Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
En alweer een goedige morgen. Tenminste, dat hoop ik.

Ik loop nog een beetje te slaapwandelen, pfff zeg, soms valt het niet mee Gelukkig zijn er geen eisen voor wat betreft wallen en onberispelijke kleding. Met een plens water en een borstel ben ik ook wel klaar.

Oh en een tandenborstel tuuk. Nou, snel wat doen dus

Fijne dag allemaal!
Ik vind het ook errug vroeg.

Werkze!

Latex
Geloof dat ik al niet mag mopperen over dit vroege uur. 't Kan nog veel erger zie ik. Maar ik vind het ook errug vroeg. En vooral zo donker................

Werk ze.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Werk ze allemaal, ik mag het rustig aan doen, jongste is weer ziek bij mij thuis afgeleverd.

Plannetjes die ik voor vandaag had moeten morgen maar....

O, ja! Goede morgen allemaal.....
De draaideur draait overuren

Ik moet vandaag van hot naar her racen. Gelukkig heb ik de auto. Bedenk net dat ik 6 afspraken heb, zal wel heulemoal gaar zijn vanavond
Sjeeeees, het was bijna romatisch vanochtend. Ik heb de zon zien opkomen.

David Dunning
Leuk is dat hè? Ik reed en reed en reed over het plaaaaaaateland en zag ook de zon opkomen. Dan is het landschap hoero zo prachtig

Heb 4 uur achter elkaar gelest, ben er moe van.

Beterschap voor JP, Blues.
Up met koffie!
doe mij maar een rooie
Oh echt? Ja, jij moet zo meteen tuuk al naar bed

Ik neem nog ff koffie........
Vanmorgen bleek man hier een buikgriep te hebben, dus ik in allerhaast collega gebeld voor telefoonovername, kind op school gedropt, geregeld dat ik om kwart voor twaalf weer bij de schoolpoort kon staan. Kind achter de deur geschoven, brood gesmeerd, hond uit gelaten en snel terug naar werk. Daar geraced om mijn werk af te krijgen zodat ik om exact 5 uur naar d esupermarkt kon snellen om eten te halen, om door te racen om kind te voederen, hond uit te laten, kind te badderen. Klinkt het gejaagd? Zo voel ik me ook Nu even tijd voor ontspannen met koffie!
Moest even kinderen van school halen, lekker Hela

Klinkt bekend Linn. Ik ben vandaag 10 keer de deur uitgeweest Gelukkig heb ik wel de auto als Man ziek is, dat scheelt.

En toch heb ik het idee dat ik iets belangrijks ben vergeten
Ik heb dus geen auto, dus ik moet alles met de bus doen. Nu werk ik niet vreselijk ver van huis, maar in totaal was ik tussen de middag toch bijna anderhalf uur kwijt met reizen erbij.
Daar gaat veel tijd inzitten, ja

Ik ga nog even wat apparaten aanzetten en dan mijn bed in.

Truste
truste, ik was al weer met vanalles hier bezig, ik ga ook slapen, morgen weer zo'n dag
Nacht....

Het is nat buiten, natte sneeuw, zal morgen wel zijn blijven liggen, temp daalt...

Caylinn, lijkt wel of je een leven naast het forum hebt gekregen!

Yette, jezelf voorbij geraced vandaag en jezelf hervonden, hoop ik?

Sterkte dames met de zieke mannen!

Ikzelf heb idd. JP nog ziek. En sta hevig in dubio te wezen. Moet morgen van 10 tot half 3 werken, maar ex moet ook werken. Alleen, als ik niet werk: geen geld. Als ex niet werkt, kan hij dat later inhalen..... Vervelende is dat ik al zo weinig extra gewerkt heb, mijn inkomsten van de afgelopen weken zijn behoorlijk gedaald. Maar wil zoontje eigenlijk ook graag verzorgen. Boehoe, kutgedoe ook!

Nog maar een nachtje over slapen dan maar....

En hela? Ging het goed met lessen?

iig truste allemaal.....
Goedemorgen.

Yet, had je geen zin om de bar te openen?

Bloes, wat een k*tsituatie. Sterkte.

Buienradar gecheckt, zo meteen even de temp buiten checken. Want bij gladheid, geen scooter.

David Dunning
Mogge.

Grote sloot koffie, man met de hamer is al bezig te vertrekken, gelukkig. Ben alleen aan het snotteren, gaat ook wel weer over voordat ik een jongetje wordt.

Ex heeft niet gebeld, dus hij blijft thuis. Nu was ik toch van plan om te gaan werken, vervelend en geeft me een blègh gevoel, maar is even niet anders. Er moet brood op de plank, basta.

Slomio, volgens mij is het niet glad buiten, hoop dat je met de scooter kon!
Haha, we waren al op weg naar de bus, hebben we een verantwoord wetenschappelijk onderzoek gedaan. We zijn in diverse plassen gaan staan en we gleden niet uit. Conclusie: terug naar huis en met de scooter. De weg was meestal goed, behalve wat kleine bruggetjes en stukjes klinkerweg. But we did survive. Wel gaat de scooter heeeeeeeeeeeeeeel traag met die kou.

En.............. weer de zon zien opkomen.

Blues, sterkte vandaag. Ziek kind is al vervelend en als je dan ook nog eigenlijk liever thuis zou blijven voor hem......... Lijkt me niet altijd gemakkelijk.

Koffie dus.

David Dunning
Goedemorgen Barrers

Balen Blues, die tweestrijd iedere keer! Ik kan mij voorstellen dat dat ontzettend kalote is.

Mir, ik vind jou onwijs dapper op je scootert. Het geeft niet als het langzaam gaat, toch? Veiligheid staat voorop.

Lastig hè, die schoolgaande kinderen! Caylinn gaat er ook al mee worstelen. Je rent en vliegt je een ongeluk.

Yette, niet verslapen vanmorgen... hoop ik?

Het lessen gaat echt steeds beter. Ik krijg meer en meer vertrouwen. Moet brutaler zijn van de instructeur. Maar jullie kennen mij, de bescheidenheid zelve en zoooooo sociaal op de weg. Dus sja, dat vind ik niet altijd even makkelijk.

Met zo'n enorme auto kun je natuurlijk sowieso al respect afdwingen op de weg, dus laat maar zien dat je er aan komt...... Dan gaan de andere autootjes wel opzij. Meestal is dat ook zo maar ik durf er nog niet altijd op te vertrouwen. Komt ook nog wel.

koffie!
Hel, ik vinnut onwijs gaaf wat je doet. Vind je het nog steeds leuk?

Brrrrrrrrrrrrrr, als ik gescooterd heb duurt het daarna wel lang voordat ik het weer een beetje warm heb.

Kep es uitgerekend: op een gemiddelde dag ga ik 's ochtends om iets voor half 8 de deur uit. 's Middags om half 4 is de hele boel weer thuis. Das dus een (werk)dag van 8 uur. Van die 8 uur ben ik bijna 4 uur bezig met het brengen en halen van de kinderen. Als ik ooit zou willen gaan werken zou dat dus gewoon niet kunnen.

Nog maar weer koffie, met een voetenbad, krijg ik mss weer warme voeten.

David Dunning
Je moet je borstrok wèl aandoen, Mir. Dat scheelt echt stukken!

En ja, ik vind het superrrrrrr leuk
Borstrok tegen koude voeten?

Zo, de kinderen zijn weer binnen, lekker rustig.

Broodje zalm.

David Dunning
Hoi

Lijkt al bijna traditie dat ik de Bar open 's ochtends hè? Maar mijn leven naast het forum begint soms ook vroeg
Ha meisjes!

Jammergenoeg heb ik ook nog een leven naast het forum

Heb m'n vrolijkste pet opgezet.

Tijd voor bier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven