Mode & Beauty alle pijlers

Zwitsal parfum ?

30-07-2016 14:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal !

Ik had even een vraagje.. We kennen allemaal die zwitsal parfum wel hé? .. Waarvoor gebruik je dat precies..? Ik heb het als kadootje gekregen.. ( en dankbaar aangenomen uiteraard ) Ben overigens 29 weken in verwachting.. maar waarvoor gebruik ik dit?

Het is nou niet dat ik zeg ik doe dit lekker op naar de zaak ofzo..
Nothing worth having ever comes easy
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2016 @ 15:45:

Ik lees dat veel mensen het op hun eigen lakens en kussens spuiten voor ze gaan slapen.Werkt bevorderlijk voor de verwekking
Ik associeer zwitsal altijd met de geur van een baby die men moet verschonen. Ik zou het ook niet dragen.
quote:mich_me schreef op 30 juli 2016 @ 15:45:

[...]

Hahaha, nu zit m'n broodje hete kip in m'n neus...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Velma schreef op 30 juli 2016 @ 15:49:

[...]

Werkt bevorderlijk voor de verwekking Tsja, die pillen van tegenwoordig doen het toch niet zo gewoon niet meer. Misschien dat dit beter werkt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2016 @ 15:42:

Geniet van een vleugje pure zachtheid met Zwitsal Eau de Zwitsal. Deze eau de toilette heeft de vertrouwde, milde Zwitsalgeur en laat je ruiken als een échte mama.

Ik heb een tijdje gewassen met Zwitsalgeur maar dat ging me op een gegeven moment zo tegenstaan. Ik word nu, een hele tijd later, nog steeds een beetje misselijk van de geur.
Heeft de parfum nog de oude authentieke geur van Zwitsal of de vernieuwde (receptuur) geur?
Een volwassen persoon die zwitsal parfum gebruikt
Wat een onzin toch, dat mensen zo afgeven op die geur. Als je het niks vind gebruik je het niet. Vind je het lekker gebruik je het. Zo moeilijk is het toch niet om dat gegeven te accepteren zonder te bekvechten om wie het meest gelijk heeft met zijn/haar mening.
Heerlijke frisse parfum, bij mij past die wel. De een kan het wel hebben de ander niet.
Ik zie ook niet zo wat er mis mee is Troeteltje. Zeker als je Zwitsal bij je baby gaat gebruiken kun je het zelf ook opdoen. Je bent nog tien weken thuis na je verlof en op vrije dagen kun je het ook gebruiken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2016 @ 15:42:

Geniet van een vleugje pure zachtheid met Zwitsal Eau de Zwitsal. Deze eau de toilette heeft de vertrouwde, milde Zwitsalgeur en laat je ruiken als een échte mama.

Hier 2 lekkende borsten... dat is pas ruiken naar een mama!
quote:toomuchdreams schreef op 30 juli 2016 @ 16:14:

Heerlijke frisse parfum, bij mij past die wel. De een kan het wel hebben de ander niet.Vooral de mensen met een blotebillengezicht
quote:ana_isabel schreef op 30 juli 2016 @ 16:18:

[...]

Hier 2 lekkende borsten... dat is pas ruiken naar een mama!Precies! En een zuur kloddertje opgegeven moedermelk in je nek , schouder en rug....de ultieme mama lucht.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2016 @ 16:20:

[...]

Precies! En een zuur kloddertje opgegeven moedermelk in je nek , schouder en rug....de ultieme mama lucht.
quote:nienke_g schreef op 30 juli 2016 @ 15:24:

[...]

Ik niet. Sommige baby's (onder wie de mijne) zijn allergisch voor het parfum in onder andere Zwitsal-producten. Beetje sneu als je alles dan weer opnieuw moet wassen..!

+1

Maar ehm ruiken als een echte mama? Deze nep moeder had ook nep baby's waar geen gele waas omheen ging van de zwitsal lucht. Ik ben zelf allergisch dus nooit aan begonnen. Als ik soms weleens kinderen van andere vasthoud die in zwitsal gebadderd zijn daarna zwitsal lotion op het lijfje en de haartjes natuurlijk dan krijg ik het zo al benauwd en durf ze niet te lang op schoot te houden. Mijn oudste is eens door mijn moeder in bad gedaan met zwitsal het joch zat helemaal onder de bultjes en vlekken..
Overigens zweer ik bij de echte Nenuco...hmmmm lekker voor in het haar. Ik vrat mijn kinderen bijna op.
Ik gaf geen BV en had toch lekkende borsten. En regelmatig een flinke klodder opgeburrrrrrrrpte melk op mijn kleding.

Mijn haar piekte diverse kanten uit, maar mijn make-up zat elke dag voortreffelijk.

Ik gebruikte de verzorgingsproducten van Zwitsal voor baby. En toch gebruikte ikzelf die parfum niet.

Ik voldoe dus niet aan jullie beeld van dé naar Zwitsal ruikende mama.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2016 @ 15:51:

[...]

[afbeelding]Hahaha, damn!
quote:Marquise schreef op 30 juli 2016 @ 15:50:

Ik associeer zwitsal altijd met de geur van een baby die men moet verschonen. Ik zou het ook niet dragen.Ik ook. Zo'n weeïge zwitsallucht vermengd met babypoeplucht. Lekker hoor.
quote:mwcactus schreef op 30 juli 2016 @ 16:22:

[...]

+1

Maar ehm ruiken als een echte mama? Deze nep moeder had ook nep baby's waar geen gele waas omheen ging van de zwitsal lucht. Ik ben zelf allergisch dus nooit aan begonnen. Als ik soms weleens kinderen van andere vasthoud die in zwitsal gebadderd zijn daarna zwitsal lotion op het lijfje en de haartjes natuurlijk dan krijg ik het zo al benauwd en durf ze niet te lang op schoot te houden. Mijn oudste is eens door mijn moeder in bad gedaan met zwitsal het joch zat helemaal onder de bultjes en vlekken..Ik moest ook altijd niezen van zwitsal, toen ze een jaar waren ben ik overgestapt op sebamed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven