RIO 2016
maandag 11 juli 2016 om 23:06
RIO '16
Wanneer
5 t/m 21 aug
Klik hier voor het volledige programma + Nederlandse deelnemers.
GOUD
Anna van der Breggen (wielrennen)
Dames licht dubbel twee (roeien)
Dorian van Rijsselberghe (windsurfen)
Elis Ligtlee (Keirin)
ZILVER
Tom Dumoulin (tijdrit)
Dames dubbel vier (roeien)
BRONS
Anicka van Emden (judo)
Anna van der Breggen (tijdrit)
Holland acht mannen (roeien)
Wanneer
5 t/m 21 aug
Klik hier voor het volledige programma + Nederlandse deelnemers.
GOUD
Anna van der Breggen (wielrennen)
Dames licht dubbel twee (roeien)
Dorian van Rijsselberghe (windsurfen)
Elis Ligtlee (Keirin)
ZILVER
Tom Dumoulin (tijdrit)
Dames dubbel vier (roeien)
BRONS
Anicka van Emden (judo)
Anna van der Breggen (tijdrit)
Holland acht mannen (roeien)
zaterdag 13 augustus 2016 om 18:50
zaterdag 13 augustus 2016 om 19:27
quote:AnAppleADay schreef op 13 augustus 2016 @ 18:40:
Wordt wel spannend zo, met de kwartfinales.
Zowel de dames als de heren krijgen hun grootste concurrent al tegenover zich
Dat zou dus kunnen betekenen dat ze er gewoon uit kunnen liggen...Ik zie de heren niet gaan winnen, maar de vrouwen kan nog wel. Argentinië schijnt niet zo in vorm te zijn.
Wordt wel spannend zo, met de kwartfinales.
Zowel de dames als de heren krijgen hun grootste concurrent al tegenover zich
Dat zou dus kunnen betekenen dat ze er gewoon uit kunnen liggen...Ik zie de heren niet gaan winnen, maar de vrouwen kan nog wel. Argentinië schijnt niet zo in vorm te zijn.
zaterdag 13 augustus 2016 om 19:59
quote:Chocopinda schreef op 13 augustus 2016 @ 19:57:
Ik heb het topic niet gevolgd, dus misschien staat het al ergens, maar is er een zender of site waar je alles kunt zien?
Ik zag bijv. in het overzicht dat er vanavond trampoline springen was, dat had ik graag willen zien, maar waar?http://www.nbcolympics.com/live-stream-schedule
Volgens mij kun je hier alles live volgen
Edit: ow, niet in Nederland te zien merk ik nu..
Ik heb het topic niet gevolgd, dus misschien staat het al ergens, maar is er een zender of site waar je alles kunt zien?
Ik zag bijv. in het overzicht dat er vanavond trampoline springen was, dat had ik graag willen zien, maar waar?http://www.nbcolympics.com/live-stream-schedule
Volgens mij kun je hier alles live volgen
Edit: ow, niet in Nederland te zien merk ik nu..
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:03
quote:Chocopinda schreef op 13 augustus 2016 @ 19:57:
Ik zag bijv. in het overzicht dat er vanavond trampoline springen was, dat had ik graag willen zien, maar waar?Ik kijk alles via NOS.nl, daar hebben ze meerdere livestreams. Ook trampolinespringen volgens mij!
Ik zag bijv. in het overzicht dat er vanavond trampoline springen was, dat had ik graag willen zien, maar waar?Ik kijk alles via NOS.nl, daar hebben ze meerdere livestreams. Ook trampolinespringen volgens mij!
zaterdag 13 augustus 2016 om 20:27
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 13 augustus 2016 @ 20:24:
En? Wie zet de wekker voor Ranomi en Dafne? Ik overweeg het wel. Ik ben zwanger en moet er elke nacht 6 keer uit om te plassen. Waarschijnlijk ben ik dus toevallig toch wel wakker rond die tijden, de afgelopen dagen in elk geval wel steeds
En? Wie zet de wekker voor Ranomi en Dafne? Ik overweeg het wel. Ik ben zwanger en moet er elke nacht 6 keer uit om te plassen. Waarschijnlijk ben ik dus toevallig toch wel wakker rond die tijden, de afgelopen dagen in elk geval wel steeds