Gezondheid alle pijlers

Carpal Boss

03-08-2016 00:15 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na al flinke tijd problemen met mijn pols en een rare knobbel bovenop mijn pols heeft de huisarts vastgesteld dat ik Carpal Boss heb. Een uitstulping van bot dat de beweging van mijn pols minder maakt en pijn veroorzaakt.

Hij adviseert om niet te opereren, maar ik twijfel. Ik ben sportief en wordt in mijn sporten beperkt. Er wordt afgeraden om de pols te buigen en op mijn hand te steunen.

Zijn er dames hier die ervaringen hebben met een operatie? Hoe ging dat? Ben je klachtenvrij? Hoe lang duur herstel? Ik lees graag persoonlijke ervaringen. Wel of niet opereren en waarom.
Waarom adviseert de huisarts om niet te opereren?
Ik zou je huisartsvragen om een verwijzing naar een sportarts. Deze artsen opereren meestal niet zelf, maar kunnen een eerlijk beeld schetsen wat je kunt verwachten van een dergelijke ingreep.
Een carpal boss kan je operatief laten verwijderen, maar er is een kans dat de klachten nadien blijven bestaan. Heb je al therapie/een brace geprobeerd? Ik zou je in ieder geval adviseren om eens langs Xpert Clinic te gaan (hand- en pols chirurgie).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven