Het theehuis
vrijdag 5 december 2008 om 11:24
vrijdag 5 december 2008 om 12:36
Eow
Ik heb t topic nog niet gezien. Ga zo wel even kijken, eerst eten. Andersom is beetje domme volgorde gok ik zo
Cewl, Erwt, gevulde speculaas. Ben benieuwd. Ik heb t wel eens gedaan, heel lang geleden, maar geen idee meer hoe dat ging en of t toen lekker was (dus gok van niet )
Wij hebben vavond Sinterklaasfeest. Ik maak Apple Crumble toetje. Heb er het meest perfecte recept voor gevonden, een van The Naked Chef
Oja, groot onverwachts nieuws: Ierenzus komt vanavond! Ze woont in Engeland en komt over voor t weekend. Na Sinterklaas gaat Ier dus zus ophalen van vliegveld. Vind t heel erg leuk, vooral voor hem, want hij heeft haar lang niet gezien, maar ook wel eng. Straks vindt ze me stom
Gelukkig kan Chica voor afleiding spelen
Zondag vliegt ze dan weer terug.
Ik heb t topic nog niet gezien. Ga zo wel even kijken, eerst eten. Andersom is beetje domme volgorde gok ik zo
Cewl, Erwt, gevulde speculaas. Ben benieuwd. Ik heb t wel eens gedaan, heel lang geleden, maar geen idee meer hoe dat ging en of t toen lekker was (dus gok van niet )
Wij hebben vavond Sinterklaasfeest. Ik maak Apple Crumble toetje. Heb er het meest perfecte recept voor gevonden, een van The Naked Chef
Oja, groot onverwachts nieuws: Ierenzus komt vanavond! Ze woont in Engeland en komt over voor t weekend. Na Sinterklaas gaat Ier dus zus ophalen van vliegveld. Vind t heel erg leuk, vooral voor hem, want hij heeft haar lang niet gezien, maar ook wel eng. Straks vindt ze me stom
Gelukkig kan Chica voor afleiding spelen
Zondag vliegt ze dan weer terug.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 5 december 2008 om 12:43
Ja, ben benieuwd.
Ook wel lullig verhaal, want haar vriend heeft net de relatie beeindigt. Hij zag het niet zo zitten ofzo, terwijl hij het eerst had over dingen als samenwonen en kinderen. Lampedroplul. Sommige mannen
Maar we gaan dus op de opvrolijktour ook.
Hoest met jou? Kind blij met het kadootje?
Oh heb trouwens heel erg gelachen om en met Ier, want die maakte voor het eerst in zijn leven een Sinterklaasgedicht en Surprise Kan niet zeggen voor wie, want Mille is vast op info aan t azen
Ook wel lullig verhaal, want haar vriend heeft net de relatie beeindigt. Hij zag het niet zo zitten ofzo, terwijl hij het eerst had over dingen als samenwonen en kinderen. Lampedroplul. Sommige mannen
Maar we gaan dus op de opvrolijktour ook.
Hoest met jou? Kind blij met het kadootje?
Oh heb trouwens heel erg gelachen om en met Ier, want die maakte voor het eerst in zijn leven een Sinterklaasgedicht en Surprise Kan niet zeggen voor wie, want Mille is vast op info aan t azen
vrijdag 5 december 2008 om 13:03
Heeee wat spannend Inad! Als Ier jou leuk vindt, vind IerenZus jou ongetwijfeld óók leuk!
Wel lullig voor haar, in december relatie verbreken toch ook nog net íets kuttiger dan normaal! Dat snokt!
Anaalklaarkomentopic is ranzig. Bah!
Hmmm Ik dacht dat ik alles wist, maar toen ik thuiskwam was Xan weg en toen ik belde zei hij dat hij in het winkelcentrum was om íets te doen waarover hij verder geen mededelingen kon doen . Hoorde wel zo'n soort van lopendewinkelbandpiepjes gaan...
Wel lullig voor haar, in december relatie verbreken toch ook nog net íets kuttiger dan normaal! Dat snokt!
Anaalklaarkomentopic is ranzig. Bah!
Hmmm Ik dacht dat ik alles wist, maar toen ik thuiskwam was Xan weg en toen ik belde zei hij dat hij in het winkelcentrum was om íets te doen waarover hij verder geen mededelingen kon doen . Hoorde wel zo'n soort van lopendewinkelbandpiepjes gaan...
Peas on earth!
vrijdag 5 december 2008 om 13:45
quote:Star schreef op 05 december 2008 @ 13:07:
Ik weet al wat Xan doet; gevuld speculaas halen
Leuk om te lezen, al die Sintperikelen! Spannend, al die onverwachte dingen en misschien toch nog wel cadeautje waar je niet op gerekend had.
Mijn vader is vandaag Sinterklaas op een basisschool hier in de buurt. Daar zijn we dus even bij de Grootse Ontvangst geweest en daarna mochten we SInterklaas een handje geven! Tony en Vito waren zwaar onder de indruk! Ga zo even de foto's op pc zetten.
Spannend ook, IerenZus in aantocht! Komt vast helemaal goed hoor Inad, maar kan me je zenuwen wel een beetje voorstellen. JE gaat natuurlijk toch weer gekeurd worden!
* legt stempeltje "OKE" vast klaar voor IerenZus *
Ik weet al wat Xan doet; gevuld speculaas halen
Leuk om te lezen, al die Sintperikelen! Spannend, al die onverwachte dingen en misschien toch nog wel cadeautje waar je niet op gerekend had.
Mijn vader is vandaag Sinterklaas op een basisschool hier in de buurt. Daar zijn we dus even bij de Grootse Ontvangst geweest en daarna mochten we SInterklaas een handje geven! Tony en Vito waren zwaar onder de indruk! Ga zo even de foto's op pc zetten.
Spannend ook, IerenZus in aantocht! Komt vast helemaal goed hoor Inad, maar kan me je zenuwen wel een beetje voorstellen. JE gaat natuurlijk toch weer gekeurd worden!
* legt stempeltje "OKE" vast klaar voor IerenZus *
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 5 december 2008 om 14:11
vrijdag 5 december 2008 om 14:16
quote:Star schreef op 05 december 2008 @ 14:09:
Jemig, een Kessje doen is zeker de tegenhanger van een Inadje. Snelle!
Tsssssk, een Pepje, heet dat
Chica vindt onze theehuisSint geweldig Hier komt ze even:
yhytyi884322u,mjhfqqvvcc
ioou877
Dat laatste zou een leuke nick zijn
Oh komt ze weer..
u78dddddddddddddddddddddddddddddde325678jjmmio-=9
Jemig, een Kessje doen is zeker de tegenhanger van een Inadje. Snelle!
Tsssssk, een Pepje, heet dat
Chica vindt onze theehuisSint geweldig Hier komt ze even:
yhytyi884322u,mjhfqqvvcc
ioou877
Dat laatste zou een leuke nick zijn
Oh komt ze weer..
u78dddddddddddddddddddddddddddddde325678jjmmio-=9
vrijdag 5 december 2008 om 14:17
vrijdag 5 december 2008 om 14:20
Oja, Star, Ier doet (Leren zus ) gedicht in het Nederlands. Dat was dus ook erg grappig o.a. (dat en het proberen iets groots en zwaars rechtop te laten blijven staan ). Het is zowaar vrij foutloos, maar klopt qua zinsopbouw lang niet altijd
Zijn Nederlands is heel goed trouwens, maar merk het soms aan zinsopbouw/ woordvolgorde..
oo087yhhhggggvccxxz5644tjkklhbhh7665tggyyioge3rcxxzzert
Zijn Nederlands is heel goed trouwens, maar merk het soms aan zinsopbouw/ woordvolgorde..
oo087yhhhggggvccxxz5644tjkklhbhh7665tggyyioge3rcxxzzert