Mode & Beauty alle pijlers

Lage broek

08-07-2016 18:54 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai!

Wie draagt er ook lage spijkerbroeken? Dan ken je vast het moment wel zodra je gaat zitten of bukken dat je bilspleet zichtbaar is..

Ik moet toegeven dat ik dat wel regelmatig heb, omdat ik dus lage spijkerbroeken draag. Nu vroeg ik mij af wat jullie reacties zijn zodra jullie dit merken of zodra dit aan je word vertelt? Omdat ik het regelmatig heb reageer ik nu wel nuchter op, maar in het begin wist ik niet wat ik moest zeggen haha.
quote:zeefietser1 schreef op 10 augustus 2016 @ 12:29:

Nou wat een gehaat weer hier. Ik zou niks tegen hebben op de bilspleet van Saartje.

Trouwens bouwvakkers decolleté ontstaat ook heel vaak doordat, bij mannen dus, de buik te dik is. Geen enkele broek is daarvoor gemaakt namelijk. En dan dus bukkend glijd het aan de verkeerde kant naar beneden.

Weet ik uit ervaring omdat ik ook ooit eens 20 kilo zwaarder was dan nu.Haha ik ben niet te dik toch? En hoezo zal jij het dan weer niet haten ipv de andere ?
Nee hoor volgens je foto ben je zeker niet te dik. En dat gehaat ach zo erg is het ook niet. Maar bij de juiste is het wel mooi en ach mijn vrouw is niet de dunste en daar vind ik het ook mooi. Heb wel iets met bottoms zal ik maar zeggen.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:zeefietser1 schreef op 10 augustus 2016 @ 12:45:

Nee hoor volgens je foto ben je zeker niet te dik. En dat gehaat ach zo erg is het ook niet. Maar bij de juiste is het wel mooi en ach mijn vrouw is niet de dunste en daar vind ik het ook mooi. Heb wel iets met bottoms zal ik maar zeggen.Haha dankje
Je bent niet te dit maar zulke broeken maken je wel dikker dan je bent. Afkleden doet het in elk geval niet.

Ik lach me kapot om alle reacties hier!

En Saartjee, chapeau voor jouw reacties steeds, niks hatelijks terug maar gewoon lekker jezelf blijven

Ontopic: hier ook altijd een hemdje eronder maar dat schuift ook wel eens naar boven, nou nou de wereld gaat dan ten onder als ik sommige mensen hier mag geloven..
quote:bam1984 schreef op 10 augustus 2016 @ 13:35:

Ik lach me kapot om alle reacties hier!

En Saartjee, chapeau voor jouw reacties steeds, niks hatelijks terug maar gewoon lekker jezelf blijven

Ontopic: hier ook altijd een hemdje eronder maar dat schuift ook wel eens naar boven, nou nou de wereld gaat dan ten onder als ik sommige mensen hier mag geloven.. Haha, ben zulke reacties ook wel een beetje gewend
Saartjee is toch gewoon B, het meisje dat altijd aardig blijft reageren, maar zelf niet zo goed doorheeft er vreselijk ordinair en slecht gekleed uit te zien?
quote:sinnombre schreef op 10 augustus 2016 @ 20:44:

Saartjee is toch gewoon B, het meisje dat altijd aardig blijft reageren, maar zelf niet zo goed doorheeft er vreselijk ordinair en slecht gekleed uit te zien?

Volgens mij ook, ja. Volgens mij ben jij een heel lieve chick, Saartjee!

En ik vind die lage broek je ook meer dan prima staan. Op je werk gewoon je truitje instoppen et voilà :-)
quote:sinnombre schreef op 10 augustus 2016 @ 20:44:

Is toch gewoon B?

Wat ik aan heb is niet ordinair hoor ;)
quote:apppie schreef op 10 augustus 2016 @ 22:01:

[...]

Volgens mij ook, ja. Volgens mij ben jij een heel lieve chick, Saartjee!

En ik vind die lage broek je ook meer dan prima staan. Op je werk gewoon je truitje instoppen et voilà :-)Dankje appie!
Haha, nog net de reacties gelezen van mensen.
Ik hoef niemands billen te zien. Of het nou gaat om een slanke vrouw of een buikige bouwvakker, ik zit niet te wachten op uitzicht op je bilspleet en halve billen die boven je broek uit steken. Dus sorry. Als je het zelf helemaal leuk vindt en denkt dat het sexy staat, vooral doen. Maar ik vind het ordinair.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 15 maart 2017 @ 21:52:

Ik hoef niemands billen te zien. Of het nou gaat om een slanke vrouw of een buikige bouwvakker, ik zit niet te wachten op uitzicht op je bilspleet en halve billen die boven je broek uit steken. Dus sorry. Als je het zelf helemaal leuk vindt en denkt dat het sexy staat, vooral doen. Maar ik vind het ordinair.Haha oke. Sorry als je het ziet! Moet je af en toe de andere kant op kijken dan..
quote:Saartjee schreef op 15 maart 2017 @ 22:09:

[...]

Haha oke. Sorry als je het ziet! Moet je af en toe de andere kant op kijken dan..Maakt mij niet uit. Als jij je blote kont en voor mijn part je borsten in het openbaar wilt tonen, ga je gang. Maar het is ordinair.
quote:pejeka schreef op 15 maart 2017 @ 22:13:

[...]

Maakt mij niet uit. Als jij je blote kont en voor mijn part je borsten in het openbaar wilt tonen, ga je gang. Maar het is ordinair.Me borsten niet?? Ik zei alleen dat je me bilspleet kunt zien door de lage spijkerbroek
quote:Saartjee schreef op 15 maart 2017 @ 22:15:

[...]

Me borsten niet?? Ik zei alleen dat je me bilspleet kunt zien door de lage spijkerbroekOrdinair dus
quote:Saartjee schreef op 15 maart 2017 @ 22:15:

[...]

Me borsten niet?? Ik zei alleen dat je me bilspleet kunt zien door de lage spijkerbroekInderdaad, ordinair.
quote:Filee schreef op 15 maart 2017 @ 22:21:

[...]

Inderdaad, ordinair.Dat kan gebeuren met eeen lage broek
quote:Saartjee schreef op 15 maart 2017 @ 22:34:

[...]

Dat kan gebeuren met eeen lage broekKan, hoeft zeker niet.
quote:pien6 schreef op 15 maart 2017 @ 22:47:

[...]

Kan, hoeft zeker niet.Continu hijsen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven