Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
weer op 77.2
Alle reacties Link kopieren
81,0.. gaat lekker weer gestaag, op naar de 7. Ik ben precies op de helft! -11 kilo, echt al heel veel eigenlijk.

Lexie wat balen.. sterkte en beterschap.

Misfit en choco hoe kunnen we jullie eens motiveren..

Misschien weer keertje tabel bijwerken??
Goedzo boertje!

Ik ben weer back on track hoor! Had afgelopen weken een dipje maar komt goed.

Vind het belangrijk dat ook me in ieder geval telkens weer herpak en niet helemaal opgeef. Ben ook al n jaar bezig en heb nog een lange weg te gaan dus dat is vaak wel demotiverend.

Ben net verhuisd en op zoek naar ene nieuwe sportschool. Gisteren ergens gratis uitgeprobeerd. Echt een super leuk concept want hoe vaker je gaat sporten, hoe goedkoper het wordt.. Goede stok achter de deur!
Hoe ging t bij iedereen? Hier 86,8 dus 1,3 er af en ij totaal 19,3
Woh Misfit bijna 20! je zal er zo anders uitzien dan 20 kilo geleden?! Echt heel knap hoor!

Ik weeg 80.6 Niet veel afgegaan maar heb ook niet veel gesport afgelopen week. Baal er beetje van dat het steeds niet lukt. Kleine man was ziek en druk met werk, ga weer beter m'n best doen
bah heb echt een rotweek achter de rug, heb heel slecht gesport schrok me dood net op de weegschaal
Oh Nijntje wat kut! Zo erg kan het niet zijn toch?!
quote:Boertje037 schreef op 27 juni 2016 @ 12:38:

Oh Nijntje wat kut! Zo erg kan het niet zijn toch?!jawel.. ben weer op me start gewicht
Ohhhh balen zeg nijntje!
Hey allemaal.

Mag ik ook nog mee schrijven? Ik wil ook graag afvallen en lees al een tijdje met jullie mee. Sinds 2 maand Let ik op mijn voeding en zorg ik dat ik meer beweeg. Woog 96.4kg en inmiddels is dat 91.7kg. Ben 24 jaar en mijn lengte is 1.70m
Hallo Woeffie,

Wat mij betreft ben je welkom

Wat ben je al goed bezig zeg!! Super knap van je

Ik heb me zojuist aangemeld om 3 maanden onder begeleiding te bewegen (2x in de week sportschool en om de 2 weken een gesprek met een diëtist)

Het begint in het najaar. Lijkt me goed te overzien omdat er een begin en een eind aan zit. Hopelijk lukt het me om voor die tijd al wat kilo's kwijt te raken. Ik blijf nu schommelen op 74.5 (soms piekt 'ie weer naar boven, maar even vaak ook geeft de weegschaal dus weer 74,5 aan. Ik denk dus wel op de goede weg te zijn, maar zeker nog niet stabiel

Ben blij dat ik me heb aangemeld dus.

Strak in de kerstoutfit, zullen we maar zeggen
ik ben ongesteld en kan alleen maar aan chocola denken heb wel een flinke chagerijne bui vandaag
Goedemorgen,

Ik heb jullie een beetje verwaarloosd,sorry.

Heb het druk met van alles en nog wat gehad. Probeer ook te letten op wat ik eet. Alleen ik ben geen vriendjes met mijn weegschaal. Blijf hangen rond de 83 kilo.

Ik sport wel trouw 1x per week.
nah ondanks de ongesteldheid 78.1 een kilo er af
Goed Nijn!! Heb je weer wat motivatie?

Ik weeg morgen, hoop volgende week onder de 80.
zeker, ik had het de afgelopen 2 weken soms te druk om te sporten, moet het echt plannen vind dat best wel vermoeiend en dan ook nog ongesteld dus hormonen op hol
Ik weet niet waar ik het heb gevonden, maar mijn motivatie is weer terug. Helaas ben ik door het gebrek aan motivatie 2 kilo aangekomen????????????.

Ben naast mijn bootcamplessen ook gestart met hardlopen mijn ren maatje is evy.

Hoe gaat het verder met iedereen ?
naah mooi toch Travel

gaat goed heb me motivatie weer gevonden, moet alleen wat minder rennen, kreeg last van me knie denk dat ik een lichte knie blessure had

Happy monday! Hier nog steeds ziek in m'n bedje :( niet veel gegeten maar ook al 1,5 week niet gesport.

Ik weeg nu 80,7. Ooeeh die 7 is zo dichtbij!! Dan kan ik op naar een 6

Het gaat me wel te langzaam hoor laatste maanden. Als ik weer fit ben ga ik toch even een dieet proberen om er weer een boost aan te geven. Iemand goede tip om even 5 kilo wat sneller kwijt te raken?
Dames wat zijn jullie goed bezig ik ben gestopt. Ik begin na mijn vakantie over 3 weken weer de draad op te pakken.
Heb vandaag niet op de weegschaal gestaan. Maar ik heb wel mijn nieuwe hardloopschoenen uitgeprobeerd.

Ttas waar ga je naar toe op vakantie of blijf je thuis?

Boertje de enige manier om snel af te vallen is minder eten en bewegen. Maar volgens mij kan je beter rustig aan afvallen. Dat is gezonder!!
heb ook niet gewogen, maar heb wel heeerlijk gesport vandaag
Ik ga naar Israel travelgirl ik denk dat ik heel veel sport nu met die pokemon go ik beweeg zoveel.
Ik sport nog steeds veel maar afvallen ho maar :( moer eens serieus gaan kijken waar aan het ligt nadeel is dat de motivatie weg gaat ik vind het sporten geleukig leuk...

Maar kwa afvallen en lijnen loopt het dus niet waardoor ik weer ongezond ga eten

Ff moeilijk ..
Niets afgevallen helaas.. De zomer is veel te lekker met alle terrasjes en bbq's. Sporten heb ik geen zin in merk ik. Echt moeilijk om weer aan de slag te gaan, maar ik wil zo graag slanker zijn. Pas bijna niets van 2 jaar terug (vorige zomer was ik zwanger) en baal er van!!

Hoe gaat het bij jullie meiden? Beetje stil hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven