en dan opeens..........

05-12-2008 00:27 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
is hij er weer...........

de man waar ik zo verliefd op was........die me op een klotemanier dumpte......waar ik wekenlang mijn kussen om nat gehuild heb...

opeens meldt hij me een paar dagen geleden dat hij me mist en komt vanavond bij me.. en we vallen elkaar in de armen en kunnen elkaar alleen maar vasthouden. We kijken elkaar aan en ik verdrink weer in zijn ogen.. ik heb hem zo gemist!

we drinken samen champagne.. praten.. knuffelen maar gaan niet te ver.. en ik vraag hem hoe nu verder. En hij zegt.......heel rustig, heel voorzichtig... en we zien wel wat er gebeurt.......

Ik hou nog steeds van hem, hoe boos ik ook op hem was.. ik wil bij hem zijn, voor altijd... en ik voel me zo onzeker

stom hè
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia71 schreef op 05 december 2008 @ 11:39:

En dat wil hij nu niet en ik zeg tegen mezelf dat ik dat ook niet wil maar aan de andere kant ga ik dan gelijk weer twijfelen.. .

Gatver, ik word ook doodmoe van mezelf, die stomme onzekerheid ook altijd van me!Als het goed zit in een relatie, dan hoef je niet te leven met twijfel, dan is hij degene die die twijfel bij jou weg kan nemen. En je bent niet stom, je bent gewoon een mens met gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven