Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel, ze wilde me voor de Kerst nog uitslag geven, maar ik weet niet precies wanneer. Ik vind het eigenlijk wel hoopvol. Als het hopeloos zou zijn had ze dat nu wel gezegd (of denk ik nu heel positief?). En ze had het ook over uitstippelen. Nou ja, het houd me behoorlijk bezig. Het is niet zo dat ik er continu aan denk, maar het zou wel lekker zijn om te weten waar ik aan toe ben. Ik kom graag een keer bij je langs. Ik ben erg benieuwd naar je huis en foto's heb ik nog niet gezien . Wanneer ben jij vrij?

Ik lees trouwens net via Hyves dat Mickey er een dochter bij heeft, Roos. Misschien al wel bekend (21 oktober geboren) maar voor mij wast het nieuw.
quote:Jinny schreef op 03 december 2008 @ 14:18:

Ik las een pakje naar mezelf op de post gedaan Hel... Zo sneu ben ik nog net niet!
Lijkt mij ook een positief teken Mamax. Uitstippelen, als in: een strategie bepalen? Ik dacht aan iets op een kweek druppelen of zo (mmm, gekke gedachte eigenlijk). Maar in dat eerste geval lijkt het me zeker positief. Lijkt me heel moeilijk om uit je hoofd te zetten. Gelukkig dan maar dat Sint en Kerst voor wat afleiding zorgen. Ik ben op maandag en vrijdag vrij, zijn dat handige dagen voor jou? Ik zal maandag wat foto's posten - eerder lukt niet ivm geen daglicht en geen internet. We behelpen ons nog even met onze oude meubeltjes en geleende gordijnen enzo, het is nog niet helemaal feng shui (bij elkaar geraapt zootje, zeg maar ). Maar ik zal van 't weekend eens even stylen.
Jij zit dus nog in spanning, Mamax. Hoop dat je gauw een berichtje hebt met duidelijkheid.

Wordt je moeder deze week of volg. week geopereerd?

Ik ben op zoek naar het topic over grote maten rompers.

Het ondergoed bevalt niet bij CG. Als ik haar op de fiets til heb ik een blote buik vast.
Compu, moeder wordt morgen geopereerd. Ik heb nog 1 badstof rompertje zonder mouwen maat 98-104. Die mag je wel hebben als je wilt. Bij de Hema hebben ze die maat ook. Of is Compugirl daar al uitgegroeid?
Deze vind ik echt wat voor jou, ook bij de Hema.

Compu, Hema heeft wel goede rompers 98-104 die zitten bij Jonathan aardig ruim dus daar zou CG-tje ook wel in passen. Verder verkopen ze bij babywalz ook maat 98-104 maar die vallen kleiner dan die van de hema vind ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat leuk voor Mickey! Ik wist het ook nog niet. Erg leuke naam ook. Hoe heette haar zoontje ook alweer (oohooh, uit het oog uit het hart... wat errug...).

Ik vind het ook positief klinken Mamax!

Oei, Berend is zo'n blok aan mijn been de laatste tijd (letterlijk). Ik hoop dat hij weer gauw uit die 15 mnd sprong is
Sam heette d'r zoontje.

Ik ga er maar vanuit dat ze bedoelt dat ze een strategie aan het uitstppelen is.

Nog even gauw dweilen, er ligt hier een hele bende stof van al dat tegelen.
Oja Mamax, wat weet jij dat nog goed Sam en Roos, leuk.

Blèh dweilen. Dat deed ik eerst iedere week, maar het is er de laatste 3 mnd niet van gekomen....
Dweilen wel nodig met hond met natte pootjes. Grmbl.

Wist het ook niet van Mickey, leuke naam!

Mamax, ik lees zoals jij het schrijft ook positief nieuws. Uitstippelen als in het beste plan opstellen hoe het goed gaat. Lees ik er iig in, hoop dat het ook idd zo is!
Juuuuuud, waar ben je???
Compu, Duitsland heeft inderdaad veel grotere rompers!

Wat leuk voor Mickey zeg, goed nieuws!

Bam, waar ben jij?

Zo, opbrengst vandaag al TWEE sintpakken.
Wow, dat is wel heel bijzonder Jin! JIj bent erg lief geweest dit jaar kennelijk
Ik hoop eigenlijk dat ik mee naar Spanje mag!
Oudste doet een grote plas op de wc, het "schuimt" een beetje, zegt ie: Bierpipi .
Hahahaahahahahahaaha briljant
heb jij 2x een lootje ingevuld Jin Of weet iemand niet goed de echte naam en de nickname... :-)
Ik heb innavolging van Hel mezelf een pakje gestuurd
Goede avond
Hallo Naatie!
CD, wat gaat dat snel zeg. Wat ontzettend heftig.

Compu, ik heb voor Tobias setjes ondergoed bij de zeeman vandaan. Die hebben stretch ondergoed en dan blijft dat hempje de hele dag goed zitten! Misschien hebben ze dat ook wel voor meisjes.

Jinny, zo jij wordt al verwend door de Sint

Bierpipi.. haha leuk man.
Ja ik wist het dus al van Mickey, ik heb haar op mijn hyves. Maar dus niet gemeld hier. Sorry
Avond!

Zo. ik hebd e worst-mommy-award van vandaag binnen hoor!

Beide kinderen hebben het zwaar met mij gehad vandaag! Ben Fieke gewoon een fles vergeten te geven. Broodje gegeten. Spelen, naar bed. Ze ging ook gewoon lekker slapen. Toen ze sliep bedacht ik me opeens dat ze een fles had moeten hebben. Die heeft ze dus maar daarna gehad. Arm kind zal wel dorst hebben gehad!

Ties had vandaag een pest-Fieke dag. Dus pakte elk speelgoedje bij haar weg, Probeerde meerdere dingen te slopen, vond het erg grappig om met een speelgoedbak tegen haar hoofd te slaan etc. Hij had al 3 keer op de gang gestaan, meerdere waarschuwingen gehad, afgeleid met muffins en speculaasrotsjes bakken, niets hielp. Dus toen hij weer de speelgoedbak pakte en deze tegen Fieke aansloeg, heb ik hem eerst paar minuten op de gang laten brullen, en daarna ook met de bak "geslagen". Niet hard, maar wel zodat hij doorhad dat dat niet leuk/grappig was. Hij snapte het en ging daarna opeens veel rustiger spelen. Maar man, wat voelde ik me er rottig over... Zo wil ik het helemaal niet doen...

Mal: ook hier nog even een knuf voor jou!

Mamax: oeh wat spannend allemaal, morgen dus je moeder en in afwachting van de artsen. Hopelijk pakt alles goed uit!

Oh wat leuk voor Mickey zeg! Leuke naam!
rottig he, van die dagen, Ik herken ze . Vandaag trouwens niet. Kreeg ik vast een best-mommy-award. Zoete kinders en een zoete mamma. Maar is wel eens anders... Morgen weer een dag Bridges!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven