Werk & Studie alle pijlers

Gratis solliciteren thuiswerk

12-08-2016 10:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar thuiswerk. Nu heb ik verschillende sites gevonden voor thuis werk,mer genoeg vacatures maar her probleem bij deze sites is dat je moet betalen. Bij sommige nog voordat je de vacatures kan zien en bij andere als je wilt solliciteren.

Weet iemand een site mer vacatures voor thuiswerk waar je niet hoeft te betalen?
Betalen voor het zien van een vacature is de omgekeerde wereld. Niet doen. Geen tips helaas.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Thuiswerk anders dan sekslijnen e.d. Bestaat zo goed als niet meer.

Als je iets extra's wil verdienen kan je bijvoorbeeld gaan mysteryshoppen. Dat verdient niet veel maar iedere euro is er een.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik verdien naast mijn werk een klein extra centje via euroclix. Je verdient dan 1 cent om emails aan te klikken of je doet enquêtes online voor 1 tot 1,50 euro per stuk. Daarnaast krijg je ook clix als je online winkelt bij bepaalde winkels (wehkamp bijv) of online verzekeringen afsluit. Ik ben nu 8 maanden ermee bezig en doe ongeveer 2 enquêtes per week en ik koop weinig online. Hiermee heb ik 150 euro nu verdient. Dat is dus echt niet veel. Maar zoals eerder gezegd, elke cent is er eentje bij.

Als het je wat lijkt, kun je mij een pb sturen en stuur ik je linkje. Alles is gratis. Je hoeft niets te betalen en krijgt zelf de eerste 150 clix (1,95 euro cadeau)
Only dead fish go with the flow
Of misschien is virtueel Assistent iets voor je? Even googlen.

Bijv:

http://www.sitedeals.nl/w ... d-virtueel-assistent.html
quote:Dreamglasses schreef op 12 augustus 2016 @ 11:44:

Ik verdien naast mijn werk een klein extra centje via euroclix. Je verdient dan 1 cent om emails aan te klikken of je doet enquêtes online voor 1 tot 1,50 euro per stuk. Daarnaast krijg je ook clix als je online winkelt bij bepaalde winkels (wehkamp bijv) of online verzekeringen afsluit. Ik ben nu 8 maanden ermee bezig en doe ongeveer 2 enquêtes per week en ik koop weinig online. Hiermee heb ik 150 euro nu verdient. Dat is dus echt niet veel. Maar zoals eerder gezegd, elke cent is er eentje bij.

Als het je wat lijkt, kun je mij een pb sturen en stuur ik je linkje. Alles is gratis. Je hoeft niets te betalen en krijgt zelf de eerste 150 clix (1,95 euro cadeau)Dankjewel voor deze tip, ik zou graag de link opvangen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-08-2016 13:46
Reden: spam
% gewijzigd
quote:Dreamglasses schreef op 12 augustus 2016 @ 12:48:

[...] Dankuwel
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-08-2016 13:46
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
quote:Dreamglasses schreef op 12 augustus 2016 @ 11:44:

Als het je wat lijkt, kun je mij een pb sturen en stuur ik je linkje. Alles is gratis. Je hoeft niets te betalen en krijgt zelf de eerste 150 clix (1,95 euro cadeau)Ik kan nergens mail vinden, kunt u mij vertellen waar het staat
Als je een spirituele achtergrond hebt kun je ook nog thuis op dat soort lijnen werken en wat hier boven wordt gezegd sekslijnen maar dat moet je willen....
quote:Lis-12 schreef op 12 augustus 2016 @ 13:23:

[...]

Ik kan nergens mail vinden, kunt u mij vertellen waar het staatJe hebt waarschijnlijk bij je instellingen niet aangevinkt staan dat je berichten wilt ontvangen van anderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven