Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Alixane schreef op 08 augustus 2016 @ 23:42:

Vandaag had ik dat voor het eerst met Pejeka, voorheen eigenlijk niet echt. Maar ik zit dus al direct aan die negeerknop te denken, zo'n waardeloze zuigert vind ik het! Ha!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 augustus 2016 @ 23:36:

Ik kan haar gezemel gewoon totaal niet serieus nemen. Ik denk altijd maar dat ze er niks aan kan doen en dat ze wel een heel naar leven moet hebben als verzuurde doos.

Dus ik screen een beetje, haal schouders op.. En weer door naar de volgende post.ik vind jou ava echt geweldig
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 09 augustus 2016 @ 00:00:

[...]

ik vind jou ava echt geweldig Dank je!
Ik ook Poes! En toen ik je onderschrift las gebeurde er dit:

For real!
Nou ja.. dat dus..
snel dames, je kan je nu nog opgeven om een air bnb appartement te reviewen in den bosch. Snel snel snel, je mag op de video en je maakt kans op een gratis overnachting
te laat, hij is al weg.
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 10:50:

snel dames, je kan je nu nog opgeven om een air bnb appartement te reviewen in den bosch. Snel snel snel, je mag op de video en je maakt kans op een gratis overnachtingHij is al weg meds
Ik wil, ik wil, ik wil... ehhhh, not!

Aanvulling:

Topic is al weg, doe maar een kroket met MOSTERD dan..
bloosje wijzigde dit bericht op 09-08-2016 10:52
Reden: Te laat..
% gewijzigd
Nou ja.. dat dus..
een enorm gemiste kans
Had ik zo gezellig gevonden, samen in een B&B Meds.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 augustus 2016 @ 11:21:

Had ik zo gezellig gevonden, samen in een B&B Meds.

nou je mocht er niet echt in, je mocht alleen een review geven op televisie!!!!!!

echt iets voor ons
Ben ik nou de enige die echt helemaal gek wordt van het'hoe beoordelen jullie dikke mensen' topic?
l'état c'est moi
quote:LouisXIV schreef op 09 augustus 2016 @ 11:26:

Ben ik nou de enige die echt helemaal gek wordt van het'hoe beoordelen jullie dikke mensen' topic?ik lees er niet maar ik heb wel zin in een portie waanzin, dus ik ga eens kijken
quote:LouisXIV schreef op 09 augustus 2016 @ 11:26:

Ben ik nou de enige die echt helemaal gek wordt van het'hoe beoordelen jullie dikke mensen' topic?

Wat irriteert je nou zo precies dan?

Ik lees er wel, ik reageer niet. Mij irriteren al die ervaringen die dan voor vaststaande methodes worden aangenomen. Maar goed, ik ben vooral van het eten met gezond verstand.. en vooral niet volgens bepaalde dieet stromingen.
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op 09 augustus 2016 @ 11:31:

[...]

Wat irriteert je nou zo precies dan?

Ik lees er wel, ik reageer niet. Mij irriteren al die ervaringen die dan voor vaststaande methodes worden aangenomen. Maar goed, ik ben vooral van het eten met gezond verstand.. en vooral niet volgens bepaalde dieet stromingen.Ja dit dus, precies.
l'état c'est moi
Ik snap niet waarom iedereen ineens zegt dat brood slecht is en dat aardappelen hetzelfde zijn als snoep
l'état c'est moi
Zeker op de Lijf en Lijn Pijler? Die heb ik geblokkeerd, lekker rustig.

Idioterie..
Nou ja.. dat dus..
quote:LouisXIV schreef op 09 augustus 2016 @ 11:33:

Ik snap niet waarom iedereen ineens zegt dat brood slecht is en dat aardappelen hetzelfde zijn als snoep

Gekkies zijn dat.

En Pejeka heeft geen gelijk hoor. Ja in de zwart/wit misschien. Maar onze wereld kent vele vele vele schakeringen grijs

Ik snap niet waarom iedereen ineens zegt dat brood slecht is en dat aardappelen hetzelfde zijn als snoepOmdat sommige mensen gewoon blindelings nieuwe hypes volgen en zelf niet meer logisch willen/kunnen nadenken?
Life is short. Eat dessert first.
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 11:24:

[...]

nou je mocht er niet echt in, je mocht alleen een review geven op televisie!!!!!!

echt iets voor ons

Bedoel ik.

Doodzonde.

Ik snap niet waarom iedereen ineens zegt dat brood slecht is en dat aardappelen hetzelfde zijn als snoepIk snap dat ook niet.
quote:doornroosje9 schreef op 09 augustus 2016 @ 11:38:

[...]

Omdat sommige mensen gewoon blindelings nieuwe hypes volgen en zelf niet meer logisch willen/kunnen nadenken?Dat denk ik ook.
mensen zijn lui. Ze gaan af op wat ze voorbij zien komen op facebook. Vertrouwen een foodie, omdat ze zo' n knappe zus heeft, weet ik veel. En vertikken het om de feiten te checken. Gemakszucht en goedgelovigheid.
Geen kritisch denkvermogen misschien? Veel mensen kennen het verschil ook niet tussen pseudo-wetenschap en wetenschap. Een onderzoekje van het Rens Kroes instituut wordt door hen op evenveel waarde geschat als een internationale metastudie door de WHO ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven