die adverteerders hadden we toen ook niet. Zo'n fijne tijd.
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2016 @ 23:45:

[...]

Nee nee, dat zie je helemaal verkeerd. De adverteerders komen omdat 'wij' als forummers in zo'n grote getale aanwezig zijn.

Als hier 3 man een een paardenkop zit, zoals vroeger, toen alles beter was, komen er geen adverteerders, die spenderen daar geen budget aan. En die adverteerders hadden we toen ook niet. Zo'n fijne tijd.die nieuwe generatie snapt er niks van
quote:S-Meds schreef op 28 juli 2016 @ 23:47:

[...]

die nieuwe generatie snapt er niks vanDat is correct en tevens juist.
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2016 @ 23:50:

[...]

Dat is correct en tevens juist.vroeger moest je inbellen. kon je nog je borsten harsen voordat je op de homepage was
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2016 @ 23:45:

[...]

Als hier 3 man een een paardenkop zit, zoals vroeger, toen alles beter was, komen er geen adverteerders, die spenderen daar geen budget aan. En die adverteerders hadden we toen ook niet. Zo'n fijne tijd.Inbellen kostte geld en laden kostte t.....t....tij......ij......tij......d.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 28 juli 2016 @ 23:52:

[...]

Inbellen kostte geld en laden kostte t.....t....tij......ij......tij......d.opende je een topic en keek je twee dagen later of er iemand geeageerd had
quote:S-Meds schreef op 28 juli 2016 @ 23:52:

[...]

vroeger moest je inbellen. kon je nog je borsten harsen voordat je op de homepage wasTell me about it. Kostte handenvol geld.
quote:S-Meds schreef op 28 juli 2016 @ 23:55:

[...]

opende je een topic en keek je twee dagen later of er iemand geeageerd had

Of je kwam laat thuis en dan had je die optie nog: 34 nieuwe berichten.

Op één dag!

Dat was briljant! En dan ging je al die berichten lezen.
Waarom worden troltopics nu verwijderd? Dat zijn meestal de leukste topics.
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2016 @ 23:58:

[...]

Op één dag!

Dat was briljant! En dan ging je al die berichten lezen.ik had nooit zoveel berichten. Meestal een 'eens' van BGB. meer niet
quote:S-Meds schreef op 29 juli 2016 @ 00:02:

[...]

ik had nooit zoveel berichten. Meestal een 'eens' van BGB. meer nietNee, mensch, dat waren de nieuwe berichten op het gehele forum!
Dat veranderde toen ik kwam.

Ik kwam bijna gelijk met Beles en Bedonderd en daarna kwam de BEO.

Toen ging het snel.
Had je "vroeger" dan ook maar één pijler ofzo?
quote:notalwaysdark schreef op 29 juli 2016 @ 00:06:

Had je "vroeger" dan ook maar één pijler ofzo?

Pijlers waren er niet, alles stond onder elkaar, relaties, maatschappij, kinderen, seks en overig. Meer was er niet.

Gewoon onder elkaar.
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2016 @ 00:07:

[...]

Pijlers waren er niet, alles stond onder elkaar, relaties, maatschappij, kinderen, seks en overig. Meer was er niet.

Gewoon onder elkaar.

Is er ergens niet nog een afbeelding van hoe het forum er toen uit zag?

Ben wel benieuwd nu
quote:_Olive schreef op 29 juli 2016 @ 00:10:

[...]

Is er ergens niet nog een afbeelding van hoe het forum er toen uit zag?

Ben wel benieuwd nuIk ook!
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2016 @ 23:58:

[...]

Op één dag!

Dat was briljant! En dan ging je al die berichten lezen.

De goeie ouwe tijd waar je reacties nog lás

Ik scan nu gewoon de eerste vijf berichten voor de toon, de laatste vijf berichten voor de update en ik loep Meds voor de samenvatting en bgb voor de oplossing.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 juli 2016 @ 00:12:

[...]

De goeie ouwe tijd waar je reacties nog lás

Ik scan nu gewoon de eerste vijf berichten voor de toon, de laatste vijf berichten voor de update en ik loep Meds voor de samenvatting en bgb voor de oplossing.

[...]

En van nog iets, maar dat weet niemand.

Ik lig echt in een deuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven