uitgerekendmaart2017

05-08-2016 16:38 418 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, iedereen kan zelf zijn gegevens bij houden vanaf nu!

Wees vrij om de tabel bij te houden, en hem eventueel te veranderen

NaamLeeftijd (v/m)# KindjeUitgerekendBevallenGeslachtWomen7837/401e? maart 18 februariJongenRoosjetulp26/292e1 maart 24 februariJongenShirles27/291e9 maart 3 maartJongenSnoopy16301e5 maart 5 maartMeisjePurple_Eyes34/361e2 maart 11 maartMeisjeMoonV37/481e12 maart 14 maartMeisjeZonnigKleintje30/322e15 maart 15 maartMeisjeWhiterabitt2e10 maart 19 maartMeisjeFlipFlopper24/261e2 maartJongenNylenna35/321e3 maartMeisjeMissFlowerPower29/301e3 maart MeisjeMarzo1728/271e12 maartJongenBliss201425/281e12 maartMeisje

Chantal1988, Fleurop84, geen idee of jullie nog mee lezen en of schrijven, maar al een tijdje van jullie niks gehoord. Als je toch nog mee leest/schrijft zetten we jullie gewoon weer terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.86% gewijzigd
Hier ook niets te zien. Das ook mooi. Kan het nog fijn even geheim blijven. ;)
Hahaha zo is het ook! Ik vind het ook helemaaaaaal niet erg!
Ik heb wel echt een opzwollen buik de gehele dag (komt door darmen)! In de avond is het nog wel erger. Had een foto gemaakt maar lijkt daar wel echt al een aantal maanden zwanger Hebben jullie daar geen last van?
Bij mij al een behoorlijk buikje. Hoewel minder als een paar weken geleden lijkt het. Eet ook weinig en spuug veel .

Het is veel sneller zichtbaar bij de 2e zeggen ze. Bij mij klopt dat wel.
Mijn buik lijkt ook al echt te groeien! Haha hij steekt n beetje uit... Of t zijn m'n darmen.. geen idee! Draag maar n beetje wijde kleding. Op m'n werk weten ze t namelijk nog niet!

Zijn jullie al wat aangekomen?

Succes en heeeel veel plezier voor de gene die morgen de echo hebben:)!!
Nee ik ben niet aangekomen, ongeveer een kilo afgevallen. Maar dat komt doordat ik zo misselijk ben steeds, eten gaat niet altijd even makkelijk.

Ik hoop dat we allemaal goede echo's hebben vandaag!
Hier ook afgevallen door het spugen en de misselijkheid. Toch wel een buikje.

Veel succes met de echo's vandaag dames!

Ik wil ooooook
Hier wat afgevallen. Niet door het spugen maar door de lichamelijke inspanningen van de verhuizing. Wel steeds geprobeerd goed te eten.

Wel onrustige darmen. Dus probeer echt meer vezels binnen te krijgen.

Ben wat gespannen voor de echo eind vd middag. Als het maar goed is.....gaat er steeds door me heen.
Echo was goed! Kloppend hartje gezien en de kleine zien bewegen. Echt leuk om te zien. UD blijft hetzelfde.

Hopelijk hebben jullie straks ook mooie echo's.
Gefeliciteerd, Purple_Eyes!
Purple Eyes, das fijn zeg. Hele geruststelling. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Purple_eyes! Mooi nieuws

Jij succes Zonnebloemetje vanmiddag! Jij ziet vast ook een mooi kloppend hartje.

Geen idee of ik ben aangekomen, maar m'n darmen zijn vreselijk. Opgeblazen gevoel en dat het bij een 2e eerder gezien kan worden, zou best kunnen. kan me vorige keer niet zo herrinneren eigenlijk, maar nu ik naar m'n buik kijk... tjeeee
Ik vrees dat ik het topic weer moet verlaten. Bij de echo bleek er geen hartje meer te zien te zijn

Ik wens jullie allemaal veel zwangerschapsplezier!
oooh Elcid, jullie hadden de echo vandaag natuurlijk! Wat ontzettend verdrietig nieuws!!

Wil jullie heel veel sterkte wensen, zoiets lijkt me echt even een klap

Hoop dat jullie ooit in de toekomst nog een goede zwangerschap mogen ervaren!
Ah Eclid wat een vervelend nieuws! Heel veel sterkte!

Beetje dubbel om te vertellen, mijn echo was wel goed. Nu 9weken zwanger, maar moeilijk om uitgerekende datum te bepalen.. daarom mogen we volgende week terug komen voor nog een echo

We hebben het mijn ouders net verteld, helemaal verrast! Ik dacht echt dat ze het door hadden, maar niet dus. Straks naar m'n schoonouders.
O wat verdrietig Elcid. Heel veel sterkte.

Fijn dat bij jou alles in orde is Marzo.
Even ingelogd vanuit een zeer zonnig Turkije.

Wat een ontzettend naar en verdrietig nieuws Elcid! Moeten jullie volgende week terugkomen? Ik wens jou en je vrouw ontzettend veel sterkte! Potverdorie al de tweede keer Hopelijk mogen jullie snel weer van een nieuwe zwangerschap genieten. Al het goeds gewenst voor de toekomst!

Marzo, jij gefeliciteerd met de goede echo! Lekker genieten!
Wat ontzettend verdrietig Elcid. Heel veel sterkte voor jou en je vrouw!

Marzo, kan me voorstellen dat het dubbel voelt maar van harte gefeliciteerd!!

Ik mag vrijdag voor de termijnecho tijd gaat toch best wel snel gelukkig.
Dank voor de sterktewensingen We komen er wel bovenop en proberen het gewoon nog een keer

Gefeliciteerd, Marzo, wat fijn! En wat een 'pech' dat je volgende week weer terug moet komen om te kunnen spieken naar je kindje!
Sterkte Elcid, de komende periode. Wat een heftig nieuws.

Mijn echo was helemaal goed, ben uit de 'gevarenzone'! Nu de volgende stap : de combinatietest. Dit weekend gaan we het de ouders vertellen.

Ik ben nu circa 1.5 kilo aangekomen. Heb ook echt al een klein buikje, maar vooral ook mijn darmen zijn dat nog. En het is bij mij ook de tweede dus ga je het wrs eerder zien. Maar ben heel blij dat het na dit weekend geen geheim meer is!
Gefeliciteerd voor degenen met een goede echo.

Helaas kregen wij minder goed bericht. Geen hartslag meer. Ik voel me nogal verslagen en leeg. Mn lichaam houdt me al 2,5 week voor de gek.
Zonnebloemetje...
Ownee elcid en zonnebloempje.. wat n rot nieuws.. wil jullie heeel veel sterkte wensen
Wat een naar en verdrietig bericht Zonnebloemmetje. Ook voor jou heel veel sterkte. Ik kan mij voorstellen dat je je erg ontgoocheld voelt
Ownee zonnebloemetje en elcid wat een verdrietige berichten. Veel sterkte!

Bah, zit gewoon te janken op mijn werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven