Zwanger in je Uppie

10-07-2015 09:22 1532 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het bespreken van je kinderwens en hoe deze te realiseren in Kind in je Uppie volgt hopelijk Zwanger in je Uppie.

Voor hen die willen verder praten over de zwangerschap en alles erom heen, welkom!

Aan tabellen doen wij niet, maar wat Uppie-info ivm hersenverweking wél:

Chica-1983, dochter geboren 15-01-2016

Wannabe79, uitgerekend 30-06-2016

Gavia, dochter februari 2014, zoon onderweg

Charade, uitgerekend 13-01-2016

Fiepie, zoon uit juli 2015

Frizz, zoon

Jiggles, uitgerekend 29-4-2016

Sunshine76, uitgerekend 09-09-2016

LKN, uitgerekend 18 april 2016

Spring, dochter geboren op 21-12-2015

Wil je ook in het lijstje? Kan! Dik gedrukt verzoek in topic graag.
quote:jiggles1980 schreef op 09 augustus 2016 @ 10:39:

Ehm...jullie vinden dat je grote ukjes hebt? De mijne was met 13 weken 6910 en 63 cm

Dus wij gaan hier nu al naar maat 68...

Wauw! Das inderdaad een flinke!

Nou ja, wat je zegt klopt wel een beetje hoor. De dagen dat ik werk, vind ik wel dat ik veel te weinig tijd met dochter heb. Maar ik zorg er dan wel voor dat we alle tijd die we samen hebben ook samen besteden. Ik zorg bijvoorbeeld dat ik die dagen niet hoef te koken en dingen als de afwas etc. doe ik pas als zij lekker ligt te slapen. Die uurtjes die we hebben zijn dus echt quality time. Overigens heb ik wel bewust gekozen voor 2 opvangadressen (kdv en oma) en probeer ik oppassen buiten mijn werkdagen echt tot een minimum te beperken. Voel me dan op een of andere manier toch weer schuldig als ze dan ook nog ergens anders heen zou 'moeten'.
Ze was ook al 4210 gram bij de geboorte, dus dat is ook niet klein...maar je kunt niet zeggen dat borstvoeding haar geen goed heeft gedaan maar ze groeit prima volgens de bovenste curve, al mag het van mij iets minder hard...

Qua oppassen moet ik er wel bij zeggen dat mijn zus bij mij thuis komt, dus dat scheelt weer een adresje...en de dag bij opa en oma zit tussen 2 kdv-dagen in...maar inderdaad ik hoop dat ze het goed blijft doen met deze structuur...ik ben nu ook al zo veel mogelijk op de tijden dat ze wakker is echt met haar bezig te zijn, lekker spelen of gewoon tutten
Heeft iemand van jullie al keer de gegevens opgevraagd via donor register? En moet je dan geboorteakte opsturen? Alles ingevuld via digi id. Toen stond er als je dat had gedaan dat t alleen in behandeling wordt genomen als je originele geboorteakte opstuurt naar bepaald adres. En weet iemand hoe lang dat duurde?
Ik ben het vorige week maandag naar ze opgestuurd. Tot nu toe nog niets gehoord, maar dat zou ook wel heel snel zijn

Ik ben net zo benieuwd wanneer ik iets ontvang.
Nou ik heb de gegevens vandaag al ontvangen

Dus gaat echt supersnel zodra je de geboorteakte opgestuurd hebt.

Origineel moet je trouwens zelf ook houden.

Je moet even een extra origineel aanvragen bij het gemeentehuis en die opsturen ;)

Kostte hier net geen 13 euro.
Oke wannabe ga ik ff geboorteakte regelen
Ze waren idd snel do akte op de post di donor paspoort ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven