Een vraagke...

03-08-2016 22:30 71 berichten
Dames, een hele simpele maar voor mij persoonlijke hele interessante en belangrijke vraag...

Wat vinden jullie van salontafels met plavuizen?

Voorbeelden: https://www.google.nl/sea ... OAhVF2BoKHTVoDIwQ_AUIBigB
Alle reacties Link kopieren
Bij ons mag je hem niet eens met bij de kringloop aanbieden, staat onder het rijtje niet meer te verkopen, net als videobanden trouwens.

En ik snap dat wel, dan weet je wel wat ik er van vindt
inderdaad!

weldedelgestrenge Intellectueel, het viva forum kán u niet teleurgesteld hebben: u hebt een prachtige oogst aan reacties vergaard, zoals verzocht!

maar, wat is uw persoonlijke mening aangaande den plavuizen salontafel? en hebben onze reacties daar al dan niet verandering in aangebracht?
Niet mooi. Maar hey als jij het geweldig vind dan is dat toch prima.
Lilluk.
Waarom is het voor jou een interessante en belangrijke vraag?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 04 augustus 2016 @ 00:04:

Waarom is het voor jou een interessante en belangrijke vraag?

Nou, het is een luchtig onderwerp dat wel..maar ik heb een voorliefde voor oudbollig interieur en ik krijg regelmatig mensen over de vloer die er variërende opmerkingen over maken...mij een zorg, alles blijft gewoon staan..

Maar ik wilde eens weten hoe het gross er over dacht..

Trouwens, het hoeft toch niet altijd over acute en complexe problemen te gaan?
Heel ouderwets. En als ik dat tegenwoordig nog zie doet me dat denken aan armoedige shagrokende mensen met stoffen bankstel.
l'amour de soi...belle la vie...
Brrr, nee, vreselijk dit. Krijg er gewoon onaangename koude rillingen van.
quote:Intellectueel schreef op 04 augustus 2016 @ 00:40:

[...]

Nou, het is een luchtig onderwerp dat wel..maar ik heb een voorliefde voor oudbollig interieur en ik krijg regelmatig mensen over de vloer die er variërende opmerkingen over maken...mij een zorg, alles blijft gewoon staan..

Trouwens, het hoeft toch niet altijd over acute en complexe problemen te gaan?

Nee hoor, wat mij betreft niet.

Maar omdat jij dit specifiek benoemde in de OP was ik er gewoon benieuwd naar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lelluk
Mijn schoonouders hebben nog steeds zo'n ding
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

[...]

He gros vindt het gross zo blijkt.
verschrikkelijk lelijk!!

[...]

Trouwens, het hoeft toch niet altijd over acute en complexe problemen te gaan?Je maakt veel spelfouten voor iemand die zichzelf intellectueel noemt.
Wat bijzonder dat er zoveel verschillende uitvoeringen van hetzelfde oerlelijke concept zijn gefabriceerd.

Dit daarentegen vind ik wel mooie tafeltjes met tegels

belarti
quote:Enn schreef op 04 augustus 2016 @ 00:04:

Waarom is het voor jou een interessante en belangrijke vraag?quote:Intellectueel schreef op 04 augustus 2016 @ 00:40:

[...]

Trouwens, het hoeft toch niet altijd over acute en complexe problemen te gaan?Beetje tegenstrijdig, enerzijds zeg je dat het je niets kan schelen wat anderen er van vinden, anderzijds wil je hier meningen horen omdat je het een belangrijke vraag vindt.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
quote:shalimara schreef op 04 augustus 2016 @ 14:37:

Wat bijzonder dat er zoveel verschillende uitvoeringen van hetzelfde oerlelijke concept zijn gefabriceerd.

Toen vond iedereen dat mooi en werd het verkocht.

Net als nu al die meubels van steigerhout. Die ik persoonlijk spuuglelijk vind.
quote:horenzienenzwijgen schreef op 04 augustus 2016 @ 15:28:

[...]

Toen vond iedereen dat mooi en werd het verkocht.

Net als nu al die meubels van steigerhout. Die ik persoonlijk spuuglelijk vind.Wanneer was toen?
Daar vraag je me wat. Eind jaren 70 begin 80? Geen flauw idee eigenlijk.
Ik ken nog wel een handelaar in natuurstenentafels mocht je er 1 willen kopen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het is erg praktisch als je een grote, vierkante koopt. Dat scheelt weer een schaakbord aanschaffen. Het zou helemaal handig zijn als je een versie zou kunnen vinden met aan de onderkant van de tafel een dambord. Dan hoef je de tafel alleen maar om te draaien! Alleen waar laat je alle speelstukken? In de poten misschien?

Geniaal! Zou er al patent op aangevraagd zijn? Zo niet, dan klim ik snel in de pen..euh dan kruip ik snel achter mijn laptop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven