Het theehuis
zondag 7 december 2008 om 13:09
Pff, ben bezig met school.... Wat een gedóe. Maar het gaat wel lukken. Ik blijk dit schooljaar nog 2 lespakketten te moeten volgen en volgend schooljaar 4. Te overzien dacht ik zo. Maar het is me volslagen onduidelijk wat er waar en wanneer gegeven wordt...
Heb al een paar 'help mij' mails verstuurd
Heb al een paar 'help mij' mails verstuurd
zondag 7 december 2008 om 13:31
zondag 7 december 2008 om 13:42
Ik heb een soort van contactpersoon, maar die snapt er ook geen hol van Ze krijgen kennelijk niet vaak van die sneue gevallen zoals ik die 2 jaar studievertraging hebben
Maar komt goed, ben er in ieder geval uit dat mijn vaste lesdag altijd op dinsdag was (dat kon contactpersoon mij niet vertellen, maar blijkt gewoon vaste dag te zijn) .
Dus wel vaste lesdag, maar nu probleem met werk
Maar komt goed, ben er in ieder geval uit dat mijn vaste lesdag altijd op dinsdag was (dat kon contactpersoon mij niet vertellen, maar blijkt gewoon vaste dag te zijn) .
Dus wel vaste lesdag, maar nu probleem met werk
zondag 7 december 2008 om 14:14
Jawohl. En Eowman weet nog niet wanneer zijn vrije dag wordt. Dus ik weet gewoon nog niet hoe ik het moet doen. Eventueel dag schuiven met werk is prima, maar dan weer geen opvang voor kinderen.
Eowman krijgt wél een contract overigens. Afgelopen week beetje in spanning gezeten omdat alle tijdelijke krachten eruit gegooid werden binnen zijn bedrijf ivm kredietcrisis. Maar ze zijn erg tevreden dus hij mag als 1 van de weinigen blijven. Maar voor hoelang is nog niet te zeggen.
Eowman krijgt wél een contract overigens. Afgelopen week beetje in spanning gezeten omdat alle tijdelijke krachten eruit gegooid werden binnen zijn bedrijf ivm kredietcrisis. Maar ze zijn erg tevreden dus hij mag als 1 van de weinigen blijven. Maar voor hoelang is nog niet te zeggen.
zondag 7 december 2008 om 17:13
Wauw, dat ijsjesplaatje is errrrug aantrekkelijk.
Goed nieuws van contract van Eowman! Leuk! Heeft hij het ook naar zijn zin Eow?
Lastig met school hoor, pffff.... wat een gepuzzel. Wel vervelend dat niemand je ook goed kan vertellen hoe&wat.
Wij waren -in't kader van goede voornemens enzo- een stukje fietsen. Halverwege lekkere cappucino gedronken, waar Xan al zeer uitgeput kwam. Dat kwam natuurlijk niet door zijn conditie, maar door het zadel, door de bergen, doordat hij toch echt te warme kleren aanhad en doordat zijn oren bevroren waren . Nu weer thuis en straks hutspot (boerenkool was uitverkocht)
Goed nieuws van contract van Eowman! Leuk! Heeft hij het ook naar zijn zin Eow?
Lastig met school hoor, pffff.... wat een gepuzzel. Wel vervelend dat niemand je ook goed kan vertellen hoe&wat.
Wij waren -in't kader van goede voornemens enzo- een stukje fietsen. Halverwege lekkere cappucino gedronken, waar Xan al zeer uitgeput kwam. Dat kwam natuurlijk niet door zijn conditie, maar door het zadel, door de bergen, doordat hij toch echt te warme kleren aanhad en doordat zijn oren bevroren waren . Nu weer thuis en straks hutspot (boerenkool was uitverkocht)
Peas on earth!
zondag 7 december 2008 om 18:04