Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
even een vraag (ik zou natuurlijk gewoon een nieuw topic kunnen openen, maar gebruik liever even jullie kennis en ervaring).

Net had GG een nogal driftig moment en toen we het daarna gingen uitpraten en hij dus in mijn armen lag, kwam er toch een walm van hem af...echt een volwassen zweetlucht! Hij heeft gewoon vanmorgen nog gedouched en had een katoenen shirt aan. Ik dacht eigenlijk dat kinderzweet pas ging ruiken als er hormonen in het lijfje gingen gieren, dus zo rond de pubertijd, maar is dit dan niet zo? Kan een zeven jarige gewoon ruiken als een ongevwassen volwassen vent?
Haihai

Oei, sja.. Bentetje, bij LD was zweetlucht voor mij de reden om aan de bel te trekken, maar zij was toen 8 jaar. En dus vervroegd in puberteit.

hier ook heerlijk sinterklaas gevierd. Neefje had zich uitgeleefd op een heus fopcadeau voor Elvis.. dus een grote doos, veeeel heeel veeeel snippers en vervolgens een leeg doosje met 'gefopt' erin Met lootjes trekken voor iedereen geen grote berg cadeaus, vergeleken andere jaren, maar kinderen als vanouds verwend en blij, dus alles goed

Gohja, Pimpel, geen auto's, daar denk ik niet eens aan

Wat lastig zeg, het liftverhaal en Mops. Gisteren bij dossier was een heel gezin met dat wat mops heeft (sorry, ik raak steeds de precieze benaming kwijt en verhaspelen staat ook wel raar, vind ik ) Heel bijzonder vond ik dat. Was ook wel een gezin met een goedgevulde portemonnaie, want ik zag toch zo 3 auto's (moeder wilde graag een VW cabrio en kreeg er 'dus' éént je voor haar verjaardag)

En wát, oh Madootje, is een huppeltent?
Later is nu
Een huppeltent, nooit van gehoord.

Wat een leuke, gezellige sintvieringen hebben jullie gehad, zeg. Klinkt ontzettend goed. Vind 't jammer dat wij zulke dagen nooit met familie kunnen vieren, dat zou stuk leuker zijn. Maar was ook wel leuk hoor, sint in het Hertenkamp. Blije kindjes. En nu weer sinterklaar, vind ik ook niet erg.

Geen idee, Bentetje. Vreemd. Had-ie niet ontzettend gerend en gedaan daarvoor? Of door driftbui, dat het zweet 'm letterlijk van woede uitbrak?
En Stom klinkt Heel Stom.

Leuk briefje van Noah gisterochtend op tafel, bij spullen van Bambi-man:

'Papa je moet aas je teit heeft een lampje in de wc doen en aas je egt teit heeft doe dat dan ook'

De Huishoudelijke Dienst heeft gesproken. Licht in de wc is al paar weken stuk maar dat schijnt aan de trafo te liggen die boven wcplafond ligt en daar had Bambo nog geen tijd voor gehad, om plafond los te maken. Dus wij plassen met het ganglicht aan. Hij was het zat zeker.
Ah, wat leuk Bambi

Wie van jullie kijkt er trouwens nog video? Ik heb een aantal kinderfilms in de aanbieding, heb zo nog geen titels, en ook voor volwassenen, zoals Cliffhanger en Stephmom en Erin Brochovich (of hoe je dat schrijft) Elvis is de banden in z'n geheel aan 't opruimen (ik had vandaag gezegd dat op de plek van die banden wel boeken mogen staan, boven, zodat in de boekenkast wat meer DVD's kunnen, dan zijn ze ineens snel weg ) en wil ze weggooien. Als iemand nog kijkt, vind ik dat zonde, eerlijk gezegd.

Verder heb ik zojuist besloten de strijkkralen weg te gaan doen. Neemt een hele plank in beslag in de spelletjes/knutselkast en we doen er al een paar jaar niets meer mee. Iemand interesse?

Ik hoop dat je ondanks Stom toch een leuke Sinterklaas nog hebt, Bentetje..
Later is nu
"aas je teit heeft" Geweldig!

Bentetje; kan het een schimmelinfectie van de huid zijn? Ik heb wel eens gehoord dat je dat ook onder de oksel enzo kunt krijgen. We weten allemaal hoe schimmelvoeten ruiken..... Kweetandersoknie....

De surprise was een hockeystick, geknutseld van drie wc-rollen op elkaar en een onderkant van karton, kadootje erin. Een groot deel had ze zelf gemaakt en hij leek ook zowaar op een hockeystick. Dus.

Hier een lekkere dag met MM; gewinkeld, lekker gekookt en gegeten en nu is hij naar een voetbalwedstrijd en heb ik het plan om mijn bureau op te ruimen en straks om half 9 Najib te gaan kijken. Gisteren uren in de sauna gedobberd, was ook heeeeeeeel lekker. Maar het was niet zo rustig als ik gedacht had dus er zijn meer mensen die geen pakjesavond hadden.

Toet, ghe ghe! Waaien die rimpels al heen en al weer????

Leuke verhalen van het Heerlijk Avondje! Lekker van gehuppelhinkel genieten! En Stom gewoon genegeren; hij is de moeiteniet waard om je aan te ergeren. Vind ik.

~gaat op zoek naar een sopje~
Wat een heerlijke verhalen van heerlijke avondjes! Wij 'moeten' dus morgen nog en het wordt vast ook leuk, heb er veel zin in. Moet nog wel veel dingen doen, maar dat is ook traditie beetje last minute nog een gedicht eruit rammen. Een hoop is ook al klaar, maar niet alles... Volgens Dot waaien de wimpers al heen en al weer

Ge-wel-dig briefje van Noah! Bewaren he, dat is te leuk om bij het oud papier te mikken...

Hier is Zoon trouwens uitgerekend vandaag begonnen met allemaal 'oud' speelgoed weer tevoorschijn te halen: morgenavond staat het ons hier tot aan de lippen. Moet ook dringend gaan uitzoeken (maar wanneer???). Mocht iemand net als vorig jaar op het lumineuze idee komen om van de volgende Cheersmeet weer een ruilbeurs te maken: be my guest, maar mag ik dan zo vrij zijn om te verzoeken dat wat niet weggegeven kan worden, zelf weer mee te nemen? Volgens mij staat hier in de kelder nog steeds spul van vorig jaar...

GG is ondertussen weer op de terugweg; die landt morgen ijselijk vroeg. Hopelijk slaap ik dan nog of weer (Dot maakt er nog steeds een knokpartij van 's nachts), lijkt me helemaal fijn om weer eens wakker gekust te worden door mijn man ipv wakker geschreeuwd te worden door mijn dochter.

Zo, en nu aan de dichterij!
Oooooooh ja, leuk, ruilen met volgende Cheersmeeting, kom maar op met die strijkkralen (is hier nog steeds een hit namelijk!), dan neem ik dvd's mee die ik toch niet meer kijk (of ga kijken), boeken die ik niet meer lees en speelgoed dat hier over is. Goed plan!

Balen van die lift Mims. Had leuk kunnen zijn als het helemaal goed was geweest. Lijkt me dat je, nu ze ouder wordt, steeds meer tegen dit soort dingen aanloopt? Confronterend, zowel voor jou als Mops.

Dat briefje is ubercute. In je boek plakken Bam!

Op Stom na klinken jullie dagen allemaal lekker en leuk.

Zou Madootje met de hele familie pakjesdag in de huppeltent hebben gevierd?

Moeten we nog helpen dichten Lil?
Stom heeft zich bedacht: op het laatste nippertje heeft hij een gedicht geschreven (van 6 regels, waarvan de eerste 2 waren: sint liep eens te denken wat hij bentetje zou schenken; maar daar zeuren we niet over). Uiteindelijk was de confrontatie niet nodig.

Wel sneu, GG was al niet lekker vanmiddag, ik weet het aan moeheid tot hij (gelukkig naast de auto) flink over zijn nek ging, daarna met een bleek snuitje in tranen dat hij ook feest wilde vieren. We hebben hem dus toch maar meegenomen en gelukkig is hij helemaal opgeknapt. Zelfs zo goed dat hij onverwachts bij zijn nichtje is blijven slapen. Sintfeest was ook nu leuk, ik heb een mooie ketting gekregen (dankzij schoonzus) en de kinders waren uberblij en erg verwend. Alle meisjes 4 tussen de 4 en 6 jaar hebben dezelfde roze chinese pyjama gekregen, zo cute!

Oja, ruilen is leuk! strijkkralen worden hier ook flink gebruikt (wel in periodes, dat wel)
Naúúrlijk pakjesavond in de huppeltent (hihi, dat ziet er in mijn gedachten heel geestig uit )

Het lukt wel Toet dank: ik hou wel van de Sintrijmelarij.

Ruilen 23e prima: maar de overgebleven zooi spullen graag weer mee terug ! Sprak zij streng Wie komen er eigenlijk allemaal?
Jezus wat is die Stom stom zeg! Dat je nou een lul bent is tot daar aan toe, maar probeer dat op dit soort dagen even te verstoppen zeg...

En die huisbaas is nóg stommer! Kan me voorstellen dat dat mooi kut is voor Mops en jou! Zou je niet iets van een "liftknopdrukdingetje" uit kunnen vinden? Iets van een stokje met een uitsteeksel er aan? Zodat ze op een gegeven moment toch alleen naar buiten kan?

Hier met z'n allen een pyjamadagje gehouden, echt heerlijk! De kindertjes allemaal in hun nieuwe pyjama'tjes met nieuwe slofjes en maar spelen en maar spelen... We hebben Doolhof gespeeld (dat hebben ze dus ook nog gekregen) en ik heb samen met Lotje met de strijkkralen een soort barbie gemaak (mán wat een werk!) en verder gebadderd met Leentje en toen gewoon de pyjama's weer aan. Lekker lui! We hebben van de vreetrestanten gegourmet met z'n zesjes, dus nog een klein feestje. Pompel heeft inmiddels toch iets fatsoenlijks aangetrokken en is naar een of ander feest en ik hang nog steeds in pyjama op de bank voor Grey's met gevuld speculaas en thee.
Fijn Bentetje dat het toch leuk was!

Ik ben zeker van plan om te komen, Lil, de 23e!! Ik doe alleen niet mee aan ruildingen, want met 4 blaagjes in het ov wil ik liever niet ook nog moeten zeulen met spullen.
Ha, Pimpel kwam ook even buurten. Reminds me: Alarm alarm; we zijn door het derde seizoen van 24 heen. Lief wilde gisteren al seizoen 4 gaan kopen voor mij als Sint cadeau, maar volgens mij mocht ik die nog van je lenen Pimpel, toch?? Want is best duur, zo'n dvd-box. Lief vond het erg jammer dat ie 'm nou niet mocht kopen van mij!
Tss, vier kinderen betekent vier rugzakjes; kan van alles in!
Dat is natuurlijk waar, al worden dat 3 rugzakjes en 1 buggy, kan zéker veel in...

Natuurlijk mag je die lenen! Kan je wachten tot de 23e, of moet ie met de post/ kom je em halen?
Fijn hoor, zo'n avond op de bank. Iemand ook Najib gezien? (behalve Mims, die heeft het zeker gezien) Was leuheuk!

Volgens mij is de pyjama het meest gegeven kado met Sinterklaas. De Bloesjes hebben ook een pyjama gekegen, die ze een paar weken daarvoor zelf hadden aangewezen op H&Mdotcom. En toch verbaasd zijn he!? ZE trokken um meteen aan, vorige week. Lief!

IK heb er helemaal geen reden voor hoor want superfijn weekend weer met MM maar eh... ik mis mijn meisjes. Blegh. Ik wil weer die warme lijfjes in hun bed, Jongste snurkend als een oude kerel, Oudste met het kussen nog in heur haar met dichtgeknepen oogjes op de w.c. 's avonds laat. En Nintendo geluiden vanaf de bank, vergezeld met "ohhhhhh" en "agossie! ik heb een aapje gekocht!"

Ik ga zo maar eens mijn slaapzak opzoeken dus onder het bureau. En morgen lekker met mijn liefste door de sportschool rennen, opruimen en de baby van Vriendin knuffelen (hij is zo mooihooi!) en bij de Klusvrienden eten.
Ik dacht, jullie zijn er niet, Sint vieringsdrukte. Maar er is weer veel geluld. (dus dan maar ook eens een rijtje)

Ik had gisteren he-le-maal níks! Lag om half 9 in bed. Afgezien van wel weer heeeele enge droom was dat best lekker.

Alex, synchroon neuken gaat alleen als je

1, rekening houdt met 1 uur tijdsverschil, wij neuken eerder het nieuwe jaar in dan jullie hoero

2, sja, 1 dus. Of nee. Als je het niet vergeten gaat.

Bent, weet je zeker dat hij niet een Tshirt uit de wasmand heeft gepakt? Of heeft hij zich heel erg ingespannen (alsof Sint niet genoeg is..)? Of niet genoeg gedronken? Is het voor het eerst dat je dit merkt? Als je vergelijken wilt, Kjongen zweet wel steeds meer, zeker na sporten is heel zijn haar seikus en zijn Tshirt ook wel, maar zelfs na een week in de wasmand -alsie mazzel heeft- dan ruik ik geen 'man' hier in huis. Maar dat kan ook komen door de alleoverheersende strontlucht van zijn kleine zusje. Ik zal eens kijken deze week voor je.

En volgens mij kan er bij de kerstman nog wel een roe af voor Stom.

Ook stom inderdaad van die lift Mims!

Bij oma in het tehuis is de lift geregeld (om de 4 weken) kapot. Moeten alle oudjes met rollators e/o scootmobiel (er is er niet 1 die gewoon lopen kan) of thuis zitten wachten tot iemand de boodschappen voor ze doet, of van 3 hoog zich van de trap laten donderen.

Bij mijn huis hier heeft een lul-met-een-krom-puntje bedacht dat de bellen bij de voordeur zelfs boven míjn hoofd uitkomen. Er kan dus nooit gebeld worden voor de kinderen of ze buiten komen spelen... Eén voordeel heeft het wel. Als ik ze naar buiten gooi omdat ik ze even zat ben, kunnen ze pas naar binnen als ik daar zin in heb. Hoewel ik Chip er nu al van beticht of te gaan gillenkrijsen of gewoon een enorme stok zal pakken om op de ramen te rammen om te laten merken dat ze weer naar binnen wil. Oh, misschien is dat een ideetje voro Mops. Zeker geen charmante oplossing, maar toch van stok klaar hebben voor haar?

Bam, als ik dan nu niet met oud en nieuw, dan jullie gewoon de volgende sint bij mij ons?

Bloesekindje, ik vind het een geweldige surprise. Er zitten kindjes bij Kjongen in de klas die maar niet begrijpen (euh de ouders dus) wat er eigenlijk moet gebeuren. De ouders kopen wel een kadootje, en het kind verpakt het zelf in een A4printpapiertje. En dat is dat. En dat snapt zijn juf. ERn de Sint al helemaal.

Jouw juf wil zeker nog een wit schimmelvoetje halen bij de Sint. Zeg haar maar dat de vacature voor Paard reeds voorzien is.

~te lang open, even posten~
Oooh. GG was gewoon even ziek.

Ik zou trouwens ook gaan huppelen als ik weer kon zien.

Merk je verschil Mado, issie bijv minder struikelig?

En wat doet jouw jongste eigenlijk allemaal? Volgens mij issie vele malen verder dan daDozen van Pimp en mij, en druf je het gewoon niet te zeggen om ons te besparen. Je hoeft Pimp niet te besparen heur.

De kinderen kijken hier gewoon nog video.

Ook omdat de afstandbediening pleitheilen is.(Ik verdenk een kind van bijna anderhalf in combi met vuilnisbak. Nee, IK was het niet. En zo wel. Dan geef ik toch een kind de schuld. Ik heb ze niet voor niks. En zolang ze niet aan koken&afwassen doen mag ik dat gewoon. Maar goed, waar had ik het over. Oja.) En de video wel automatisch aanslaat op het televisiekanaal.

Geen idee of ik de 23ste kan. -watvoordagisdateigenlijk- Maar als ik kan, dan heb ik nog een aantal Spidermandingen. Is er een Spidermangek in de zaal?

Vorige week ligt Chip in mijn bed 's ochtends (het is weer raak, maar gelukkig maar 1 keer per nacht, en niet op decibel 2856198, en ik trek haar voor mijn nachtrust, en die van de buren, dan gewoon mijn bed in). Bij haar wakker worden komt ze met haar buik op mijn buik liggen. Vouwt twee handjes onder haar kin, en zegt:

Halloo mama, halloooooohooooooo. Mama nee lapen neeee. Mama tappestap.

Sjit.

Ook dit kind vind dat ik teveel in mijn nest lig en er moet uitkomen.

Ze zijn verwisseld, ik zzoeweer.
Spiderman

Sinds twee weken is BJ helemaal in to spiderman.

Ik bescheur me dood.

Tot nu toe hield ie van roze, my little pony's en prinsessenjurken en prinsessenkastelen.

Toen had hij een speeldate gemaakt met een meisje uit zijn klas. Die zou over een week komen.

Diezelfde dag dat we de afspraak hadden gemaakt vertelde hij me 's avonds bij het naar bed gaan dat ie eigenlijk een spidermankamer wilde hebben.

Hmmhmmm, jaja. Zo. Dus.

Leek mij een typisch geval van indruk willen maken als stoere vent

De speeldate ging uiteindelijk niet door. Het verlangen naar een spidermankamer bleef.

De afgelopen week vroeg hij elke dag of we wel aan de Sint hadden gevraagd om spidermanspullen.

Twee keer moesten we een briefje in zijn schoen doen.

Ik had alle spullen al gekocht toen hij over die briefjes begon.. Oeps. Spidermanspullen.

Woensdagavond nog geshopt; een spidermannachtlampje en twee spidermanboxerhorts. Daar moest ie de dag na pakjesavond natuurlijk meteen eentje van aan.

Mijn stoere vent houdt niet meer van litlle ponys, maar van een spinnenman.......

Spinnenman it will be.

Oh. De sirene gaat af.

We hadden haar beter Siren kunnen noemen.
Ach...

Onmisbaar Jongste Buurjochie is van het type Om Op Te Vreten Zo Schattig. Maar nu is hij 6 jaar en zondag speelde hij hier met zijn grote vriendin; Jongste Bloesje.

Tot hij ineens wég was. HUH!? Dus zocht ik hem, op de w.c., boven, anywhere. En uiteindelijk belde ik zijn moeder maar kreeg hem aan de foon.

"Hai met Bloes, ik was je kwijt joh!?"

"sja. Ik wilde jouw kusjes niet!"

Ik heb hem op het hart gedrukt hem nooit meer te kussen maar dat hij wel even moet zeggen dat hij naar huis gaat.

Het beeld van Chip en Kjong is wel heul erg vertederend hoor!
Mijn meneer is jarig...

....

....

Ach.

We hebben altijd nog wijn champagne.

Geveeliciteerd!
Hij is nu 42, veeeeeel inderdaad jong van hart.
Jong van hart! Mooi zo! Daar drink ik ook op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven