Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
zelfde hier, ben bezig met een persoonlijk project dus sporten schiet er soms bij in, sport op schema (3x) maar het plan was eigenlijk 5x vind het echt moeilijk om er tijd voor te maken soms ga ik zelfs voor het werk omdat ik tot laat werk.

met het gevolg dat ik avonds doodmoe ben, ik merk wel dat ik me lichaam er wel iets beter uitziet dan vorig jaar zomer. maar idd ben er ook nog lang niet, en soms kan ik daar wel van balen. avonds doe ik soms als ik niet moe ben de plank dat helpt ook wel qua kracht. heb het deze week aardig druk maar ga volgende week weer goed aan de slag

tis idd erg stil hier, misschien vanwege de vakantie? merk het ook op de sportschool tis lekker rustig
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer even een update. Het ging eigenlijk de afgelopen weken heel goed. Zat rond de 83,5 kg dus echt op mijn laagste. Dit weekend weer veel bbq's en feestjes gehad dus minder opgelet en meteen weer aantal kg er bij. Baal dus op dit moment heeeeeeel erg...

Dus heb even niet al te veel goed te melden.
Oh en ga deze week ook nog eens op vakantie dus het zal er niet beter op worden...
zou lekker op vakantie gaan Misfit en als je terug komt zie je wel weer verder
Hoi allemaal!

Is er nog plek voor een nieuwkomer?

Ik ben Murij, 26 jaar oud.

Ik ben al een jaar of 3 bezig met afvallen, nu rond de 15 kg kwijt. Mijn startgewicht is 80, weeg nu rond de 65 en wil graag tussen de 60-55 eindigen.

2 weken geleden heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd, dus nu weer extra motivatie!

Ik hoef niet in de tabel, aangezien ik de weegschaal de deur uit heb gedaan wegens een haat-liefde verhouding. Ik weeg heel af en toe als ik bij mn ouders ben.

Wel meet ik iedere week trouw mijn omvang. Ik doe dit ter hoogte van mn navel, omdat mijn buikvet me het meest stoort. Ik hoop uiteindelijk rond de 75 cm te belanden. Zit nu op 84.

Ik vind het wel prettig om mee te schrijven/lezen, zodat ik af en toe mn ei kwijt kan. Merk dat dat me wel erg helpt!

Ik let op mn eten, ben fan van de app 'lifesum' en probeer meer te bewegen door middel van wandelen en oefeningen met mn kettlebell. Ook zit ik erover te denken om een abbo te nemen bij het zwembad.

Heel verhaal geworden haha, maar dit was het wel zo'n beetje.
quote:Ttass28 schreef op 12 juli 2016 @ 19:19:

Ik ga naar Israel travelgirl ik denk dat ik heel veel sport nu met die pokemon go ik beweeg zoveel.

Heerlijk ttas! Een top vakantieland En heerlijke mediterrane salades en dergelijke dus je hoeft niet per se veel aan te komen daar.

Ik ben overigens weer bijna op mijn startgewicht en sinds gister weer aan het opletten... Te druk gehad met afstuderen maar nu gelukkig klaar. Maandag beginnen te werken, hopelijk daardoor ook wat meer structuur in mijn leven. Mag ik dan weer meeschrijven?
84,7

Ik heb het zaterdag maar weer opgepakt. Alles weer bijhouden en meer bewegen. Door wat nare privédingen en mijn operatie heb ik het laten verstoffen. Hallo emotie-eten... Ik ga er weer tegenaan.
Grrr ik blijf maar net boven de 80 hangen echt zo irritant. Ik ben deze week weer echt streng maar ja wel 2 keer uit eten..

Meer mensen beetje dipje he? Het is moeilijk om goed bezig te blijven zo'n lange tijd.. Succes allemaal, het komt echt weer! Wat we wel al bereikt hebben is heel knap al toch? Alleen nu doorzetten en op naar het streefgewicht!
Dubbel, te ongeduldig op m'n telefoon
ik heb niet eens gekeken vanmorgen, was een weekje naar Brabant en werd halverwege ongesteld. dus morgen weer flink aan de bak
me sportschoenen zijn kapot en me nieuwe schoenen komen pas dinsdag of woensdag binnen
Oh balen Nijntje, dan maar zwemmen ofzo?

Ik weeg 80.1, er gaat dus weer wat af gelukkig. Volgende week eindelijk een 7 dan maar. Ik ga morgen op vakantie dus hopen dat ik een beetje braaf kan blijven.

Hoe gaat het met jullie verder?!?
hmm is wel een idee

geen idee heb al 3 weken geen weegschaal gezien en de sportschool ook heel sporadisch, zelfs yoga ben ik al een tijd niet meer geweest, dus me onderrug zeikt weer

\dus morgen weer yoga en hopelijk als me schoenen er zijn weer goed sporten
Wat heb ik jullie toch verwaarloosd zeg. Jeetje lady's. Ik heb de draad weer opgepakt.
Hee Tas! Heb je een nieuw account?

Hoe is 't met je? Knap dat je de draad weer opgepakt hebt. Je hebt natuurlijk ook wel wat voor je kiezen gehad laatst met je vader dus dat is ook wel begrijpelijk!
heb de weegschaal geskipt vandaag, maar heb het sporten weer goed opgepakt,helpt missg omdat ik naar een ander finiaal van de sportschool ga iets verder weg maar veel leuker. heb alleen net me rug verrekt
Wat goed Tas! Fijn dat je er weer bent, en jarig geweest?? Volgende week ik ook 29 hoe gaat het bij jou Misfit?

Nijntje wat balen!! Voorzichtig hoor je rug is zo kwetsbaar. Lief zijn voor jezelf hoor.

Ik ben op vakantie dus niet gewogen. Wel elke dag veel wandelen en tennis dus hoop dat er wel ietsje af is
ben idd lekker bezig vorige week had ik ookal last van me rug
Joehoe!! Wat is het stil hier!!

Ik heb m'n motivatie weer gevonden en sport goed en eet gezond. Plan is om begin volgend jaar voor 2e kindje te gaan en dan wil ik zoveel mogelijk kwijt zijn, om het hopelijk niet weer aan te komen hoe meer er af is hoe beter. Ik weeg nu 78, en wil onder de 70 komen dus nog 8 te gaan!!

Hoe gaat het met jullie?!?!
joehoeee! haha

Hier gaat het een beetje moeizaam. Heb er echt moeite mee om mezelf te herpakken sinds mijn vakantie. Blijf een beetje rond de 85 schommelen terwijl het voor mijn vakantie 83 was.

Goede motivatie boertje!!

Ik heb trouwens je laatste berichtje helemaal gemist.
hoi dames, hoe gaat et? tijd geleden..., moet even mijn hart luchten/afschrijven.

ik heb wel gesport de afgelopen maanden, maar voornamelijk met tussenposen van 3 a 4 dagen, ga naar een ander filiaal waar ik me beter op me gemak voel en ik fiets er naar toe. ik had gister even een discussie, vriend is bang dat ik terug vallen ga krijgen dat ik in plaats van 5x in de week, naar 3x in de week ga en dat ik dan mijn challange niet ga halen, ik vond dat hij niet moest zeuren dat het nu (en de afgelopen dagen) even een bump in de road was, maar hij denkt van niet omdat ik wel vaker van dit soort dingen heb zodra het moeilijk wordt geef ik op. en dat wil ik absoluut niet. dus ja vandaag zou ik gaan sporten maar het is bloedheet gister werd ik er al beroerd van laat staan vandaag, mijn plan is gewoon morgen weer vers en keihard aan de slag gaan en hopen dat ik in dec uit de 70 zone ben of hooguit 72 weeg.
Nijntje 5 keer per week sporten is echt niet realistisch tenzij je werkloos bent en geen sociaal leven hebt! Goed dat je zo hard er voor werkt maar hou het realistisch. Je vriend mag bang zijn wat hij wil maar jij doet het voor jezelf, anders heeft het geen zin. Zet m op, let op je eten en komt goed!

I
Ik weeg nu 78, ga weer lekker. Ik eet even bijna geen koolhydraten om weer even boost aan het lijnen te geven en dat gaat goed. Nog 11 kilo te gaan.

Ik ga het niet redden om voor de eerste verjaardag van m'n zoontje weer op m'n oude gewicht te komen maar zit hopelijk wel in de buurt tegen die tijd.

Hoe gaat het verder met jullie?
Hallo,

Hoe is het met iedereen. Ik schaam me diep jullie zijn een goede motivatie voor mij om af te vallen. En toch heb ik jullie verwaarloosd. 1000x Sorry!!

Helaas zit ik nu weer op de 85.1

Dat mooie weer doet mijn gewicht geen goed, Tel een enkelblessure mee waardoor ik niet kon sporten en vakantie. Dan weet je het wel. Vandaag weer begonnen met hardlopen, evy is mijn sportmaatje. En ook wil ik weer meer op mijn eten letten. En met jullie steun moet het lukken.

Trouwens ik ga ook per oktober weer studeren, dus tijd zal ook moeizaam zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven