Bar too Much *171*
woensdag 3 december 2008 om 22:27
Naaf!
Zal ook niet, eerst al een paar keer Wies gemist en nu Jonari!
Jo, hoe is het?
Yette, ga je morgen nog een record verbeteren "Bar openen" ?
Hela, idd. je bent veuls te lief!
Solomio, ik doe het je niet na, op een scootert rijden. Heb jaaaaaaren geleden brommert gereden, ben er mee gestopt toen ik met werken stopte vanwege mijn zwangerschap van oudste.....
Nah, we weten ook waar mijn jongste last van heeft.....
Geen urineweginfectie (althans, dat zijn niet echt de symptomen ) maar... bronchitis!! En fiks ook! Hij is er echt beroerd van. Ex is met hem naar de huisarts geweest, en huppetee, wèèr antibiotica!!!! Maar goed, ik heb hem gelijk om 15.00 uur opgehaald zodat ex zijn uurtjes op het werk kan maken. Toch fijn dat dat zo kan.
Vanaaf nog 10 minuten gesprekken gehad van oudste dochter ( maal 3 ), en nu maar hopen dat die dame het licht gaat zien en er flink aan gaat trekken, anders kan ze het shaken en mag ze ipv. HAVO VMBO T doen.....
Ga zo douchen en dan naar een straatje waar een bedje met veren en lakens te vinden is....
Zal ook niet, eerst al een paar keer Wies gemist en nu Jonari!
Jo, hoe is het?
Yette, ga je morgen nog een record verbeteren "Bar openen" ?
Hela, idd. je bent veuls te lief!
Solomio, ik doe het je niet na, op een scootert rijden. Heb jaaaaaaren geleden brommert gereden, ben er mee gestopt toen ik met werken stopte vanwege mijn zwangerschap van oudste.....
Nah, we weten ook waar mijn jongste last van heeft.....
Geen urineweginfectie (althans, dat zijn niet echt de symptomen ) maar... bronchitis!! En fiks ook! Hij is er echt beroerd van. Ex is met hem naar de huisarts geweest, en huppetee, wèèr antibiotica!!!! Maar goed, ik heb hem gelijk om 15.00 uur opgehaald zodat ex zijn uurtjes op het werk kan maken. Toch fijn dat dat zo kan.
Vanaaf nog 10 minuten gesprekken gehad van oudste dochter ( maal 3 ), en nu maar hopen dat die dame het licht gaat zien en er flink aan gaat trekken, anders kan ze het shaken en mag ze ipv. HAVO VMBO T doen.....
Ga zo douchen en dan naar een straatje waar een bedje met veren en lakens te vinden is....
donderdag 4 december 2008 om 00:07
quote:Jonari schreef op 03 december 2008 @ 23:38:
Vervelend Cay. Pijn went nooit he?
Nou ja dat wel, maar dit is even nieuw en dus heftig, Dan valt het nog even niet te negeren. Gelukkig is man weer beter genoeg om kind te halen en brengen. Vanmorgen kind zelf gebracht, maar lopen deed zoveel zeer en kostte zoveel tijd dat ik man gebeld heb om te vragen hoe het met hem ging. gelukkig goed genoeg om Kay op te halen
Hoe is het met Jo?
Vervelend Cay. Pijn went nooit he?
Nou ja dat wel, maar dit is even nieuw en dus heftig, Dan valt het nog even niet te negeren. Gelukkig is man weer beter genoeg om kind te halen en brengen. Vanmorgen kind zelf gebracht, maar lopen deed zoveel zeer en kostte zoveel tijd dat ik man gebeld heb om te vragen hoe het met hem ging. gelukkig goed genoeg om Kay op te halen
Hoe is het met Jo?
donderdag 4 december 2008 om 09:09
Goedemorgen.
Jammer Yet, geen nieuw record bar openen.
Was vanmorgen duidelijk minder koud dan gisteren. Hoewel ik daar op de terugweg niet zo zeker meer van was, toen had ik de wind vol tegen. Brrrrrrrrrrrrrr. En ook de zon niet op zien komen. Heb elke ochtend het gevoel dat ik het allemaal niet meer red, en elke ochtend lukt het toch weer. Ik onderschat mezelf.
Geen tijd voor koffie, kind moet naar de psych. Toedels.
Jammer Yet, geen nieuw record bar openen.
Was vanmorgen duidelijk minder koud dan gisteren. Hoewel ik daar op de terugweg niet zo zeker meer van was, toen had ik de wind vol tegen. Brrrrrrrrrrrrrr. En ook de zon niet op zien komen. Heb elke ochtend het gevoel dat ik het allemaal niet meer red, en elke ochtend lukt het toch weer. Ik onderschat mezelf.
Geen tijd voor koffie, kind moet naar de psych. Toedels.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 4 december 2008 om 09:43
Zo, nu ff koffie.
Yet, das een slecht begin van de dag dus. Geen internetverbinding. Wat een drama.
Las gisteravond dat mijn andere forum volgende week 1 of 2 dagen plat ligt. Ga me maar voorbereiden op een weekend naast het forum.
Yet, das een slecht begin van de dag dus. Geen internetverbinding. Wat een drama.
Las gisteravond dat mijn andere forum volgende week 1 of 2 dagen plat ligt. Ga me maar voorbereiden op een weekend naast het forum.
David Dunning
David Dunning
donderdag 4 december 2008 om 09:45
Ben ook nog hard aan het denken over een rijmdingetje, voor op school bij jongste. Naam van het kind eindigt op 'elle' en ze krijgt oorbellen. Dat lijkt lekker simpel. Helaas spreek je die laatste e van haar naam uit als een i, dus dan rijmt het ineens niet meer. Heb wel de laatste 2 regels al klaar.
solomio wijzigde dit bericht op 04-12-2008 09:46
Reden: Mag ik wel m'n eigen tekst corrigeren?
Reden: Mag ik wel m'n eigen tekst corrigeren?
% gewijzigd
David Dunning
David Dunning
donderdag 4 december 2008 om 10:01
Heb ik gezegd dat ze Danielle heet? Dacht het niet hè. Iets met privacy.
Jongste zei dat het gedicht minimaal 4 regels moet zijn, dus meer wil hij er ook niet maken. Maar ik vind 4 regels wel een beetje weinig. Ben zoooooooooooooooo blij dat ze bij oudste niet aan surprises doen. Want ik heb tuuk weer een surprise zitten knutselen. Kreeg van allebei de kinderen commentaar, dat het meer op monster leek dan op een paard (het meisje houdt uiteraard van paarden). Had echt de neiging om het ding zo in elkaar te meppen. Maar is zo sneu voor het meisje. Moet dus wel in het gedicht staan dat het een paard is, anders herkent ze het mss niet.
Jongste zei dat het gedicht minimaal 4 regels moet zijn, dus meer wil hij er ook niet maken. Maar ik vind 4 regels wel een beetje weinig. Ben zoooooooooooooooo blij dat ze bij oudste niet aan surprises doen. Want ik heb tuuk weer een surprise zitten knutselen. Kreeg van allebei de kinderen commentaar, dat het meer op monster leek dan op een paard (het meisje houdt uiteraard van paarden). Had echt de neiging om het ding zo in elkaar te meppen. Maar is zo sneu voor het meisje. Moet dus wel in het gedicht staan dat het een paard is, anders herkent ze het mss niet.
David Dunning
David Dunning
donderdag 4 december 2008 om 10:49

donderdag 4 december 2008 om 13:04
Middag!
Heb deoodschappen voor het hele weekend al binnen! Inclusief voor de goermetterij!
Zoontje zit uitgeteld een fim te kijken. Moet strakkies naa de kappert, stukkie eraf, geen verf. Daar doet ik niet meer aan. Mooi grijs is niet lelijk en als ze dat wel vinden kijken ze maar langs me heen.
Dus Hela, als ik het goed bgrijp mag je binnenkort afrijden?
Yette, al kaar met de swifferij en zo?
Solomio, je had toch een hekel aan rijmenen dichten zonder het bevallige reetje op te lichten?
Caylinn, beterschap meissie!
Jo, hoop toch iets van januari weer eens te gaan miteren, toch?
En iesje komt toch ook?
Jullie allemaal, toch?
Iedereen maar eens een paar data roepen, lijkt me handig....
Heb deoodschappen voor het hele weekend al binnen! Inclusief voor de goermetterij!
Zoontje zit uitgeteld een fim te kijken. Moet strakkies naa de kappert, stukkie eraf, geen verf. Daar doet ik niet meer aan. Mooi grijs is niet lelijk en als ze dat wel vinden kijken ze maar langs me heen.
Dus Hela, als ik het goed bgrijp mag je binnenkort afrijden?
Yette, al kaar met de swifferij en zo?
Solomio, je had toch een hekel aan rijmenen dichten zonder het bevallige reetje op te lichten?
Caylinn, beterschap meissie!
Jo, hoop toch iets van januari weer eens te gaan miteren, toch?
En iesje komt toch ook?
Jullie allemaal, toch?
Iedereen maar eens een paar data roepen, lijkt me handig....
donderdag 4 december 2008 om 16:14
Ik ben blij, nee, superblij. En opgelucht. Met mijn jongste gaat het niet goed en nu heb ik net gehoord dat ie geplaatst kan worden op een school/behandelplaats. En dat is echt hoognodig. En super dat er net nu een plaatsje is.
Wat voor festelijks kan ik daar nu es op drinken?
Wat voor festelijks kan ik daar nu es op drinken?
David Dunning
David Dunning