Baby- en Kinderkleding deel 8

17-04-2016 13:13 3043 berichten
Hier alweer deel 8 van het topic 'Baby en kinderkleding'!

Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:

-Belle-dochter feb. 2012

maat 110-116Bengeliezoon maat 98zoon maat 56/62boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Bubbelwijndochter

maat 146/152dochter

maat 134/140_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 56Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

maat 98dochter maart 2016

maat 68/74Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 110/116Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92babyzoon op komstKikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 62modus_zoon maat 104-110zoon maat 92-98nicole123zoon maat 110dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 98-104zoon jan. 2016

maat 68-74oureazoon jan. 2016

maat 62Pavotzoon mrt. 2012

maat 104dochter feb. 2014

maat 92pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 92-98siska74zoon sept. 2014

maat 86-92sofietje83zoon

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98

Tabel en topic staan open voor nieuwe input en meeschrijvers
quote:fashionvictim schreef op 11 augustus 2016 @ 22:28:

[...]

Polarn O Pyret?

Ik vind het zelf niks, hou totaal niet van die stijl maar dat is altijd heel erg druk en met felle primaire kleuren. En volgens mij redelijk uniseks.Vind dat op zich leuk (had al eens gekeken) maar is het net niet of zo. Misschien iets te
Alle reacties Link kopieren
quote:KessAgain schreef op 11 augustus 2016 @ 21:57:

De slofjes komen van www.opkleinevoet.nl

Het merk is Pediped. Waarschuwing: het lukt niet/nauwelijks om zonder te kopen de website te verlaten!

Aanvulling: ik had het plaatje van Google gepikt. Ik zie nu dat op kleine voet dat merk bijna niet meer verkoopt. Www.fruugo.nl wel!Mijn portemonnee is je dankbaar voor die eerste link. Heb in de eerste 3 minuten al minstens 4 paar gezien die ik leuk vind.
Am Yisrael Chai!
Je was gewaarschuwd!
quote:NYC schreef op 11 augustus 2016 @ 22:28:

Wat vind je van deze, CO?

[afbeelding]

Mijn zoons hebben dit pakje gedragen maar kan ook prima bij een meisje vind ik.ik vind het juist echt een jongenspakje, zonde om een meisje dat aan te doen. Maar goed, ik ben zoals jullie allemaal al uitvoerig hebben kunnen zien ook echt van de meisje-meisjeskleren.
Am Yisrael Chai!
quote:Captain_Obvious schreef op 11 augustus 2016 @ 22:26:

[...]

fleurig is echt fleurig. Dus groen, geel, blauw, rood, oranje etc. En dan dus niet per se pastel.Ja, dan moet je die laatste sites hebben Maxomorra, Smafolk, Duns Sweden, Krutter, Melli... Zulke merken, Scandinavisch/retro.
Of deze CO?

quote:fashionvictim schreef op 11 augustus 2016 @ 22:33:

[...]

ik vind het juist echt een jongenspakje, zonde om een meisje dat aan te doen. Maar goed, ik ben zoals jullie allemaal al uitvoerig hebben kunnen zien ook echt van de meisje-meisjeskleren.Oh echt? Toen ik hem destijds kocht voor de oudste twijfelde ik of ik het wel stoer genoeg vond voor bij een jongen. Maar ach, voor zo'n uk is alles eigenlijk gewoon schattig en mag het ook best nog wel babyachtig zijn.
Heeft iemand een zonnebril voor me
Hallo?!
quote:NYC schreef op 11 augustus 2016 @ 22:34:

Of deze CO?

[afbeelding]Oh ja zoiets is leuk! Welk merk is dat? Vind deze leuker dan die blauwige die je postte
quote:Captain_Obvious schreef op 11 augustus 2016 @ 22:39:

[...]

Oh ja zoiets is leuk! Welk merk is dat? Vind deze leuker dan die blauwige die je postteDie groene is van JNY Design.
quote:_Doortje_ schreef op 11 augustus 2016 @ 22:38:

Heeft iemand een zonnebril voor me Tegen de felle kleurtjes?
quote:Captain_Obvious schreef op 11 augustus 2016 @ 22:28:

[...]

Vind dat op zich leuk (had al eens gekeken) maar is het net niet of zo. Misschien iets te

En zoiets?

Am Yisrael Chai!
Die groene doet echt pijn aan mijn ogen. De rode met stipjes vind ik vreselijk lief, maar wel voor een meisje. Dat kun je een jongen niet aandoen!
quote:fashionvictim schreef op 11 augustus 2016 @ 22:41:

[...]

En zoiets?

[afbeelding]

[afbeelding]Die met die smiley is schattig! Die streepjes vind ik... iets te pastel maar wel leuk.
quote:NYC schreef op 11 augustus 2016 @ 22:40:

[afbeelding]Ik blijf een zwak houden voor rood met witte stippen. Ik zal het de nieuwe baby niet aandoen (letterlijk ook ) en ik weet niet hoe het komt, maar als ik een polkadot zie, sla ik op hol
Hallo?!
quote:NYC schreef op 11 augustus 2016 @ 22:37:

[...]

Oh echt? Toen ik hem destijds kocht voor de oudste twijfelde ik of ik het wel stoer genoeg vond voor bij een jongen. Maar ach, voor zo'n uk is alles eigenlijk gewoon schattig en mag het ook best nog wel babyachtig zijn. Precies! Ze kunnen nog lang genoeg in de stoer / lief / hip etc, baby's moeten gewoon schattig en babyachtig.
Am Yisrael Chai!
quote:KessAgain schreef op 11 augustus 2016 @ 22:41:

Die groene doet echt pijn aan mijn ogen. De rode met stipjes vind ik vreselijk lief, maar wel voor een meisje. Dat kun je een jongen niet aandoen!Nee? Zou ik zo doen hoor. Zoon heeft ook regelmatig iets paars of oudroze aan (ze denken dan wel altijd dat hij een meisje is maar ja... dat vind ik dan toch echt niet.)
Weten jullie trouwens hoe je plaatjes plakt op de iPad?
Hallo?!
Deze site heeft ook veel leuks vind ik: https://www.noddles.nl/
quote:Captain_Obvious schreef op 11 augustus 2016 @ 22:42:

[...]

Die met die smiley is schattig! Die streepjes vind ik... iets te pastel maar wel leuk.

Ja, dat is jammer, mijn dochter had die gestreepte maar dan in hele harde kleuren, oranje, geel, rood, groen, donkerblauw, maar die hebben ze nu niet in de collectie.

Is van GAP. Ik vind die smiley ook heel erg schattig.
Am Yisrael Chai!
Haha op hol slaan van polkadots!

Bedankt voor nu allemaal, ik ga eerst maar eens mn bed opzoeken.
quote:_Doortje_ schreef op 11 augustus 2016 @ 22:43:

Weten jullie trouwens hoe je plaatjes plakt op de iPad?

Op die afbeelding klikken boven dit tekstvak dan staat er dat je de URL op moet geven. Daarna staat er:

[ img ] wat je hebt geplakt [ /img ]

Je kan dat ook zelf typen, natuurlijk (aan elkaar) en de link ertussen.
quote:_Doortje_ schreef op 11 augustus 2016 @ 22:42:

[...]

Ik blijf een zwak houden voor rood met witte stippen. Ik zal het de nieuwe baby niet aandoen (letterlijk ook ) en ik weet niet hoe het komt, maar als ik een polkadot zie, sla ik op hol Ik ben daar ook zo dol op. En ik heb een enorme streepjes tic, ik keek laatst in mijn eigen kast en zag allemaal strepen, toen keek ik bij zoon en zag daar weer strepen, en dochter heeft ook al vaak strepen.
Am Yisrael Chai!
quote:_Doortje_ schreef op 11 augustus 2016 @ 22:43:

Weten jullie trouwens hoe je plaatjes plakt op de iPad?Plaatje zoeken via Google. Dan de link kopiëren. Naar Vief gaan en boven het reageervenster het vierkantje met bergje en zonnetje aanklikken. Eerst http:// weghalen (dat staat automatisch in het venster dat je dan te zien krijgt) en daarna de link plakken. Zo heb ik het net gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven