Mode & Beauty alle pijlers

Help, witte pumps?

13-08-2016 17:43 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn bruiloft zoek ik eenvoudige witte pumps, maar wat ik wil lijkt gewoon niet te vinden... Doe ik iets verkeerd? En kan ik jullie hulp inroepen? Het zou super zijn om iets te vinden, ik word er een beetje wanhopig van en zie mezelf al blootsvoets naar het altaar lopen...

Wat ik zoek:

Pumps, wit, puntige neus, hak van ongeveer 10 cm maar 9,5 of 10,5 is ook goed. Tot 150 euro is alles acceptabel.

Heel erg bedankt voor het meedenken alvast!
Wit-wit, of mag het ook ivoor/creme zijn?
Google is your friend binnen 4 seconden vond ik meerdere sites met dergelijk model.
Everything you see I owe to spaghetti!

http://www.heels-high.nl/ ... et-naaldhakken::7595.html
Ik heb voor onze bruiloft diverse pumps bij Zalando besteld en uiteindelijk het mooiste paar gehouden.
Ah, Nepthys, super! Hoe doe je dat toch... Die enalaastste vind ik mooi en de eerste ook. Ivoor/wit maakt me niet zoveel uit. Ik heb gegoogeld maar kwam niet verder, en heb sites als Bijenkorf, Zalando, Sarenza, Wehkamp e.d. afgespeurd zonder resultaat...
quote:Alex91 schreef op 13 augustus 2016 @ 18:16:

Ah, Nepthys, super! Hoe doe je dat toch... Die enalaastste vind ik mooi en de eerste ook. Ivoor/wit maakt me niet zoveel uit. Ik heb gegoogeld maar kwam niet verder, en heb sites als Bijenkorf, Zalando, Sarenza, Wehkamp e.d. afgespeurd zonder resultaat...Voorlaatste is Zalando, eerste is Asos.
Zalando zonder resultaat afgespeurd?

https://www.zalando.nl/da ... f-10-cm&shoe_toecap=spits
Dankje, ik denk dat ik die eerste gewoon ga bestellen en dan hoop ik dat ze goed vallen! :D Fijn dat je meedacht!
quote:QQelleQ schreef op 13 augustus 2016 @ 18:02:

Ik heb voor onze bruiloft diverse pumps bij Zalando besteld en uiteindelijk het mooiste paar gehouden.Zou deze methode volgen, lijkt me de meeste kans op succes. Veel plezier met bestellen!
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Alex91 schreef op 13 augustus 2016 @ 18:22:

Dankje, ik denk dat ik die eerste gewoon ga bestellen en dan hoop ik dat ze goed vallen! :D Fijn dat je meedacht!Succes! Lijkt me toch best lastig, schonen uitzoeken voor je bruiloft.
En veel plezier inderdaad!
quote:ikbenleaf schreef op 13 augustus 2016 @ 18:46:

[...]

Succes! Lijkt me toch best lastig, schonen uitzoeken voor je bruiloft.Bij de zaak waar ik mijn trouwjurk heb gekocht, hadden ze schoenen te kust en te keur. Ik heb ze dan ook daar gekocht.
Bij Omoda hebben ze er misschien ook nog een paar staan.

Bruidsschoenen is een aparte categorie als ik me niet vergis.

Otto heeft veel witte pumps staan in allerlei hoogtes en materialen.

Zoals dit bijvoorbeeld. Tamaris. Er staan er nog meer.

Bij Otto staan er ook een paar van Heine. Ik heb niet op de hoogte gelet, maar kan je zelf even op merk en hoogte zoeken.

Bij Zalando en VanAssem kan je ook nog kijken.
O, 10 cm... Ja, dat is er minder en dat kost wat meer tijd om dat allemaal te bekijken.

Ik denk dat @TO gelijk heeft en dat het veel tijd kost om hoger dan 10 cm hak te vinden.

Otto zal wel niet. Ook Pater Kaiser had er in zilver en die waren maar 9 cm en da's te laag.
Bij Esprit hebben ze ook witte pumps met een hakhoogte van 10,5 cm die aan je omschrijving voldoet. Ik kan helaas geen plaatjes plakken :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven