Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hehehe... seksegebonden kinderkadootjes... zucht... vroeger hoefde je daar tenminste nog niet over na te denken
Peas on earth!
Wat een prachtige score, Erwt!

Ben ook erg benieuwd of ierenzus (zo beter Star? ) stempeltje oké gevonden en gebruikt heeft.
Loretta is De Mol. Punt.
Zijn de metromannetjes blij met de sintkadootjes Kess?
Peas on earth!
Ehm.... ze zijn weer gewoon stoer vandaag. Tony speelt met de racebaan em Vito staat voor het raam naar de boten die voorbijkomen te zwaaien.
Loretta is De Mol. Punt.
Gelukkig, dan lijkt het risico op homoseksualiteit weer afgenomen

*heeft topic over jongens-/meisjesspeelgoed ook bekeken*
Peas on earth!
Maar al de hele morgen met alle nieuwe meuk gespeeld. En Tony heeft vannacht geslapen met zijn nieuwe dinosaurussen bij zich in bed. Zo lief!

Als Vito straks op bed ligt ga ik met Tony eens naar de gekregen spelletjes kijken. Dat is een stuk rustiger dan met Vito erbij, die dan graag 'mee wil doen'.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, maar Tony is/wordt/blijft gewoon homo hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Wauw, stil hier!

Wij waren op verjaardagsvisite, nu weer thuis en zo dadelijk lekker eten!
Peas on earth!
Ik ben klaar voor bed. Gaaaaaaaap. Ben gaar.

Wat eten Erwtje? Speculaas?
Veel kneuterig dan dat: gourmetten

Ik heb een man die dól is op gourmetten, dus dat gebeurt hier zo af en toe. Sinterklaas leek weer een goede aanleiding, maar we belandden in een tijdsprobleem tussen eten, kadootjes uitpakken én Popstars , daarom het gourmetten verplaatst naar vanavond. Was lekker, met biologisch gourmetpakket van de AH. Is toch echt lekkerder vlees.

Truste Star!
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 06 december 2008 @ 11:00:

Oh, maar Tony is/wordt/blijft gewoon homo hoor!

Dan vindt hij Nemo's nieuwe tandenborstel vast wel heel mooi: (heeft ie vandaag zelf uitgekozen.)

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jeetje wat rustig hier, iedereen een after-Sinterklaasdip?

Ik heb de beide Sinterklaasvieringen overleefd en het viel mee. Wup schandelijk verwend en wij stiekem ook wel heul erg. Wuppo slaapt sliep vannacht bij m`n moeder dus wij hebben weer nachtje doorgehaald. Straks toch nog maar even gaan slapen denk ik
Haai!

Zo, Sint is weg. Kerst is gearriveerd: hoorde gister opeens 'all I want for Christmas' toen ik onder de douche stond, roept een heel breed spectrum van emoties op, van 'he, gezellig' tot :puke:

Juna en Juno vonden Sinterklaas geweldig. Juna heeft tot 23.30 rondgehobbeld, is in de auto in slaap gevallen, thuis verder geslapen en werd 's ochtends om 8.00 stralend wakker....

Even bijlezen.
Gutemorgen
Peas on earth!
Jullie ook allemaal verwend lees ik? Juna heeft een Dorapop gehad, een boek, een doraverhalenboek/puzzel, stickers en een chocoladeletter, Juno een enorme doos lego, een brandweerauto en nog iets, maar dat ben ik vergeten

En ikzelf een parfummetje van Mexx, een etagiere, een kerstachtiglichtjesding en douchegel.

Duplo is een groot succes bij beiden, én bij onszelf En Dora is vooral een succes bij Juno, die lacht steeds vriendelijk naar d'r en sleept er overal mee naar toe Juna heeft vooral belangstelling voor de fotocamera die in de rugzak van Dora zat
Heej, die etagiere, daar was je toch laatst naar op zoek? Dus das helemaal goed!

Juno-Dora, Juna-fototoestel
Peas on earth!
Nog niet bijgelezen, eerst even dit:

Ik kreeg gisteravond laat een smsje van Luun:

Ik logeer in het ziekenhuis met Jerry na nieuw bezoek hap vanavond. Longontsteking/rs virus. Morgen weten we meer na onderzoeken. Ben wordt dan ook onderzocht want zelfde verhaal. Hou je op de hoogte.
Loretta is De Mol. Punt.
Pffff..... er komt ook geen einde aan zeg
Peas on earth!
Het is dus echt mis met de jongetjes. Wel fijn dat er nu de goede zorg voorhanden is. Voor mij is het een kleine trip terug naar vorig jaar, Vito met zelfde verhaal in ziekenhuis. Hoop dat de jochies snel opknappen!
Loretta is De Mol. Punt.
Die tandenborstel is echt superstoer, Vish! Wed dat Tony hem heel graag zou willen hebben. Trouwens, hij is ook wel toe aan nieuwe borstel. Ik ga de proef eens op d som nemen en hem ook zelf een kleurtje uit laten kiezen. Ik hou je op de hoogte!

Gourmetten: lekkerrr! En kneuterig, ja. Leuk om dat ook gewoon emt z'n tweetjes te doen!

Duplo is leuk, he Eow? Ik heb gisteren de hele dag gespeeld met mijn Tony's nieuwe aanwinst: de Dino Vallei.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja inderdaad. Het is in ieder geval fijn dat duidelijk is wát het is, zodat de juiste zorg er kan komen. Hoop dat het snel beter met ze gaat.
Peas on earth!
Theehuismeisjes en duplo

En jaaaa, gourmetten is enórm kneuterig, maar ook wel heel gezellig om gewoon samen te doen, want lekker lang aan tafel, uitgebreid kletsen over heel veel dingen, gewoon lekker samen
Peas on earth!
Volgens mij zijn jullie heel goed in samenzijn.
Loretta is De Mol. Punt.
Bah, Luun heeft écht ontzettend veel pech zeg. Ben er naar van.
Ja, het zit Luun echt niet mee

Ben benieuwd welke kleur tandenborstel Tony kiest

En jaaa... wij vinden onszelf ook goed in samenzijn. Kan daar dan heel blij van worden, gewoon lekker samen, over alles kunnen praten (ook over moeilijke dingen, of als dingen niet helemaal goed gaan), dezelfde stomme tv-programma's leuk vinden, geïnteresseerd zijn in wat elkaar bezighoudt, elkaar dan weer heel erg leuk vinden en blij zijn met elkaar.

En dan bedenk ik me ook weer eens opnieuw hoeveel er in m'n leven veranderd is in het afgelopen jaar (Xan en ik zijn op 5 januari een jaar samen), en hoe blij ik daarmee ben

kwijlerige modus uit
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven