Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hoe was mijn dagje.....vandaag had ik in de ochtend even extra hulp in de klas, was wel even lekker. Kon ik even goede extra ondersteuning geven!

Wel had/heb ik nog steeds erge last van mijn blaasontsteking. Niet echt goed dus...vanmorgen maar weer naar Huisarts gebeld, nu heb ik nieuwe en zwaardere medicijnen gekregen na overleg!

Ook heb ik vandaag urine weggebracht voor mijn "soa" test. Krijg alleen niet gehele soa test van de huisarts omdat ik niet in de risicogroep val! Kon praten als brugman, maar kreeg het niet. Dus nu word ik alleen getest op de 2 meest voorkomende soa's ofzo.

Vanavond even tussendoor wat opruimen....als het lukt
Ow ja en contact met VM verloopt steeds soepeler....

Ik ben echt wel flieft!!
Fijn dat t steeds beter gaat tussen jullie, WM! hij zal zich zo langzamerhand ook wat vrijer en opgeluchter gaan voelen..denk ik zo. Zie je hem dit weekend weer?

Welke soa's worden nu dan getest?

De mannen zijn idd stil, denk dat BE druk met daten is!

Ik hoef niet met al mn vrienden dezelfde diepgang en maar als er niet veel diepgang is, is er weer lol of zo. Met R is er niet veel van alles...en dat wordt me nu weer duidelijk. Kaart ik aan dat ik al 3 jaar mn broertje niet gezien heb (heb ik heel ver weggestopt,doet teveel pijn) en dan zegt ie alleen maar: oh..

meer niet! Kaart ik aan -n.a.v. tv programma met verstandelijk gehandicapten - dat ik 10 jaar vrijwilligerswerk heb gedaan met verstandelijk gehandicapte kindertjes, alleen maar: oh....

geen vragen, geen grapjes (mag ook), niets...

Voel dat ik (weer) afstand ga nemen..is misschien niet aardig, want tuurlijk heeft ie zn goeie kanten ook en hij is echt gek op me, maar investeer toch liever in mensen met wie ik echt wat heb..

Morgen bruiloft van mn collega, zin in! Gaan met zn allen lied zingen, 1x geoefend, dus dat wordt nog wat...

En vrijdag thais eten met mn beste vrienden.

Vier dus geen sinterklaas....wel geef ik mn neefje en nichtje cadeautjes.
Ingel, wat gaat er niet bij het jc dan? Wel tof dat je dirigent hebt gestrikt

LM, ok, ik was even het precieze verhaal kwijt. Maar wel heftig inderdaad, dat 'ie het nu ook ineens weer wil proberen.

Heb je al besloten? Of laat je het eerst even bezinken allemaal?

WM jij ook al moeite met dat ze niet alles willen laten testen? Mij lukte het toch net om hiv en chlamydia te laten testen een tijd geleden. Maar dat kostte ook heel wat telefoontjes. Stom he.

Echt zoooo leuk dat je verliefd bent! En dat het zo goed gaat!!!

Xen, echt jammer dat R niet zo'n diepe prater is, en ook al geen lolmaker? Maar toch heeft hij iéts blijkbaar... en tja, afstand nemen... als je merkt dat het scheef gaat zitten is het ook niet aardig. Leuk weekend voor de boeg, veel plezier!
Met mij gaat het goed en tegelijk niet echt goed.

Gisteren om 7 uur op, werken met die BN'er, meteen doorracen naar huis om de boel weer te verwerken in het project, en tot 1 uur 's nachts doorgewerkt. Vanmorgen weer om 10 uur op (beetje uitgeslapen), hele dag achter de computer, met uitzondering van 1 papier-wegbreng wandelingetje, en straks weer aan het werk.

Ja, ik zit weer te stressen. Het leven van een freelancer met een deadline die eigenlijk net iets te dichtbij ligt.

Aan de ene kant heeft het altijd wel wat. Lekker hele dag adrenalinekick en minder last van werkontwijkend gelummel, omdat het nu écht af moet. Veel meer en sneller resultaat van een dag werk. En dat voelt goed. Maar tegelijk baal ik dat ik geen tijd heb voor andere dingen. En ik ben moe.....

Heb avondje met PD moeten afzeggen. Had al aangekondigd dat het misschien niet zou gaan lukken ivm 's avonds doorwerken. Evt. zou ik dan nog laat (22 uur ofzo) naar hem toe gaan, juist om ook even uit de werk-rush te komen... Maar ik krijg het gewoon niet af. Heb 'm om een uur of zes gsmst dat ik toch maar hier blijf om te werken. Nog niks van hem gehoord.... :(

Zal 'm straks alsnog maar even bellen....
Hallo daar zijn we weer:-)
Mozz, R. is gewoon heel lief en betrouwbaar. Ik weet wat ik aan hem heb. Denk dat ik hem daarom ook weer toeliet na dat laatste gedoe met zzp..En net als hij had ik ook grote knuffelbehoefte, alleen merk ik nu alweer dat dat afneemt. We zijn te verschillend.

Hoe is t nu met jou en PD?
Moz...ja alleen chlamydia en gonoroe...meer niets! Ik wil gewoon zekerheid voordat ik straks miss zonder condoom met VM ga sexen....snap niet dat ze daar zo moeilijk over doen

Je werkt maar hard meis! Blijf erg benieuwd wat je doet!

Als ik jouw was zal ik PD even bellen inderdaad, wel zo netjes toch? Afzeggen via sms is nou niet echt de juiste manier lijkt mij!

Xenia...tuurlijk hoef je niet altijd diepgang te hebben met R. maar als je zulke onderwerpen aansnijd dan wil je daar wel echte respons op. Zeker dat over je broer! Heftig zeg! voor jouw!! Toch trekt R. op een of andere manier aan...

BM...hoe is het met jouw??
Relaxed

Heb weer eens hard gesport en net lekker gekookt ga zo maar eens een filmpje kijken denk ik
Ik heb vandaag ook lekker gegeten en gewoon echt de moeite genomen om lekker voor mezelf te koken! Wat heb jij gegeten? Welke film wordt het?

Nou wat van dat medicijn/geneeskunde meisje gehoord?
Tja, dat met die soatest komt mij bekend voor...

Doet de huisarts alleen moeilijk of doet de GGD ook zo moeilijk?
quote:winkelmandje schreef op 03 december 2008 @ 20:48:

BM...hoe is het met jouw??Hopelijk neem je het mij niet kwalijk, WM, maar het is jou en niet jouw (dat is nl. bezittelijk voornaamwoord) haha en dat vertel ik aan een juf!
quote:Xenia66 schreef op 03 december 2008 @ 20:59:

[...]

Hopelijk neem je het mij niet kwalijk, WM, maar het is jou en niet jouw (dat is nl. bezittelijk voornaamwoord) haha en dat vertel ik aan een juf! Je hebt helemaal gelijk....maar ik ben moe en tik snel dus dan sluipen de foutjes er heel makkelijk in bij mij
quote:pop1980 schreef op 03 december 2008 @ 20:55:

Tja, dat met die soatest komt mij bekend voor...

Doet de huisarts alleen moeilijk of doet de GGD ook zo moeilijk?

Geen idee maar de GGD hier heeft van die onmogelijke openingstijden voor mij als juf. Ik kan niet even 15 min weg.

Tsja wilde ook niet wachten tot de kerstvakantie...
Xen, Lief en betrouwbaar voelt dan fijn he, zeker als je zo'n zzp geval achter de rug hebt. Maar ja... kijk maar hoe het loopt he... met je gevoel. Weet R. hoe je erin staat?

WM, echt stom van die testen. Zijn er mensen die echt geen risico willen nemen, gaan ze moeilijk doen. Bij mij zeiden ze letterlijk aan de telefoon (bij GGD) dat die testen erg duur waren en dus niet zomaar gedaan werden.

PD belde mij al . Hij klonk best bedrukt zeg... wel beetje koetjes en kalfjes gepraat over wat we vandaag gedaan hebben, en afgesproken om vrijdag te gaan eten samen.

Het voelt wel even gek nu. Denk dat die gesprekken van het weekend toch even de boel wat minder 'losjes' hebben gemaakt.

Komt nog bij dat ik (haha, WM, we gaan beetje gelijk op geloof ik) ook zwangerschapstestje heb gedaan. Hadden soort van condoom-ongelukje gehad vorige week. Ik zal de details even achterwege laten, maar komt erop neer dat ik eerst dacht dat er geen risico was, maar nu toch ging twijfelen na doorvragen. En het dus ook precies in mijn vruchtbare dagen was, moet pas komende maandag ongesteld worden. Testje was negatief, maar kon dus ook eigenlijk nog niks uitwijzen... dus nou ben ik toch best wel een beetje ongerust. Het kan echt bijna niet, maar toch... het houdt me wel bezig.

Lekker relaxed Bad! Welke film kijk je?

Pop, hoe gaat het met jou?
Hoi allemaal,

Zo..eindelijk even lekker op de bank!

Vandaag vrienden te eten gehad, was erg gezellig!

@pop en WM: Zijn jullie helemaal klaar voor Sint? Bij mij in de klas zijn de kinderen zoooooo gespannen! Ze huilen al om het minste of geringste..

Sorry...heb niet alles bijgelezen.. Hoop dat alles goed is met iedereen!

Ik ga weer eens even kijken op Paiq
Moz....ja je kan pas maandag dan die test doen...dus doe het dan dinsdag....heb je in ieder geval meer zekerheid!

Ik heb er hele nachtmerries van gehad.... was ook raar om die test maandag te doen...helemaal alleen. Maar VM was wel erg begaan en we hebben er achteraf echt om moeten lachen.

Dus relax!!
Mozz,misschien voelt hij zich toch enigszins afgewezen? En dat hij nu bij iedere afzegging misschien denkt dat het persoonlijk is? Iig leuk dat jullie vrijdag uit eten gaan.

En R. weet hoe ik er in sta, dat hij er niet meer van moet verwachten. Maar om hem nu weer te zeggen dat ik diepgang mis en zo..ik kijk t nog wel even aan.

Ohohoh krijgen we nog gezinsuitbreiding bij de singles?
Mozz: sterkte met het afwachten van de uitslag van die test. Lijkt me niet fijn!
even voor de duidelijkheid: toen ik het uitmaakte, heb ik hem verteld dat ik diepgang miste, lol, etc. gewoon dat we te verschillend zijn.
Hoe reageert PD op de zwangerschapstest etc?
Winkelkater doet tegenwoordig zelf de kraan open!!
quote:winkelmandje schreef op 03 december 2008 @ 21:45:

Winkelkater doet tegenwoordig zelf de kraan open!! Prettig!.. Gelukkig blijven mijn konijnen zitten waar ze zitten
Wat een slimpie,die kater van je!
[quote]Mozzarella schreef op 03 december 2008 @ 20:21:

Ingel, wat gaat er niet bij het jc dan? Wel tof dat je dirigent hebt gestrikt

LM, ok, ik was even het precieze verhaal kwijt. Maar wel heftig inderdaad, dat 'ie het nu ook ineens weer wil proberen.

Heb je al besloten? Of laat je het eerst even bezinken allemaal?

Hey Mozz, ik krijg zojuist een uitgebreide mail van hem met daarin werkelijk het hele verhaal van hoe dingen zijn gelopen en waarom hij het niet aan kon dat ik naar hem toe zou komen. Uit zijn mail blijkt en geeft hij ook aan dat hij nu klaar is voor mij (na dat er veel dingen zijn gebeurd), maar dat het nu misschien te laat is. Het is echt heel fijn om deze dingen te horen, want eindelijk spreekt hij zich uit over zijn gevoelens van de afg. 2,5 jaar. Maar ik weet niet of ik me er nog voor open kan stellen, er is téveel gebeurd, ik heb hem net uitgebreid terug gemaild. Alles wordt weer opgerakeld, dus de traantjes vloeiden net wel. Morgen op vakantie, dan moet ik het maar even laten bezinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven