Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

:puke: Erwtje
Sorry
Peas on earth!
Volgende keer meld ik me gewoon weer met al mijn relationele ergernissen en problemen
Peas on earth!
Nee, het is juist hartstikke fijn en goed voor jullie. Maar wel erg zoet
Pff, ben bezig met school.... Wat een gedóe. Maar het gaat wel lukken. Ik blijk dit schooljaar nog 2 lespakketten te moeten volgen en volgend schooljaar 4. Te overzien dacht ik zo. Maar het is me volslagen onduidelijk wat er waar en wanneer gegeven wordt...

Heb al een paar 'help mij' mails verstuurd
Luun, jemig! Wens haar maar sterkte als je haar smst Kess!

Help mij mails? Neeee je doet het verkeerd, je moet vooral veel topics openen met 'Help, ik ben radeloos' en dat soort dingen

Of ik heb een kutprobleem
Huh? Ik had een plaatje bij de nieuwe OP gezet, maar die zie ik nu niet meer. Jullie wel?

Kun je geen contactpersoon regelen daar, Eow? Dat je in ieder geval weet wie jou de antwoorden op de bomendoorhetbosvragen kan geven?
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, zie alleen tekst!
Dan ga ik even een nieuw plaatje regelen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb een soort van contactpersoon, maar die snapt er ook geen hol van Ze krijgen kennelijk niet vaak van die sneue gevallen zoals ik die 2 jaar studievertraging hebben

Maar komt goed, ben er in ieder geval uit dat mijn vaste lesdag altijd op dinsdag was (dat kon contactpersoon mij niet vertellen, maar blijkt gewoon vaste dag te zijn) .

Dus wel vaste lesdag, maar nu probleem met werk
Want dinsdag = werkdag?
Loretta is De Mol. Punt.
Jawohl. En Eowman weet nog niet wanneer zijn vrije dag wordt. Dus ik weet gewoon nog niet hoe ik het moet doen. Eventueel dag schuiven met werk is prima, maar dan weer geen opvang voor kinderen.

Eowman krijgt wél een contract overigens. Afgelopen week beetje in spanning gezeten omdat alle tijdelijke krachten eruit gegooid werden binnen zijn bedrijf ivm kredietcrisis. Maar ze zijn erg tevreden dus hij mag als 1 van de weinigen blijven. Maar voor hoelang is nog niet te zeggen.
Oh, dat is toch -voor nu- wel heel goed nieuws. Gefeliciteerd!
Loretta is De Mol. Punt.
Mooi, dat klinkt positief Eow, van Eowman en baan!
Nee Kess, niet zwanger (dacht al dat je zou reageren ). Was even aardig en upte topic voor iemand.
Loretta is De Mol. Punt.
Jee, wat een ellende voor Luuntje Hoop dat de jungskes snel weer beter zijn en dat alle virussen voortaan buiten de deur blijven
Ach jee die Luun, wens haar sterkte Kess!!

En heel veel beterschap voor de ijsjes natuurlijk!!

De sint is geweest vanochtend, kind enorm verwend, lekkere bofkont.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wauw, dat ijsjesplaatje is errrrug aantrekkelijk.

Goed nieuws van contract van Eowman! Leuk! Heeft hij het ook naar zijn zin Eow?

Lastig met school hoor, pffff.... wat een gepuzzel. Wel vervelend dat niemand je ook goed kan vertellen hoe&wat.

Wij waren -in't kader van goede voornemens enzo- een stukje fietsen. Halverwege lekkere cappucino gedronken, waar Xan al zeer uitgeput kwam. Dat kwam natuurlijk niet door zijn conditie, maar door het zadel, door de bergen, doordat hij toch echt te warme kleren aanhad en doordat zijn oren bevroren waren . Nu weer thuis en straks hutspot (boerenkool was uitverkocht)
Peas on earth!
Xan klinkt als een echte vent

Maar ik speelde het natuurlijk slimmer... ik racete een stuk sneller de berg op, was dan compleet uitgeput, buiten adem mét rood tomaathoofd, maar tegen de tijd dat Xan bovenaan was, was ik mijn kalme relaxte vertrouwde zelf weer
Peas on earth!
Update van Luun:

Ben inmiddels ook hier. Bloed prikken en rontgen en snottest. Beiden longontsteking en rs virus. Ben ook uitgedroogd. Nog minimaal 1 nacht hier. Mooie afsluiting van gigantisch kutjaar.

Loretta is De Mol. Punt.
Pffff
Peas on earth!
Oh bah. Arme Luun en arme Ijsjes.
Ik zet even wat in NS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven