Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook mijn Sint pakje!

Goedemorgen allemaal :-)

Hè, hè, er is eindelijk weer een kies door bij Lianne. Nog drie te gaan.

Mamax, hopelijk komt er snel meer duidelijkheid voor jullie. Bij mij was er weefselonderzoek gehad en dat geen resultaat opgeleverd. Nu is dat voor ons niet van belang omdat we het bij 2 kinderen laten.

Naatie, ha, ha, dat was het inderdaad wel waard van de mascara.

Hel, heb je eigenlijk mijn kaartje nog ontvangen? Of heb ik daar weer overheen gelezen?

Bridges,oeps, de fles vergeten. Als ze dorst had gehad had ze het wel laten weten denk ik maar op dat moment voel je je geen goede moeder.

En die Ties! Merk je dat hij het moeilijk vind om de aandacht met zijn zusje te delen? Ik zou het ook hebben gedaan. Vorige week sloeg Lianne mij bewust( en dat deed echt zeer), ik heb haar een flinke tik op haar arm gegeven.

Star, hoe gaat het met Starman, blij met zijn nieuwe baan?

Spicy tandpasta? Welke heb u dan?

Tijd voor een flesvoeding. Ciao.
Is je moeder al aan het bijkomen Mamax? Fijn dat het achter de rug is. Hopelijk niet veel last van de wond.

Wat gemeen zijn jullie zeg, van die vieze grotemensentandpasta aan jullie lieve kindjes voeren...

Ik vanochtend ook bad-mom speldje verdiend. Kind was vanaf het opstaan super lief en meegaand maar treuzelde enorm bij het in de auto stappen (in 'dr stoeltje klimmen). Toen schoot ik uit m'n slof, echt snauwen. Bah. Gelukkig trok ze zich er niks van aan.

Maar goed, ik ben ziekig, daar zal het wel door komen. Gisteravond met koorts in bed gekropen en er vanochtend verkreukeld weer uit geklommen. Paracetamolletjes rule. Maar ik ga zo na de lunch naar huis, m'n bedje in, want voel me knap beroerd.

Maar Brigdes, je bent een goede mama hoor!

Hier ook nog geen kussentje trouwens. Hoorde laatst dat peuterkoppies in verhouding nog zo groot zijn dat ze geen ondersteuning nodig hebben.
Mhh.. ik ga wel kijken voor een plat kussen inderdaad.

Ik ben scholen aan het bellen voor Tobias. Ik vind het echt lastig. Er zit hier een school op 2 min loopafstand,maar ik weet het niet zo goed met die school.

Dus ik nog andere scholen gebelt, maar die zitten allemaal op 10 min a kwartier fietsen.

En zij zeggen dus, dat ze liever hebben dat ik naar die andere school ga, want ze willen niet in elkaars vaarwater zitten.

En ze hebben 'wijken' waar de kinderen vandaan komen. Iedere wijk heeft zn eigen school. Dus ik mocht wel langs komen voor een kennismakingsgesprek, maar ik moest toch ook maar bij die andere school gaan kijken.

Mhh.. dilemma's...
SINTERKLAASJE KOM MAAR BINNEN MET JE KNECHT
Haai Kokos, jaaaa natuurlijk, je kaartje! Zeker heb ik die ontvangen, dankjewel! Hij hangt op de ijskast, en elke keer als ik 'm zie neem ik me voor je even te bedanken.Maar ik kan alleen nog maar op werk internetten (foei!). En tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik het weer vergeten.
Hel, beterschap!

Naatie, oh da's ook lekker: ga maar naar die andere school. Dan voel je je ook zó welkom. Succes.
Graag gedaan Hel.

Ik ga, Tim huilt.
Lastig Naat. Wat bevalt je niet aan de school in jullie eigen wijk?
Wat bevalt me niet, tja, weet ik eigenlijk niet precies. Ik ben daar een jaar of 3 geleden regelmatig geweest om kinderen op te halen. Maar het was het toch niet. Gewoon een gevoel. Maar misschien moet ik daar nu gewoon open naar toe gaan als moeder en dan een mening vormen.

Moeilijk moeilijk. Maar goed, misschien is het toch wel leuk en dan maak ik me druk om niks.

In het nieuwe jaar heb ik een afspraak staan voor de 'dichtbij' school en een afspraak voor de '10 minuten fietsen' school.
Ik ga even Robin eten geven.
En hoppa, nog een award verdiend. A la Hel () even mijn dochter een flinke snauw gegeven. Ze is ontzettend dwars en heeft expres op de tafel gekleurd. Vond ik niet zo aardig. Trok zich er net als Mare niet veel van aan, ging verder met plantjes slopen.

Kokos, tandpasta is van Sensodyne. Niet spicy hoor, maar zo noemt zij het :-D

Kokos, je hebt je pakje dus gezien je plaatje?
O, haha, ik ben vanochtend ingesloten door mijn kind. We stonden al buiten en ik was bezig de achterdeur op slot te doen. Rende nog snel even naar binnen om de boodschappentas te pakken (sleutel nog in het slot, dom...). Hoor achter me "klik" en ja hoor, heeft ze de deur van buiten af op slot gedraaid. Ik nog vragen of ze de sleutel weer wilde omdraaien, maar dat lukte niet. Gelukkig reservesleutel in de keukenla en kon ik door de voordeur (hele huizenblok omlopen).
Sorry, moet er bijna om lachen

Kan ze tuin niet uit?
Ohoooo. Tsss. Ik vertel nooit meer wat.

Maar expres op tafel kleuren is ook niet aardig toch? Eigen schuld hoor

Goed dat je toch bij alle twee gaat kijken dan Naat. Dan wordt het vast vanzelf duidelijk. Maar ik zou ook moeilijk om m'n gevoel heen kunnen bij zoiets. Zei het hoofd (directeur?) van die school waar we laatst waren ook, dat het heel belangrijk is dat je een goed gevoel hebt bij de school van je kind, want dat je kind jouw negatieve vibes onherroepelijk overneemt. En dat draagt er dan weer toe bij dat 'ie met minder plezier naar school gaat en misschien zelfs wel problemen krijgt met leerkrachten. Anyway, zoals hij het zei klonk het heel aannemelijk.
Ha ha, ja, was ook wel grappig. Nee, poortje zat nog dicht gelukkig. Ze stond een beetje beteuterd naar de keukendeur te koekeloeren. Moet er niet aan denken dat dat in da hood in A was gebeurd, aan drukke verkeersweg...
Mams inmiddels weer gesproken, het was haar tot nu toe erg meegevallen. Ze had nog geen arts gesproken, maar voor zover ze het voelen kon had ze 'maar' 3 gaatjes. Dat zou lekker zijn, een kijkoperatie herstel je toch sneller van dan van een complete buikoperatie.

Na het eten nog even naar de Bart Smit hier in het winkelcentrum, voor de rest heb ik alles in huis. Wat is het verschrikkelijk koud zeg! Hier sneeuwt het nu zelfs.
Ik heb mijn pakje!!!! Mag ie al open, aaaah, toe????!!!!
Nee, het is nog geen 5 december! En wie riep er ook alweer zo hard dat we hem tegelijk open moeten maken? Ik heb de mijne nog niet
quote:mamax schreef op 04 december 2008 @ 14:24:

Nee, het is nog geen 5 december! En wie riep er ook alweer zo hard dat we hem tegelijk open moeten maken? Ik heb de mijne nog niet ja maar toen had ik hem nog niet in huis, da's anders
Hier een een moeder die zich in de tandpasta heeft vergist van de week. Laurens begon hard te huilen. Ik vond het overdreven want zo hard poetste ik nou ook weer niet.... erg hoor. Maar wij hebben mintgroene prodent en die ziet eruit als kindertandpasta....
quote:amalia schreef op 04 december 2008 @ 14:28:

[...]

ja maar toen had ik hem nog niet in huis, da's anders En ik heb hem nog steeds niet in huis, dus dat is ook anders.
Wat hebben jullie allemaal met die tandpasta! Wij hebben Elmex voor de jongens en Sensodyne voor onszelf. Rood of groen, gelukkig zie ik dat verschil heel goed!
quote:amalia schreef op 04 december 2008 @ 14:11:

Ik heb mijn pakje!!!! Mag ie al open, aaaah, toe????!!!!Tuurlijk mag hij open, Amalia! Als Sint te vroeg is met brengen, mag jij hem best een dagje eerder openmaken.
Ben niet het enige tandpastamonster dus.

Nog geen pakje, postbode is weggewoeid in de sneeuwstorm.

voor Mamamax.
Joehoe ik ben erweer! Druk geweest met 30 worden, een ziek kind en moe van de slapeloze nachten maar goed, ik ben weer boven water en ik heb mijn cadeautje!!!! Nu maar hopen dat ik het geduld heb om het tot morgen ingepakt te laten zitten .

Ik ben voor morgen erwtensoep aan het koken, 7 liter, wat een werk is dat zeg! Ik ga even in mijn pan roeren en dan kom ik bijlezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven