Schiet mij maar lek
donderdag 4 augustus 2016 om 10:47
Wij hebben een buurvrouw die helemaal bezeten lijkt van schoonmaken. Aangezien onze huizen erg gehorig zijn was ik blij dat ze lekker met vakantie zijn. En nu val ik toch echt van mijn stoel. Ze waren amper de deur uit of dochter van jaar of 19 die niet meer thuis woont komt elke dag langs en gaat daar als een idioot aan het stofzuigen. Die mensen zijn met vakantie! Misschien zegt het iets over mij maar ik erger me dood . Nu as we speak hoor ik weer de hele tijd dat irritante zoemende geluid en gebonk van de stofzuiger. En dat terwijl er nu helemaal niemand is die het huis vuil maakt...
donderdag 4 augustus 2016 om 10:55
donderdag 4 augustus 2016 om 10:58
donderdag 4 augustus 2016 om 11:00
donderdag 4 augustus 2016 om 11:03
quote:kruidentheetje schreef op 04 augustus 2016 @ 10:58:
Haha, wat bizar! Mijn buurvrouw heeft ook een schoonmaaktik, die hoor ik gerust om 7 uur 's ochtends al poetsen en stofzuigen. De tuin en de straat er omheen zijn ook altijd helemaal onkruidvrij. Maar, tijdens de vakantie is het rustig.Die is aan het eind van de vakantie vast helemaal opgefokt omdat ze weet hoeveel werk er op haar ligt te wachten, want onkruid groeit natuurlijk gewoon door als jij er niet bent.
Haha, wat bizar! Mijn buurvrouw heeft ook een schoonmaaktik, die hoor ik gerust om 7 uur 's ochtends al poetsen en stofzuigen. De tuin en de straat er omheen zijn ook altijd helemaal onkruidvrij. Maar, tijdens de vakantie is het rustig.Die is aan het eind van de vakantie vast helemaal opgefokt omdat ze weet hoeveel werk er op haar ligt te wachten, want onkruid groeit natuurlijk gewoon door als jij er niet bent.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
donderdag 4 augustus 2016 om 11:15
donderdag 4 augustus 2016 om 11:18
donderdag 4 augustus 2016 om 11:23
Ik had vroeger een buurvrouw die een dag voor de kerst of een dag voordat ze met vakantie ging de glazenwasser extra liet komen omdat haar hele huis dan van top tot teen, van binnen en buiten brandschoon moest zijn.
Als er kinderen op bezoek kwamen moesten die van haar met de armen over elkaar op de bank gaan zitten. Mochten niet door het huis lopen. Moesten ze naar de wc, dan met de armen op de rug naar de wc lopen. Want stél je voor dat er ergens vingers op zouden komen. Het is écht waar, heb het zelf gezien!
Als er kinderen op bezoek kwamen moesten die van haar met de armen over elkaar op de bank gaan zitten. Mochten niet door het huis lopen. Moesten ze naar de wc, dan met de armen op de rug naar de wc lopen. Want stél je voor dat er ergens vingers op zouden komen. Het is écht waar, heb het zelf gezien!
donderdag 4 augustus 2016 om 11:30
quote:AllieBrosh schreef op 04 augustus 2016 @ 11:10:
Mijn buurvrouw poetst haar voordeur en alle trappen in onze flat met chloor en wijwater omdat ze ervan overtuigd is dat ik haar behekst heb....
Ik weet niet wat grappiger is: dat ze dit gelooft, dat ze blijkbaar wijwater bij de hand heeft, of dat chloor een cruciaal middel tegen hekserij is.
Lila, misschien moet je wat vaker naar buiten? Want als die schoonmaakwoede in de familie zit, zal ze wel aan de gang blijven vrees ik.
Mijn buurvrouw poetst haar voordeur en alle trappen in onze flat met chloor en wijwater omdat ze ervan overtuigd is dat ik haar behekst heb....
Ik weet niet wat grappiger is: dat ze dit gelooft, dat ze blijkbaar wijwater bij de hand heeft, of dat chloor een cruciaal middel tegen hekserij is.
Lila, misschien moet je wat vaker naar buiten? Want als die schoonmaakwoede in de familie zit, zal ze wel aan de gang blijven vrees ik.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.