huh?...waarom zegt ie dat nou weer?

07-12-2008 15:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben erg benieuwd of jullie het volgende kunnen verklaren, het is niet iets ernstigs hoor maar ik begrijp het gewoon niet.

Mijn ex had gevraagd wat ie voor ons dochter zou kopen voor sinterklaas en daar hadden we het over gehad, prachtig toch, dat we daaar over kunnen overleggen?

Nou kocht hij iets wat hij eerder niet zei te gaan kopen omdat bepaalde dingen gewoon duur worden gemaakt vanweg merk zoals nijntje, bumba enzo.

Nou had ie toch zoiets gekocht, prima. maar hij zei dat het in de aanbieding was. ik zeg nog; goh, ik dacht dat ze merkspullen nooit in de aanbieding doen. Ja zegt ie, het was omdat het ná sinterklaas was. Er zat een rode sticker op.

Oke, prima, leuk, niets aan de hand.

Nou kom ik thuis, hij had het spul aan mij meegegeven nadat ze het had gekregen van hem. Zie ik het bonnetje (zat toevallig nog in de tas) en ik zie tot mijn verbazing dat het helemaal niet in de aanbieding was......HUH!!!! Waarom zegt iehet dan?....ik begrijp helemaal niet waarom hij nou zoeits zou zeggen......

ben dus erg erg benieuwd of jullie het wél snappen en kunnen verklaren waarom hij zoeits gezegd kan hebben...

bedankt voor het meedenken,groetjes
misschien reageer jij soms erg fel op dat soort dingen en had hij geen zin in een kat?

zou kunnen.
Niet lullig bedoeld. Hoe kunnen wij weten wat hij dacht toen hij dat zei en wat hij ermee wilde bereiken?
Waarom maak je je daar uberhaupt druk om? Het is je ex, die mag zijn geld uitgeven zoals hij zelf leuk vindt. En hij mag daar ook over vertellen wat hij zelf wil!

Ik denk dat hij bang is dat jij je ermee bemoeit, of dat hij niet wil dat jij denkt dat hij teveel geld uitgeeft ofzo.

Ik denk dat jullie nog teveel aan elkaar vast zitten, als jullie daar allebei nog zo moeilijk over doen!
Ik snap niet zo goed wat het uit maakt?
Misschien....misschien...misschien is het helemaal niet van belang hoe of wat. Hij heeft het gekocht, voor welke prijs dan ook, en dat is wat telt.

Ik vind het eerder interessant om te weten waarom jij A. Op het bonnetje kijkt, B. Controleert of dat de aanbiedingsprijs was en C. Je er vervolgens druk om maakt.
t' is simpel, he changed his mind....nadat hij bij jou weggegaan was, dacht hij er nog eens over na.....bedacht dat de echte merken best wel duurder zijn....maar ja, t' ging wel over een kadoo voor zijn dochter.

Dus gewoon gekocht en daarna een leugentje om bestwil tegen jou.
Lekker belangrijk! Wat maakt dat nou uit? Hij heeft iets voor zijn eigen dochter gekocht, en wat dat heeft gekost moet hij toch zelf weten?
...
Zou het kunnen dat jij het soort persoon bent dat gaat lopen zeuren dat ie eerst toch had gezegd dat ie het niet zou kopen en het dan toch deed? "Ja maar je had toch gezegd dahat....!"? Want als je je hier druk om maakt...wek je die indruk bij mij wel...
Het is je ex hóór..niet belangrijk..
Voor wat betreft het jokken begrijp ik TO wel. Ik sta ook wel eens te kijken als ik iemand op een leugentje betrap. Je gaat je afvragen wat zo iemand daartoe zet. Alleen haar vraag waarom hij de feiten verdraaid, tja dat kunnen wij toch niet weten?
quote:moedertje2007 schreef op 07 december 2008 @ 15:25:

bumba enzo.

Nou had ie toch zoiets gekocht, prima. maar hij zei dat het in de aanbieding was. ik zeg nog; goh, ik dacht dat ze merkspullen nooit in de aanbieding doen. Ja zegt ie, het was omdat het ná sinterklaas was. Er zat een rode sticker op.

ik heb net een dick bruna kerststal gekocht die van 19,95 naar 8,50 euro was afgeprijsd..
quote:Sensy12 schreef op 07 december 2008 @ 15:35:

Voor wat betreft het jokken begrijp ik TO wel. Ik sta ook wel eens te kijken als ik iemand op een leugentje betrap. Je gaat je afvragen wat zo iemand daartoe zet. Alleen haar vraag waarom hij de feiten verdraaid, tja dat kunnen wij toch niet weten?mee eens
Of hij dacht dat het in de aanbieding was maar hebben ze het bij de kassa voor de gewone prijs aangeslagen.

Lekker interessant inderdaad, wees blij dat hij wat leuks koopt voor zijn dochter.
misschien is het een watje en vond ie toen het in de winkel zag hangen erg schattig voor zijn kindje, en moest ie om zijn gezicht te redden (in zijn ogen dan he) wel zeggen dat het was afgeprijst. Een echte man blijft bij zijn standpunt he!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het feit alleen al dat je, volgens eigen zeggen, meteen reageert met "Goh, ik dacht dat ze merkspullen nooit in de aanbieding doen" vertelt mij dat je waarschijnlijk de neiging hebt om je ex om verantwoording te vragen. Je zet er meteen vraagtekens bij... Dat vind ik eigenlijk niet zo'n leuk trekje. Wie ben jij om hem om verantwoording te vragen?

En nou niet zeggen dat je dat niet doet...want je opent er zelfs een topic over!
quote:moedertje2007 schreef op 07 december 2008 @ 15:25:

ben dus erg erg benieuwd of jullie het wél snappen en kunnen verklaren waarom hij zoeits gezegd kan hebben...

Waarschijnlijk omdat hij geen zin heeft in gezeik met jou en zich van te voren jouw reactie kan voorstellen?
..
..
quote:kitty elastic schreef op 07 december 2008 @ 16:26:

[...]

waar heb je die gekocht?? en voor hoe oud is die? Ik zoek nl. nog een cadeau voormijn nichtje die 1 gaat worden ( en haar moeder heeft besloten dat nichtje fan van nijntje gaat worden hahahahah ) bij de Bijenkorf. Schattig dingetje! Ik heb hem voor een jonger kindje gekocht die er zelf nog niks aan heeft, maar vond hem zo leuk.

Kerststal
Hij gunde haar een duur cadeau maar wou er niet over opscheppen.
Meld Misdaad Anoniem;

0800-7000
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Jezus, waar een mens zich al niet druk om kan maken, boeie.
Waar je je al niet druk om kan maken!

Wees blij dat iets leuks koopt voor je dochter en zich er niet lullig van af maakt. Wellicht had hij jou reactie verwacht en loog hij er daarom om.

Blijkbaar heeft hij het goed met je dochter voor, mooi toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven