Bar too Much *171*

zaterdag 6 december 2008 om 08:35
zaterdag 6 december 2008 om 09:12
Mogge.
Koffie.
Slecht geslapen, ook tijd van de maand.
Sla dit weekend niet over, moet vol an de bak dit weekend.
Solomio, dikke shit dat je zo weinig geslpaen hebt.
Yette, aan de ene kant jammer, aan de andere kant, net wat je zegt, het biedt weer nieuwe kansen.
Hela, hoop dat jouw cabine straks niet uitpuilt!
Ga nog een bakkie inschenken en dan de betonnen arena onveilig maken!
Fijne dag allemaal!
Koffie.
Slecht geslapen, ook tijd van de maand.
Sla dit weekend niet over, moet vol an de bak dit weekend.
Solomio, dikke shit dat je zo weinig geslpaen hebt.
Yette, aan de ene kant jammer, aan de andere kant, net wat je zegt, het biedt weer nieuwe kansen.
Hela, hoop dat jouw cabine straks niet uitpuilt!
Ga nog een bakkie inschenken en dan de betonnen arena onveilig maken!
Fijne dag allemaal!

zaterdag 6 december 2008 om 13:17
quote:Helaholalalala schreef op 06 december 2008 @ 11:59:
Moggûh Barrers
Jammer dat jullie niet lekker hebben geslapen! Zijn jullie nu het hele weekend chagrijnig? Nee toch?
Ja, tuuk ben ik nu het hele weekend chagrijnig. Maar niet erger dan anders hoor.
Ben vooral doodmoe. Ik was gisteren vroeg naar bed gegaan, omdat ik zo moe was. Ging rond 11 uur slapen. Maar ja, tot 5 uur is dus toch weer te weinig. Heb bijna de hele ochtend voor de daglichtlamp gezeten, dat helpt meestal wel.
Moggûh Barrers
Jammer dat jullie niet lekker hebben geslapen! Zijn jullie nu het hele weekend chagrijnig? Nee toch?
Ja, tuuk ben ik nu het hele weekend chagrijnig. Maar niet erger dan anders hoor.
Ben vooral doodmoe. Ik was gisteren vroeg naar bed gegaan, omdat ik zo moe was. Ging rond 11 uur slapen. Maar ja, tot 5 uur is dus toch weer te weinig. Heb bijna de hele ochtend voor de daglichtlamp gezeten, dat helpt meestal wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 6 december 2008 om 21:39

maandag 8 december 2008 om 09:35
Hoi
Ik voel me weer een stuk beter, dus tijd om puin te ruimen. Er ligt overal confettie, er staan dozen vol kadopapier en flessen klaar voor een wandeling richting papier- en glasbak en de openhaard moet nog leeggekieperd, maar de logeerbedden en de grootste troep zijn weg en de op-een-na-laatste vaatwassert met weekendzooi draait Je haalt best wat overhoop als je een weekeindje met 13 mensen feestviert
Ik voel me weer een stuk beter, dus tijd om puin te ruimen. Er ligt overal confettie, er staan dozen vol kadopapier en flessen klaar voor een wandeling richting papier- en glasbak en de openhaard moet nog leeggekieperd, maar de logeerbedden en de grootste troep zijn weg en de op-een-na-laatste vaatwassert met weekendzooi draait Je haalt best wat overhoop als je een weekeindje met 13 mensen feestviert