Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Slaap lekker!!

Ik kan niet slapen.....
Is het zo lastig om een SOA test te laten doen joh?

Ben benieuwd heb ervoor een afspraak gemaakt bij de huisarts en ga er morgen voor naartoe. Maar verwacht eigenlijk geen problemen om er 1 te krijgen maar misschien zie ik het allemaal iets te simpel dan......
WM, waarom niet?
Wat zijn we allemaal van de soatesten dan....

Ach...ik ben weer aan het piekeren As usual....
Nou BE, ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Ik ga ook naar bed!

Trusten!
Slaap lekker Pop!!

Veel plezier morgen!!
je mist wel veel als ge even tv kijkt zeg...
Ja ik word nu ook een beetje benieuwd, had zelf geen problemen verwacht maar nu denk ik daar weer minder positief over. Maar heb een goede dokter en ik ben van mening dat als ik de test wil dan moet het gewoon gebeuren!

Truste Pop!
Ben benieuwd of jij er wel makkelijk een krijgt BE...

Bad, niet teveel tv kijken dus he... hier is zat te beleven

Truste Miran, Pop en Indi!

Waar pieker je over WM?

Mij helpt het soms om in bed nog ff mijn ipod te luisteren met een luisterboek. (heb nu 4 boeken van Dan Brown erop)

Lekker voorgelezen worden met je ogen dicht, en door het verhaal vergeet je even je eigen gepieker.
Mmmm....luisterboeken....dat is misschien eens een goed idee. Waar download je die?

Moet ik gelijk even nieuwe oordopjes kopen!

Ik pieker ( natuurlijk weer) over VM
Hallo, ik ben nieuw (zowel op het forum als 'single') Dus stel me graag bij deze voor. Mijn uitgebreidde 'relatie-is-uit-huil-verhaal' verschijnt misschien ook binnenkort op het forum, maar daar zal ik dan wel een nieuwe topic voor openen. (Of niet... ik weet het nog niet...)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 26

- Hoe lang al single? Sinds oktober

- Langste relatie ? Eh... ik weet het niet precies, ik heb 7 jaar knipperlicht gehad (waarin de effectieve tijd samen niet meer bij elkaar opgeteld was dan een jaar), een serieuze relatie van tien maanden en nu net een jaar lang een onofficieuze soort van relatie gehad. Kies maar...

- Kortste relatie? Zie antwoord hierboven, alles wat er tussendoor is gebeurd noem ik geen relaties.

- Regio? Verweggistan

- Aan het daten? Nog niet... ik kijk er een beetje tegenop

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Bescheiden 7?

- Sterrenbeeld ? Maagd

- Kinderen of kinderwens ? Kinderwens... ex heeft twee kleintjes die ik gruwelijk mis

- Hobby's (speciaal voor Q) Punniken
Welkom Gaiaantje!

Sinds oktober pas single? Wen je er al een beetje aan? Of is het relatie-is-uit-huilgevoel nog vers?

WM, hier:

Nederlands Gesproken Luisterboeken

Engels gesproken luisterboeken
Thanks Mozza...

Ik denk niet dat ik er al helemaal aan gewend ben hoor. Afgelopen weekend haalde hij weer ineens allerlei toeters en bellen uit de kast om me weer te versieren en ik liet me weer verschrikkelijk meeslepen. Alleen weet ik inmiddels uit ervaring dat het dan 3 maanden goed gaat en hij dan ineens als een blad aan een blad omslaat (juist op het moment dat het 'echt' iets lijkt te gaan worden).

Ik ben heel trots op mezelf, want toen heb ik hem de volgende dag een lange email geschreven en hem daarin even heel duidelijk vertelt dat ik dat dus niet meer pik en dat als hij niet echt voor me kan gaan dat hij dan maar op moet hoepelen (maar dan in andere woorden). Maar ja, stiekem is de hoop er nog wel een beetje...
Lijkt me inderdaad lastig zeg. Juist doordat je stiekem nog hoop hebt, is het zo moeilijk die toeters en bellen te weerstaan!

Maar blijkbaar gaat het toch telkens weer mis. Je verstand weet dat. Maar dat gevoel he... tis moeilijk, maar wees sterk!

Tis de juiste keuze om hier niet mee door te gaan, maar voor jezelf te kiezen
Moz...hoe gaat het met je deadline?
Ik ga maar eens proberen de binnenkant van mijn ogen te bekijken.............

.......was het maar vrijdagavond Behoefte om lekker tegen VM aan te kruipen!!!
Ben nog bezig... al beginnen mijn ogen zowat dicht te vallen.

Ik wil ook dat het vrijdag is! Want dan heb ik dit (als het goed is) af, en kan ik ook lekker gaan rielèksen bij PD en zaterdag met vrienden Sintfeestje...

*twijfelt of ze nu nog die red bull zal nemen of toch maar gaan slapen met het risico dat het morgen nog later wordt*
Truste WM!
quote:Mozzarella schreef op 04 december 2008 @ 00:36:

Lijkt me inderdaad lastig zeg. Juist doordat je stiekem nog hoop hebt, is het zo moeilijk die toeters en bellen te weerstaan!

Maar blijkbaar gaat het toch telkens weer mis. Je verstand weet dat. Maar dat gevoel he... tis moeilijk, maar wees sterk!

Tis de juiste keuze om hier niet mee door te gaan, maar voor jezelf te kiezen

Ach ja, heerlijk he, die mannen met tegelijkertijd bindings- en verlatingsangst. Hij heeft ook wel wat meegemaakt, maar dan nog. Je kan heel lang rekening houden met iemand, maar uiteindelijk mag hij dan ook wel rekening beginnen te houden met jou. Ik voel me wel heel sterk nu.

Jij hebt nog een deadline vanavond begrijp ik? Succes!
Vrijdagmiddag is de deadline... maar moet nog veel doen.

Morgen nog hele dag en vrijdagochtend... nu ga ik echt pitten. Ik val om!

Goodmorning!!!!

Uiteindelijk was het 01.30 dat ik voor de laatste keer op de wekker keek

Moz...succes met je deadline 2day!

Pop....vel plezier vandaag met die oude man

Oh WM, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik ga de laatste dagen gewoon te laat naar bed. Komt voort uit het gevoel even geen zin te hebben om te werken. Omdat ik het gevoel heb dat ik alleen maar werk! Maar.......... IK HEB WEEKEND

Ben hondsmoe, leuke dag gehad, de kinderen waren vanmorgen erg rustig, veel gespeeld, s middags Sint op bezoek, kado's uitgedeeld en ze daar lekker mee laten spelen. Maar mijn god, wat kroop de tijd vanmiddag zeg!

Ik ga vanavond weer salsa dansen, en nu even lekker mn bed in, een uurtje slapen, want ik val bijna om!

Verder: hallo voor de nieuwkomer! en zwaai naar de rest!
Nu al weekend, wat lekker Pop! Fijn dat de kinderen zo lekker rustig waren en gespeeld hebben.

Veel plezier bij salsa!

Ik moet vanavond nog doorwerken, maar ik heb wel het gevoel dat ik het allemaal ga halen. Het eind komt in zicht. Ooo, wat heb ik ook zin in weekend zeg!
Helay !

Moz; relax.... Take it eeaasiiee (mika). Loop jezelf niet omver met al dat gewerk van je !

Wellicht nogal logisch dat PD als arts niets van zwangerschapstesten afweet; hij is verpleeghuisarts.......

Xen; Tis me er eentje die R van jou; geen humor, geen interesse tonen (wellicht wat bot samengevat) maar aan de andere kant wel weer heel leuk. Heb je nog wat samen op de planning staan?

LM, Giaantje: knuf...

Hiero gaat alles ok. (met ben & jerry''s ijs achter de pc )

Qua gestress met he JC; het stoppen ineens een hele hoop vrijwilligers, terwijl ik het net een beetje op de rails had......

Eerste vier dagen van mn nieuwe baan zijn goed bevallen; begin het een beetje door te krijgen, leuke collega's etc. Enige nadeel vind ik dat de dagen nu tijdens het inwerken zo lang duren.....Je bent steeds mee aan het kijken, kan nog maar weinig zonder toezicht doen etc. Zijn veel regels en dingetjes die je moet weten.

Erg zin int weekend dus; sinterklaas in de kroeg vieren, voor de rest nog geen plannen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik had geen moeite om een test te krijgen bij de dokter, binnen een half uur was alles geregeld en kon ik weer op weg naar mijn werk. En nu nog een weekje wachten op de uitslag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven