Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Succes Erwt!

Wij hebben Sinterklaas vanmorgen een handje gegeven!
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm hier iets andere planning dan bedacht, want zag net pas dat deeg nog een paar uur moet rusten... heb nu dus deegje gemaakt, en dan straks weer verder. Xan moesst lachen toen ik net hoorde dat ik gevulde speculaas wilde maken

Waar kun je bioscoopbonnen kopen (behalve bij bios)?
Peas on earth!
En Erwt, deeg wel al gelukt?

Hier ook Sinterklaas een handje gegeven en kadootje uit zijn handen gerukt
Tssskkkkk ik proef hier toch wat wantrouwen ten opzichte van mijn bakkunsten

Het deeg ziet er perfect uit

Heb zojuist wel de telefonisch hulplijn ingeschakeld (ErwtenMama)

Maarrrr waar kooop ik nu een bioscoopbon?!
Peas on earth!
Hoor wie snokt daar kinderen, hoor wie snokt daar kinderen,

hoor wie snokt daar zachtjes tegen 't raam....
Eow, ik verwijs je naar het topic over anaal klaarkomen.
Eow

Mag ik voorproeven Erwt?

Ik heb boven een slapende Wup en een slapende baby, voelt raar
Eow

Ik heb t topic nog niet gezien. Ga zo wel even kijken, eerst eten. Andersom is beetje domme volgorde gok ik zo

Cewl, Erwt, gevulde speculaas. Ben benieuwd. Ik heb t wel eens gedaan, heel lang geleden, maar geen idee meer hoe dat ging en of t toen lekker was (dus gok van niet )

Wij hebben vavond Sinterklaasfeest. Ik maak Apple Crumble toetje. Heb er het meest perfecte recept voor gevonden, een van The Naked Chef

Oja, groot onverwachts nieuws: Ierenzus komt vanavond! Ze woont in Engeland en komt over voor t weekend. Na Sinterklaas gaat Ier dus zus ophalen van vliegveld. Vind t heel erg leuk, vooral voor hem, want hij heeft haar lang niet gezien, maar ook wel eng. Straks vindt ze me stom

Gelukkig kan Chica voor afleiding spelen

Zondag vliegt ze dan weer terug.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Spannend Inad!
Ja, ben benieuwd.

Ook wel lullig verhaal, want haar vriend heeft net de relatie beeindigt. Hij zag het niet zo zitten ofzo, terwijl hij het eerst had over dingen als samenwonen en kinderen. Lampedroplul. Sommige mannen

Maar we gaan dus op de opvrolijktour ook.

Hoest met jou? Kind blij met het kadootje?

Oh heb trouwens heel erg gelachen om en met Ier, want die maakte voor het eerst in zijn leven een Sinterklaasgedicht en Surprise Kan niet zeggen voor wie, want Mille is vast op info aan t azen
Zo, leuke Sint-actie uitgevoerd door chocoletters, chocogeld, gedicht en bioscoopbonnen door de brievenbus bij XanZus te gooien
Peas on earth!
Heeee wat spannend Inad! Als Ier jou leuk vindt, vind IerenZus jou ongetwijfeld óók leuk!

Wel lullig voor haar, in december relatie verbreken toch ook nog net íets kuttiger dan normaal! Dat snokt!

Anaalklaarkomentopic is ranzig. Bah!

Hmmm Ik dacht dat ik alles wist, maar toen ik thuiskwam was Xan weg en toen ik belde zei hij dat hij in het winkelcentrum was om íets te doen waarover hij verder geen mededelingen kon doen . Hoorde wel zo'n soort van lopendewinkelbandpiepjes gaan...
Peas on earth!
Ja kind blij met kadootje van school (puzzel met cijfers, goed uitgekozen van de Sint ). Ben benieuwd naar reactie op kadootjesberg vanavond.

Hoe is het met Ier zijn Nederlands trouwens? Of wordt het gedicht Engels?

Ik weet al wat Xan doet; gevuld speculaas halen
quote:Star schreef op 05 december 2008 @ 13:07:

Ik weet al wat Xan doet; gevuld speculaas halen

Leuk om te lezen, al die Sintperikelen! Spannend, al die onverwachte dingen en misschien toch nog wel cadeautje waar je niet op gerekend had.

Mijn vader is vandaag Sinterklaas op een basisschool hier in de buurt. Daar zijn we dus even bij de Grootse Ontvangst geweest en daarna mochten we SInterklaas een handje geven! Tony en Vito waren zwaar onder de indruk! Ga zo even de foto's op pc zetten.

Spannend ook, IerenZus in aantocht! Komt vast helemaal goed hoor Inad, maar kan me je zenuwen wel een beetje voorstellen. JE gaat natuurlijk toch weer gekeurd worden!

* legt stempeltje "OKE" vast klaar voor IerenZus *
Loretta is De Mol. Punt.
Ik lees steeds Leren Zus
Doet je vader dat wel vaker, Sinten? Doe eens foto op NS?
Ja, dat doet hij ieder jaar, is echt leuk.
Loretta is De Mol. Punt.
Ze staan erop, Star!
Loretta is De Mol. Punt.
Jemig, een Kessje doen is zeker de tegenhanger van een Inadje. Snelle!
Lieve Sint is het!

Vito en Don foto is ook heel schattig. Hoe is het met Don trouwens? Beetje beter in zijn vel?
Whahah! Ik stond op het punt om de sandwiches voor vanavond bij de soep klaar te gaan maken (soep en brood is heir traditie op 5 december), maar Don heeft zich net als Chef de Cuisine opgeworpen, dus ik zit lekker achter de laptop.
Loretta is De Mol. Punt.
Ups en downs.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 05 december 2008 @ 14:09:

Jemig, een Kessje doen is zeker de tegenhanger van een Inadje. Snelle!

Tsssssk, een Pepje, heet dat

Chica vindt onze theehuisSint geweldig Hier komt ze even:

yhytyi884322u,mjhfqqvvcc

ioou877

Dat laatste zou een leuke nick zijn

Oh komt ze weer..

u78dddddddddddddddddddddddddddddde325678jjmmio-=9
Leuk Kess, Mille heeft ook soep brood traditie. Is ook lekker, kun je des te meer snoepen

En, Star om speculaas halende Xan

Tis best saai, thuis met ziekerig kind. Gaat wel stuk beter overigens, dus Sint redden we wel.

oo99777655432vhhfufppgpgg;;guutjtungfd5589
Oja, Star, Ier doet (Leren zus ) gedicht in het Nederlands. Dat was dus ook erg grappig o.a. (dat en het proberen iets groots en zwaars rechtop te laten blijven staan ). Het is zowaar vrij foutloos, maar klopt qua zinsopbouw lang niet altijd

Zijn Nederlands is heel goed trouwens, maar merk het soms aan zinsopbouw/ woordvolgorde..

oo087yhhhggggvccxxz5644tjkklhbhh7665tggyyioge3rcxxzzert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven