Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
quote:Timetraveler schreef op 12 augustus 2016 @ 13:59:

Volgens mij denkt de advocaat van Yuri stiekem: Teut jij maar aan, hoe bozer je wordt hoe meer je ons in de kaart speelt.Je hoort hem denken inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Maar als je jezelf als trainer erop betrapt dat je bij geen gehoor bij Yuri gelijk ervan uit gaat dat het weer 'mis' is dan moet je jezelf achter de oren krabben en bedenken of je nog wel professioneel naar je sporter kunt kijken.
Doubt kills more dreams than failure ever will
wat ik niet snap is waarom je alle opgebouwde frustratie op zo'n moment zou uiten door die kerel op dít moment naar huis te schoppen.

- Als hij gewoon goud gewonnen had maandag - heb je als trainer ook goud, ook al vind je de sporter een lul

- Goed voor Team NL

- Die ophef rond het naar huis sturen schaadt denk ik de (concentratie van ) het team ook

- Alle media aandacht

- Allerlei mensen die verklaringen hebben moeten opschrijven in plaats van trainen/rustig voorbereiden

Als je denkt "die kerel train ik niet meer' dan negeer je 'm toch gewoon een paar dagen, of je doet je ding met wat afstand, maar dan zit je die paar dagen toch uit in plaats van zo'n heisa op te tuigen?

Of het moet een soort frustratie-wraak actie zijn, maar is dat niet meer een vrouwending?
quote:MevrouwJack schreef op 12 augustus 2016 @ 13:59:

[...]

En dat de dag dat hij zich geplaatst heeft voor de finale van de OSJa, dat is toch raar? Die mannen kennen elkaar van haver tot gort. En dan ineens is het klaar? Dat gebeurt toch niet zomaar.
Misschien is het al genoemd, maar ik ben heel erg benieuwd naar de reactie van Wammes.

Die was erbij toen ze terug kwamen dus die kan in ieder geval getuigen in welke staat Yuri precies was die nacht?
Pivot! PIVOT!!!
quote:MevrouwJack schreef op 12 augustus 2016 @ 13:58:

Voor wie ook de sport zelf volgt: handboogschieten begintVanmiddag dames hockey!
'De hakkelaar' krijgt ineens een andere invulling
haha, 30.000 live stream volgers bij omroep brabant
Ik had mijn geluid al 5 minuten uitstaan en het viel me niet eens op .
Advocaat NOCNSF zegt, appjes versturen is ook appjes lezen. Dat is gewoon niet waar.

Als je 1 betreffend gesprek opent wil niet zeggen dat je de andere gesprekken ook leest.

Plus dat dan moet worden bewezen dat de appjes van de trainer al binnen waren (netwerk en bereik in brazilie)
quote:thee schreef op 12 augustus 2016 @ 14:04:

haha, 30.000 live stream volgers bij omroep brabantDat die site nog overeind staat
Tjezus, wat vals
quote:denachtzuster schreef op 12 augustus 2016 @ 13:58:

[...]

Dat is inderdaad apart. Ik werk niet in de voetballerij op het hoogste niveau, maar ik ken er sowieso al 5 uit mijn hoofd. W.o. Theo jansen, cruijf, mulder, Zidane en sneijder.

Tuurlijk. Je komt al met 2 man aanzetten die al 100 jaar niet meer voetballen in een tijd dat alle voetballers rookte, zelfs in de rust.

Theo Janssen is inderdaad degene waar ik op doelde.

Maar kom op, vertel welk van de huidige eredivisionisten ( of zoals jij zegt "overbetaalde voetballertjes") drinkt, rookt en zuipt?
quote:MevrouwJack schreef op 12 augustus 2016 @ 13:58:

Voor wie ook de sport zelf volgt: handboogschieten begint

Thanks!!

Ik was het verdorie bijna vergeten, zit zo aandachtig die rechtszaak te volgen

Net op tijd!
Pivot! PIVOT!!!
Ik had als advocaat in ieder geval Wammes en van Bokhoven hun verhaal daar laten vertellen. Die kunnen het vast beter dan meester Knijff.
Kijff: "Er kan niet zo veel meer lijkt me." Dus? Heb je daarom gelijk? Moet je daarom maar kunnen doen wat je wil? En waarom is er geen tijd om iets te doen? Ligt mijns inziens niet aan Yuri! Gatver wat een kwal is die gozer. Mag aannemen dat hij naar aanleiding van dit optreden een stuk minder klandizie krijgt. In ieder geval van mensen die dit gezien hebben. Wie neemt HEM nou nog aan?
Ik vermaak me prima. Van mij mag hij terug naar RIO.
wat is 'ongewetenloos'?

gewetenloos is m.i. zonder geweten maar Knijff noemt hem dus ongewetenloos
quote:Star schreef op 12 augustus 2016 @ 13:40:

Wordt toch lastig maandag denk ik, want de NL rechter kan hem wel gelijk geven, zijn finaleplaats is vergeven inmiddels. Dus dan moet daar weer zo'n lang kort geding over.Kan makkelijk... Vanavond om 20:30 uur vliegt KLM naar Rio. Die Yuri zit gewoon op die vlucht terwijl het NOC gaat regelen dat er maandag gezwaaid kan worden. En die andere deelnemer? Dan doen we een mannetje extra: boeien....
quote:MevrouwJack schreef op 12 augustus 2016 @ 14:05:

[...]

Dat die site nog overeind staat Knap idd!
Per fax? Bestaat dat nog?
Om 15.30 vonnis
Vonnis uiterlijk om 15.30 uur.
quote:thee schreef op 12 augustus 2016 @ 14:06:

wat is 'ongewetenloos'?

gewetenloos is m.i. zonder geweten maar Knijff noemt hem dus ongewetenloosDan heb je heel veel geweten blijkbaar
Tjezus, wat vals
quote:vpktje schreef op 12 augustus 2016 @ 14:05:

Kijff: "Er kan niet zo veel meer lijkt me." Prima, dan betaal je dus 150.000 aan die gast. Ook goed.
quote:Medina schreef op 12 augustus 2016 @ 14:07:

Vonnis uiterlijk om 15.30 uur.Hopsakee: direct na de uitspraak naar Schiphol en dan haal je 20:30 uur makkelijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven