Vakantie, het hek staat open ...
woensdag 3 augustus 2016 om 21:15
Man, man, man. Het aantal "ikverveelmijzohetisvakantieendangaiklekkeroptVivaforumlopenrellen" topic's rijst de pan uit.
Na het lezen van de OP en een blik op het loepje heb ik het meestal wel door. Maar van mij mag er een nieuwe regel komen. Eerst een maand lid en minimaal 10 zinnige reacties op lopende topic's alvorens je zelf een topic mag aanmaken.
Net als met plaatjesplakrechten dus.
Ik snap dat al die regeltjes het niet leuker maken maar die topicvervuiling vind ik ook heel vermoeiend...
pfffff... moest ik even kwijt
Na het lezen van de OP en een blik op het loepje heb ik het meestal wel door. Maar van mij mag er een nieuwe regel komen. Eerst een maand lid en minimaal 10 zinnige reacties op lopende topic's alvorens je zelf een topic mag aanmaken.
Net als met plaatjesplakrechten dus.
Ik snap dat al die regeltjes het niet leuker maken maar die topicvervuiling vind ik ook heel vermoeiend...
pfffff... moest ik even kwijt
woensdag 3 augustus 2016 om 22:33
woensdag 3 augustus 2016 om 22:36
Ook Canada al verdwenen. Zo is er toch geen hol meer aan! Nog effe en ik blijf sowieso wel weg, Mijn bijdragen worden helemaal niet gewaardeerd...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 3 augustus 2016 om 22:43
woensdag 3 augustus 2016 om 22:45
quote:2Italy2 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:43:
[...]
Zeker wel! En al helemaal je avatar. Ik wil dr ook in! Waar gaan we naar toe?Terug in de tijd, toen rellen op Viev nog wel kon!
[...]
Zeker wel! En al helemaal je avatar. Ik wil dr ook in! Waar gaan we naar toe?Terug in de tijd, toen rellen op Viev nog wel kon!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 3 augustus 2016 om 22:53
quote:gemini2011 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:49:
Shit laatste 3 pagina's van het Canada topic gemist omdat ik de afwas nog moest doen Het topic heeft er bij mij voor gezorgd dat ik in top tempo de afwas heb gedaan tussendoor. Ik heb het einde gemist omdat mijn stomme honden zo nodig herrie moesten schoppen en niet normaal konden doen.
Shit laatste 3 pagina's van het Canada topic gemist omdat ik de afwas nog moest doen Het topic heeft er bij mij voor gezorgd dat ik in top tempo de afwas heb gedaan tussendoor. Ik heb het einde gemist omdat mijn stomme honden zo nodig herrie moesten schoppen en niet normaal konden doen.
woensdag 3 augustus 2016 om 22:55
woensdag 3 augustus 2016 om 22:57
woensdag 3 augustus 2016 om 22:57
woensdag 3 augustus 2016 om 22:58
woensdag 3 augustus 2016 om 23:00
woensdag 3 augustus 2016 om 23:01