Waar horloge kopen?

09-08-2016 00:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een goed waterdicht en vooral nikkelvrij kinderhorloge voor een normale prijs liep ik altijd de V&D in, en nu weet ik het niet meer

Online is genoeg maar wil eigenlijk naar een winkel waar dochter kan uitzoeken en passen

Luigi lucardi had niets nikkelvrij, en hema niet waterdicht

Heb geen zin om een hele stad door te

Sjokken

Ben ik op de webwinkels aangewezen of heeft iemand nog een idee?

Alvast dank!
Doe es gek en stap es een horlogemaker / juwelier binnen.

Hebben heel vaak ook kindermodellen.
Ik ga altijd naar de juwelier voor mijn horloges. Misschien dat je daar ook slaagt voor je kind?
quote:Mietrot schreef op 09 augustus 2016 @ 00:21:

Doe es gek en stap es een horlogemaker / juwelier binnen.

Hebben heel vaak ook kindermodellen.

Ja een juwelier is hier maar die kindermodellen beginnen bij de 60 euro

Ik vind rond de 30 wel de max eigenlijk

En online vind ik wel gewoon merken die dat hebben voor de prijs,

Ik dacht wellicht is er een keten die dat verkoopt die ik niet ken
Bijenkorf?
De Swatch winkel?
Hier in het dorp liggen bij de juwelier altijd flik flak horloges. Geen idee wat die kosten maar misschien hebben ze die bij jullie juwelier ook wel.
Gewoon naar de juwelier, dan kan hij gelijk op maat gemaakt worden als dat nodig is. Zullen ook vast bij een aantal juweliers horloges van €30 te koop zijn.
Kijkshop? Ing rentepuntenwinkel?
Markt?
Mijn kinderen hadden FlikFlak horloges toen ze wat kleiner waren. Nu is de oudste negen en heeft onlangs van het gespaarde zakgeld een Swatch gekocht. Persoonlijk vind ik ze niet heel mooi, maar die dingen zijn waterdicht en kunnen tegen een stootje.
Een kwalitatief goed horloge is het geld overigens wel waard. Meestal doe je er veel langer mee en het blijft er langer mooi uitzien.

Ik zie op internet het merk Olympic voor 40 euro, er staat bij dat ze ook bij juweliers te koop zijn. Misschien even op internet kijken welk merk je mooi vindt (en geschikte prijs) en dan rondbellen naar juweliers of ze het hebben of kunnen bestellen?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2018 16:46
Reden: Spam
98.68% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven