Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 9 augustus 2016 om 19:22
quote:yasmijn schreef op 09 augustus 2016 @ 19:18:
Totaal heel erg grappig. Ik ben nu niet eens gegumd in het modtopic maar gewoon verdwenen. En ook nog wat anderen vermoed ik
Niet gegumd, echt weg. En dan loop je mee te denken Ik ook! Ik had een reactie op de suggesties van Witches geplaatst en die is echt compleet weg. Ik dacht dat dat niet kon?
Totaal heel erg grappig. Ik ben nu niet eens gegumd in het modtopic maar gewoon verdwenen. En ook nog wat anderen vermoed ik
Niet gegumd, echt weg. En dan loop je mee te denken Ik ook! Ik had een reactie op de suggesties van Witches geplaatst en die is echt compleet weg. Ik dacht dat dat niet kon?
dinsdag 9 augustus 2016 om 19:27
quote:Star schreef op 09 augustus 2016 @ 19:22:
[...]
Ik ook! Ik had een reactie op de suggesties van Witches geplaatst en die is echt compleet weg. Ik dacht dat dat niet kon? Tuurlijk wel. En dan lijkt het alsof er niks gebeurd is. Dat gegum is voor iedereen te zien en komt er weer een boel commentaar. Nu lijkt alles pais en vree na een redelijk uitgebreide post van de mod van dienst.
[...]
Ik ook! Ik had een reactie op de suggesties van Witches geplaatst en die is echt compleet weg. Ik dacht dat dat niet kon? Tuurlijk wel. En dan lijkt het alsof er niks gebeurd is. Dat gegum is voor iedereen te zien en komt er weer een boel commentaar. Nu lijkt alles pais en vree na een redelijk uitgebreide post van de mod van dienst.
dinsdag 9 augustus 2016 om 19:42
quote:yasmijn schreef op 09 augustus 2016 @ 19:31:
En wij zijn in cyperspace verdwenen. We zijn weggezet als kleuters
Ik schreef een goede post over de praaivusie. Dat alle teksten hier geponeerd eigendom zijn van Sanoma en dat de forummers elke week gequote worden in het blad.
Weg..........Dat stond me ook bij. Daarnet de huisregels (héél) snel gelezen op de trein, maar die zin vond ik niet meer.
En wij zijn in cyperspace verdwenen. We zijn weggezet als kleuters
Ik schreef een goede post over de praaivusie. Dat alle teksten hier geponeerd eigendom zijn van Sanoma en dat de forummers elke week gequote worden in het blad.
Weg..........Dat stond me ook bij. Daarnet de huisregels (héél) snel gelezen op de trein, maar die zin vond ik niet meer.
dinsdag 9 augustus 2016 om 21:38
quote:yasmijn schreef op 09 augustus 2016 @ 19:18:
Niet gegumd, echt weg. En dan loop je mee te denken Dat moet je ook niet willen joh. Denken moet je aan de paarden overlaten, die hebben een veel grotere kop.
Niet gegumd, echt weg. En dan loop je mee te denken Dat moet je ook niet willen joh. Denken moet je aan de paarden overlaten, die hebben een veel grotere kop.
dinsdag 9 augustus 2016 om 22:41
dinsdag 9 augustus 2016 om 22:47
quote:Rhaegal schreef op 09 augustus 2016 @ 22:44:
Reageer ik eens op actueel, ben ik meteen een azijnpisser. Ik vergeet altijd dat je het daar alleen eens mag zijn met de to.
Zo hè! Ik keek net bij 43 berichten; de sfeer was alweer op het dieptepunt.
Je kunt er echt op wachten op die pijler, maakt niet uit waar het over gaat.
Reageer ik eens op actueel, ben ik meteen een azijnpisser. Ik vergeet altijd dat je het daar alleen eens mag zijn met de to.
Zo hè! Ik keek net bij 43 berichten; de sfeer was alweer op het dieptepunt.
Je kunt er echt op wachten op die pijler, maakt niet uit waar het over gaat.