Good Luck!
woensdag 3 december 2008 om 21:48
donderdag 4 december 2008 om 08:49
Ben ik ook weer even. Zometeen komt een vriendin en ik heb vanmiddag thuiszorg zodat ik toch mijn rijles kan doen. Voel me niet echt top, maar het moet maar weer allemaal. Ik heb het idee dat Jonathan zich al wel fijner voelt. Vannacht hel rustig geslapen en zijn ogen zitten ook niet meer zo dicht. Dat is fijn want dan kan hij morgen toch Sinterklaas vieren op het KDV.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 4 december 2008 om 09:02
Bridge, hier ook een bad mommy award. Gisteravond Ceetjes tanden aan het poetsen en ze bleef maar piepen neeee mama het is spicy. Dus zei dat ze zich niet aan moest stellen. Had ik onze tandpasta erop gedaan
Niet rottig over voelen, al wil je het niet zo doen, zo schijnen kinderen wel te leren, onder elkaar is het ook oog om oog tand om tand
Heb je zelf een beetje geslapen Mal?
Niet rottig over voelen, al wil je het niet zo doen, zo schijnen kinderen wel te leren, onder elkaar is het ook oog om oog tand om tand
Heb je zelf een beetje geslapen Mal?
donderdag 4 december 2008 om 09:06
Ik heb wel wat geslapen maar ik voel me alsof ik nog wel een week kan slapen. Heb ook me zelf met spijt afgemeld voor het Sintfeest morgen maar ik moet echt even wat tijd voor mezelf hebben morgen. Heb nog niet eens Sintkadootjes voor Jonathan gehaald (ja 1 boekje al een tijd terug).
donderdag 4 december 2008 om 09:14
Ik vind het wel leuk dat we in onze tuin zoveel andere vogeltjes hebben dan in het vorige huis. Ik heb al een eigen roodborstje en vorige week zag ik een winterkoninkje. Schattig hoor! Ook veel spreeuwen en merels hier. In de vorige buurt zaten veel meer kraaien en eksters en vlaamse gaaien en dan blijven de kleine vogeltjes weg.
Wij gaan even samen badderen. Tot later!
Wij gaan even samen badderen. Tot later!
donderdag 4 december 2008 om 09:19
donderdag 4 december 2008 om 09:30
Moeder liogt onder het mes. Paps belde om 8 uur dat ze om 7.45 naar de ok gebracht was. Gek hoor, ik heb daarna gewoon boodschapjes gedaan met de jongens...
Max is ook ziek, heeft diarree. Zometeen schoonmama maar even bellen of ze een uurtje op wil passen, want ik heb verder ook nog niks in huis. Ja, net een Bumba boekje voor Sam gekocht, maar verder niks.
Bridge, wat kun je je dan rot voelen hè? Ik heb dat ook een keer gehad bij Max. Die ging altijd boven op Sam staan. Toen heb ik ook een keer met mijn voet op zijn rug gedrukt. Begon hij ook vreselijk te huilen (van de schrik, niet van de pijn hoor). Wat voelde ik me toen rot zeg! Maar hij heeft het daarna nooit meer gedaan...
Zo, ik ga zo alle pakketjes maken en dan alles op de post doen. Ik heb voor m'n Parents Plan kindjes een kleurboek en stiften gekocht, ik hoop dat ze dat leuk vinden. En nog even wachten op nieuws van Mutti natuurlijk.
Max is ook ziek, heeft diarree. Zometeen schoonmama maar even bellen of ze een uurtje op wil passen, want ik heb verder ook nog niks in huis. Ja, net een Bumba boekje voor Sam gekocht, maar verder niks.
Bridge, wat kun je je dan rot voelen hè? Ik heb dat ook een keer gehad bij Max. Die ging altijd boven op Sam staan. Toen heb ik ook een keer met mijn voet op zijn rug gedrukt. Begon hij ook vreselijk te huilen (van de schrik, niet van de pijn hoor). Wat voelde ik me toen rot zeg! Maar hij heeft het daarna nooit meer gedaan...
Zo, ik ga zo alle pakketjes maken en dan alles op de post doen. Ik heb voor m'n Parents Plan kindjes een kleurboek en stiften gekocht, ik hoop dat ze dat leuk vinden. En nog even wachten op nieuws van Mutti natuurlijk.
donderdag 4 december 2008 om 09:35
quote:Maleficent schreef op 04 december 2008 @ 09:19:
Wij vieren het zaterdagmiddag. M heeft vipboxkaarten voor AZ dus die moet op tijd weer weg helaas. Morgen vieren ze het met een echte Sint op het KDV. Zijn begeleidster zei al dat Jonathan dan bij haar op schoot mocht enzo.
Dat is wel fijn dat dat al geregeld is.
Kan je vanavond niet even de stad in als M op tijd thuis is?
Wij vieren het zaterdagmiddag. M heeft vipboxkaarten voor AZ dus die moet op tijd weer weg helaas. Morgen vieren ze het met een echte Sint op het KDV. Zijn begeleidster zei al dat Jonathan dan bij haar op schoot mocht enzo.
Dat is wel fijn dat dat al geregeld is.
Kan je vanavond niet even de stad in als M op tijd thuis is?
donderdag 4 december 2008 om 09:42
Haha Star, dat had ik van de week ook, had ik ook de verkeerde tandpasta erop gedaan. Tobias keek er vies bij en begon gelijk over zn tong te wrijven
Mal, fijn dat Jonathan toch naar het kdv kan. En jij succes met het lessen. Vind je het wel leuk om te doen?
Mamax, succes met je moeder. Ik hoop dat alles snel verloopt. Beterschap voor Max.
Goedemorgen Jinny.
Oh Kokos, jij vroeg over die mascara.. Ja hij was 16 euro, dus dat vond ik dan de moeite waard om tussen de troep te graaien Bah!
Mal, fijn dat Jonathan toch naar het kdv kan. En jij succes met het lessen. Vind je het wel leuk om te doen?
Mamax, succes met je moeder. Ik hoop dat alles snel verloopt. Beterschap voor Max.
Goedemorgen Jinny.
Oh Kokos, jij vroeg over die mascara.. Ja hij was 16 euro, dus dat vond ik dan de moeite waard om tussen de troep te graaien Bah!
donderdag 4 december 2008 om 09:45
Zo net Tobias naar het dagverblijf gebracht. Sinds dat Robin er is gaat het echt heel goed, maar vandaag was het even afwachten hoe het ging. Zn favoriete leidster heeft een andere baan, dus dat was even spannend.
Toen hij binnen kwam vroeg hij wel gelijk naar haar. Maar het ging goed gelukkig! Was wel even een pruillip, maar hij ging blij naar mij zwaaien. Ik ben er blij mee!
Toen hij binnen kwam vroeg hij wel gelijk naar haar. Maar het ging goed gelukkig! Was wel even een pruillip, maar hij ging blij naar mij zwaaien. Ik ben er blij mee!
donderdag 4 december 2008 om 09:47
donderdag 4 december 2008 om 09:53
donderdag 4 december 2008 om 10:01
Als ik Tobias ga halen, wil hij tegenwoordig niet eens mee. Ik moet het echt een paar keer vragen. Dus ik vind het helemaal goed zo
Hebben jullie trouwens al een kussen in bed bij die kleintjes? Tobias vindt het lekker om bij ons in bed op een kussen te liggen, dus vraag ik me af of ik er ook 1 in zijn bed zal leggen. Of mag dat officieel nog niet?
Hebben jullie trouwens al een kussen in bed bij die kleintjes? Tobias vindt het lekker om bij ons in bed op een kussen te liggen, dus vraag ik me af of ik er ook 1 in zijn bed zal leggen. Of mag dat officieel nog niet?
donderdag 4 december 2008 om 10:12
Volgens mij mag het vanaf 2 jaar Naatie. Max heeft er al een tijdje een. Net als een dekbed.
Tot de zomervakantie wilde Max ook niet blijven, na de zomervakantie ging het wel meteen goed. Nu huilt Sam alleen steeds omdat hij wil blijven.
Narcose valt mee hoor. Het is heel gek dat je een stuk gewoon kwijt bent. Dat lamlendige gevoel daarna is alleen een beetje vervelend.
Tot de zomervakantie wilde Max ook niet blijven, na de zomervakantie ging het wel meteen goed. Nu huilt Sam alleen steeds omdat hij wil blijven.
Narcose valt mee hoor. Het is heel gek dat je een stuk gewoon kwijt bent. Dat lamlendige gevoel daarna is alleen een beetje vervelend.