Goed absorberende tampon
donderdag 4 augustus 2016 om 01:11
Ik heb zelf deze vraag ook wel eens gesteld. Tampax vind ik niks, de normale van lidl zijn volgens mij net zoiets als de normale van ob (maar daar heb je niets aan op heftige dagen dus)
Ik heb van de week met ...tena lady's gelopen! Echt té belachelijk maar ik was het bed verschonen en 2 keer douchen midden in de nacht wat beu eigenlijk.
Ik gebruik ob comfort night super en ook nog eens nachtmaandverband, voor als ik niet binnen de 2 uur een toilet kan vinden.
En veel zwarte kleding dragen...
Sterkte er mee.
Ik heb van de week met ...tena lady's gelopen! Echt té belachelijk maar ik was het bed verschonen en 2 keer douchen midden in de nacht wat beu eigenlijk.
Ik gebruik ob comfort night super en ook nog eens nachtmaandverband, voor als ik niet binnen de 2 uur een toilet kan vinden.
En veel zwarte kleding dragen...
Sterkte er mee.
donderdag 4 augustus 2016 om 01:14
quote:parbleumondieu schreef op 03 augustus 2016 @ 12:59:
Kruidvat grootste maat en een xl always als backup. En dan ieder uur vervangen.
Is inderdaad een dingetje zo met het vooruitzicht op de overgang. Het lijkt meer op een bloedbad vaak tegenwoordig. En dan ook nog onregelmatig. Ik kan mijn lol niet op.
Het slachthuis is er niets bij?
Ik heb wel eens een foto gemaakt toen ik opstond en een "wee' kreeg
Als je die aan de politie zou laten zien zouden ze me oppakken voor massamoord
Maar het is niet grappig nee.
Kruidvat grootste maat en een xl always als backup. En dan ieder uur vervangen.
Is inderdaad een dingetje zo met het vooruitzicht op de overgang. Het lijkt meer op een bloedbad vaak tegenwoordig. En dan ook nog onregelmatig. Ik kan mijn lol niet op.
Het slachthuis is er niets bij?
Ik heb wel eens een foto gemaakt toen ik opstond en een "wee' kreeg
Als je die aan de politie zou laten zien zouden ze me oppakken voor massamoord
Maar het is niet grappig nee.