Bar too Much *171*

woensdag 10 december 2008 om 13:59
Hier ook barstende koppijn. Als de WAO-arts ooit hoort wat ik allemaal doe, dan word ik gelijk volledig goedgekeurd. Heb vandaag 4 afspraken, tussendoor nog ff mijn scootert weggebracht en opgehaald, moest ff wat bijgesteld worden. En van die 4 afspraken dus 2 op dezelfde plek hè. Maar dan met 3 uur ertussen. Lekker handig (not). Maar ik klaag niet, tis voor het goede doel.
Heb verdorie nog niet eens koffie gehad vandaag. Dus gauw koffie met een Saridonnetje.
Heb verdorie nog niet eens koffie gehad vandaag. Dus gauw koffie met een Saridonnetje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 10 december 2008 om 22:53
Ow, ik had in mijn hoofd dat je de 10e moest afrijden. Of ik nog wat te lachen heb? Altijd. Ik ga grijnzend door het leven.
Ja, tis wel een beetje late reactie. En nu ga ik dus meteen door naar bed. Trusten.
Ja, tis wel een beetje late reactie. En nu ga ik dus meteen door naar bed. Trusten.
David Dunning
David Dunning
woensdag 10 december 2008 om 22:58
Nah, vor mij ook weinig te lachen vandaag.
Na het boodschappen doen lekke band van de tuut. Mannetje gebeld, die heeft het voor mij gefikst, de schat had eigenlijk geen tijd, maar toch gedaan. Later dan geplanned zoontj ehaald van deBSO, geen tijdom te koken, tattekes gehaald. Zoontje viel in saap, niet handig, moest eigenlijk naarschool van jongste dochter, gesprek. Ex is gegaan en kwam niet vrolijk terug. Gaat helemal niet goed met haar op school.
Moest maar eens maatschappelijk werk inschakelen.
Da's dus numero 3 die er heen kan....
Ik doe iets niet goed, geloof ik...... Bah, slechte moeder of zo iets.....
Na het boodschappen doen lekke band van de tuut. Mannetje gebeld, die heeft het voor mij gefikst, de schat had eigenlijk geen tijd, maar toch gedaan. Later dan geplanned zoontj ehaald van deBSO, geen tijdom te koken, tattekes gehaald. Zoontje viel in saap, niet handig, moest eigenlijk naarschool van jongste dochter, gesprek. Ex is gegaan en kwam niet vrolijk terug. Gaat helemal niet goed met haar op school.
Moest maar eens maatschappelijk werk inschakelen.
Da's dus numero 3 die er heen kan....
Ik doe iets niet goed, geloof ik...... Bah, slechte moeder of zo iets.....
donderdag 11 december 2008 om 06:48
En maar lachen. Blues, ook blijven lachen.
Kreeg gisteren het intake-rapport over jongste te lezen. Dan denk ik ook wel es dat er hier iets enorm mis is. Maar de psych verzekerde mij dat iedereen daar ons juist zo'n bijzonder gezin vindt, sterk, vol humor. Nou ja, dat neem ik dan maar aan. Soms zijn het gewoon, echt waar, de omstandigheden. En dat dan gecombineerd met het eigen karakter van een kind.
Maar toch: Hel ook
En voor de rest, die hun dingetjes niet op het wereldwijde web zetten
Ga maar gauw douchen, ben te knuffelig.
Kreeg gisteren het intake-rapport over jongste te lezen. Dan denk ik ook wel es dat er hier iets enorm mis is. Maar de psych verzekerde mij dat iedereen daar ons juist zo'n bijzonder gezin vindt, sterk, vol humor. Nou ja, dat neem ik dan maar aan. Soms zijn het gewoon, echt waar, de omstandigheden. En dat dan gecombineerd met het eigen karakter van een kind.
Maar toch: Hel ook
En voor de rest, die hun dingetjes niet op het wereldwijde web zetten
Ga maar gauw douchen, ben te knuffelig.
David Dunning
David Dunning
donderdag 11 december 2008 om 10:57
Ha, gelukkig mag ik weer uitzoeken wie verantwoordelijk is voor het vervoer van mijn jongste naar school. Hij gaat 's ochtends naar school en 's middags is ie op een therapiegroep. Nu zegt de zorgverzekeraar dat het brengen dus niet onder de verzekering valt, omdat zoon naar school gaat en het dan dus leerlingenvervoer is. De gemeente zegt dat die school bij het therapiecentrum hoort en dat het dus geen schoolvervoer is. Gelukkig is er in dat centrum iemand die dit soort dingen mede regelt en die gaat er nu achterheen. Anders word je toch gewoon gek?
Winx, sorry, lees het nu pas. Gecondoleerd.
Winx, sorry, lees het nu pas. Gecondoleerd.
David Dunning
David Dunning
donderdag 11 december 2008 om 16:20
*rent gauw door de bar, groet hier en daar, boent og een tafel en vliegt zo naar BSO en daarna naar cafe B. *
Solomio, eens een keertje goed dat je er niet achter aan hoeft!
Stukkie rust noemen ze dat!
Op de universiteit was het leuk werk. Lunchbuffet van 200 personen. Leuk hoor, al die studenpikkies enhun (hoog ) leraren!
Nah, ga zoontje oppikken uit BSO en dan naar Cafe B. partijtje wegdraaien.....
Solomio, eens een keertje goed dat je er niet achter aan hoeft!
Stukkie rust noemen ze dat!
Op de universiteit was het leuk werk. Lunchbuffet van 200 personen. Leuk hoor, al die studenpikkies enhun (hoog ) leraren!
Nah, ga zoontje oppikken uit BSO en dan naar Cafe B. partijtje wegdraaien.....
vrijdag 12 december 2008 om 06:36
Blues, wil je volgende keer niet de deur achter je op slot doen. Ik heb nu het slot maar geforceerd, dus ik bel zo wel ff een slotenmaker.
Ik doe zo even een gladheidscheck buiten, is weer es wat anders dan een buienradarcheck.
Fijne dag iedereen.
Ik doe zo even een gladheidscheck buiten, is weer es wat anders dan een buienradarcheck.
Fijne dag iedereen.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 12 december 2008 om 13:36
vrijdag 12 december 2008 om 15:54