Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bakkie staat klaar Compu, gezellig. Ook alleenstaand vanavond!
Volgens mij is het opknappende heen. Als het goed is mag ze morgen naar huis. Ik ben vanmiddag nog even een uurtje geweest, bezoekuur bleek tot 17 uur te zijn. Ze had 3 prachtige pleister op d'r buik en een potje met stenen op d'r nachtkastje
Haai!!!

Gatver wat een ranzig topic! (grappig ook dat iedereen even moet kijken wat het is...) Dat maar even als binnenkomer!

Verder hier het speldje voor dirty son: meneer zat vanmorgen in zijn oor te wroeten (wat al niet onwijs fris is) en voor ik het doorhad stak hij zijn vinger in zijn mond. ieeeeuuwww...

Weet niet wat nou ranziger is, dat topic of...

Mamax: hè fijn dat alles is goed gegaan joh! En morgen al naar huis, super! En wat lief van Max zeg!

Mal: fijn dat jij ook wat opknapt en dat de rijles goed ging! Zal mr. J in boxers even gaan bewonderen...

Juud: hoe is het met Mart zijn eten?
Star

Meel

Ik ben nog steeds onwijs moe. Duik er zo maar eens in. Mannetje was vandaag een stuk beter dus die kan wel morgen naar het KDV toe. Ga ik morgen lekker wat uitrusten en als het lukt naar de kapper want die grijze haren moeten weer een kleurtje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Steentjes op je nachtkastje

Ik ga kijken Mal!
Fijn dat ie beter is Mal. Heb jij grijze haren? Echt waar? Dat zou je niet zeggen!

Bridges, he getver. Van wie heeft ie dat geleerd???

Mamax, fijn dat het achter de rug (buik) is. En nu opknappen, hopelijk gaat dat heel snel.

Amalia, respect voor dat gespin van jou zeg. Net vijf km op de hometrainer gefietst, pffffffft. Nu een maskertje en dan zo lekker douchen.
Jinny, ja ik heb al wel wat grijze haren... helaas, ik ben er vroeg bij. Maar als je het verft en je doet wat highlights erin dan valt het niet zo erg op als het weer uitgroeit.
Dat lukt je dan erg goed Mal! Ik hed met zeventien de eerste grijze haar en daar is het tot dusver bij gebleven.
Geen idee Jin en eigenlijk wil ik het ook helemaal niet weten...

Fijn dat hij beter gaat Mal, heb je morgen even een lekker rustig dagje. Fijn!
Nog druk met de laatste rijmen, maar bedacht me ineens dat ik Bam al even niet heb gelezen. Hoe is het met je?
Goedemorgen,

Ik pak het Sintpakje vanavond uit, als ik hem tenminste vandaag binnen krijg

Mamax, wat lekker dat Max zo lief is, heerlijk om te lezen.

Ik hoop dat je moeder snel opknapt.
Hier komt ie morgen pas. Man is werken vanmiddag en vanavond enkind is nu naar de kita, dusssssssssssssss.

Oh ja, ik krijg een nieuw canvasdoek! Joepie, klacht erkend!

Mamax, ik vroeg laatst ook al naar Bam. Zes is vast druk!
Iedereen zijn pakje al in huis????
vanmorgen laurens naar de psz gebracht, moest snel weg daar wat Hij kwam er al aan (Sint, niet Derek ) en idd, toen ik wegliep met Berend kwamen we hem tegen met 4 pieten. Berend zat te kijken joh! Lachen. En hij kreeg een pepernootje van piet. Vond het zo raar dat ie het niet aanpakte ha ha. Ben benieuwd hoe Laurens het vond. Vind het zo jammer dat we er niet bij mochten blijven.

Berend duwt nu een stekker in mijn mond, irritant kind Ga hem maar aandacht geven...
Ik heb mijn pakje uitgepakt en had een mooi gedicht en ook wel een vaag vermoeden wie bij mij de hulpsint is.

Wat ik heb gekregen is kniekousen met ruitjes en een paar zonder ruitjes en hele mooie oorbellen met een grote diamant (geen echte )

Bedankt hoor Sinterklaasje!
Leuk Mal!

Ik kon me ook niet meer inhouden

Ik heb 3 prachtige kaarsen gekregen en een mooie roze sleutelhanger. En ik heb ook een vermoeden waar mijn pakje vandaan komt :-)

Ik zal het gedicht vanavond hier wel even opzetten. Ik heb nu nog steeds een sjagerijnige Berend. Die wil naar bed, maar hij moet nog 50 min wachten want ik wil eerst Laurens ophalen. Moet hij maar niet zo vroeg wakker worden, kwart voor 7....

In ieder geval bedankt Sint!!! Enne.... die kroonluchter heeft Juud in de wc
Vent van Bam was gisteren jarig.

Hij is Drek, niet Sint Amaal

Pakje binnen!
Naaaaaaa al open gemaakt? Dan ga ik ook
Maar goed kom eens met die vermoedens chica's?
Oeeee wie komt er bij me eten? Ik heb een chocoladeletter en een kookmagazine, dus ik kan los. Dank je wel Sinterklaasje!
quote:Star schreef op 05 december 2008 @ 11:46:

Oeeee wie komt er bij me eten? Ik heb een chocoladeletter en een kookmagazine, dus ik kan los. Dank je wel Sinterklaasje!

Lekker, ik kom wel hoor!

Leuke kadootjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven