Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

quote:Rhaegal schreef op 14 augustus 2016 @ 00:14:

[...]

Een dolfijntje op je bovenarm?

I love mama op je schouder?

Of een gewei boven je bips? Ik zag opvallend veel bipsgeweien deze vakantie. Bij dames die het betreffende gewei hadden gekozen toen ze vermoedelijk strakke slanke begin twintigers waren, maar nu, half in de 30, holden ze in bikini van en naar het peuterbadje achter hun kroost aan. Gewei beetje verbleekt, niet meer zo in vorm ook, prima anti-overhaaste tattoo reclame.

Daarom heb ik er ook nog geen één, ik vind het vaak prachtig, maar ik zie ook te vaak ditNee joh, het worden wat sterretjes en planeetjes, beetje Le Petit Prince, rond mijn enkel. De enkel lijkt me het minst uitzakgevoelige lichaamsdeel, vandaar.
quote:barbaracartland schreef op 14 augustus 2016 @ 00:09:

[...]

Ik ging nog met een nachtboot ook.Ik had daar toen continue de Beegees met 'staying alive' in mijn hoofd. Want als je het goed zingt kun je er ook 'ah ah ah ah stena line, stena line' van maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 14 augustus 2016 @ 00:11:

[...]

en zóveel Nederlanders met een tattoo van hun partners naam op hun bovenarm.

Een tattoo met 'de heer van het duister is een dame' kan best hoor!

Van harte LV, ook al heb je d'r verder niets mee. Proost op de pizza.

En nu de (letterlijk! ) hoemmmmpapacamping in rust is ga ik mijn tentje ook besnurken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 augustus 2016 @ 00:17:

[...]

Nee joh, het worden wat sterretjes en planeetjes, beetje Le Petit Prince, rond mijn enkel. De enkel lijkt me het minst uitzakgevoelige lichaamsdeel, vandaar.

Dat is wel cool. En tegen de tijd dat je enkels uitzakken ben je zó oud dat het niet meer uitmaakt

Overigens vind ik bij mooie tattoos met betekenis het helemaal niet erg als het wat zakt of slijt, maar van die modegrillen, dat is altijd jammer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 augustus 2016 @ 00:14:

[...]

Oh ja, ik ben 47 ineens! Het voelt inderdaad heel anders.

Gefeliciteerd!

Ik zag op buzzfeed eens waterverfachtige tattoos. Ik wil er echt geen, maar die waren zo mooi. Wel wat kitschy.
quote:Rhaegal schreef op 14 augustus 2016 @ 00:18:

[...]

Ik had daar toen continue de Beegees met 'staying alive' in mijn hoofd. Want als je het goed zingt kun je er ook 'ah ah ah ah stena line, stena line' van maken.

Ik de Bee Gees, dus ik vind het best.

Mijn kinderen waren bijzonder opgetogen over de zingende en dansende piraten, mijn man was vooral verbaasd over hoe leuk al die andere Nederlandse vaders met hun kinderen deden. Ik heb hem maar gezegd dat hij elke dag thuis is en lief en geïnteresseerd en dat die mannen het in drie weken goed moeten maken. Hij leek het te accepteren.

Fijn ontbijtbuffet overigens, al voelde het decadent het te boeken. Maar vanwege mijn kratten met bonensoep had ik nog valuta over.
quote:Rhaegal schreef op 14 augustus 2016 @ 00:19:

[...]

Dat is wel cool. En tegen de tijd dat je enkels uitzakken ben je zó oud dat het niet meer uitmaakt

Overigens vind ik bij mooie tattoos met betekenis het helemaal niet erg als het wat zakt of slijt, maar van die modegrillen, dat is altijd jammer.Sowieso, als je ze op stomme plekken neer laat zetten. Gelukkig is mijn dochter niet zo stom. Ze is bijna zestien en dan doe ik er toch geen bal meer aan, maar ze roept nu tenminste al wel bij iedere tattoo op een stomme plek 'oh ja en dan raak je een keer zwanger en dan is het huilen' . We hebben samen ook erg veel lol gehad om Tattoos met Taalfouten .
lv, dit niks voor je?

very metal

LV!

Je hoort bij de club van 47!

Samen met mij!

Nog 12 dagen want dan word ik 48 maar dat mag de pret niet drukken.

Hoera voor jou loeder dat je d'r bent!

o ze is jarig! van harte lady_voldemort.

very metal
Wat een mooie heb jij.
je mag 'm wel even aanraken hoor.
very metal
dank dank!

Even huilen hoor. We zaten dus liedjes te doen, en toen wilde dochter ook es een liedje laten horen dat ze zo mooi vindt. Komt ze aan met La Vie En Rose, van Edith Piaf. Vijftien is ze, en ik wist niet eens dat ze ooit had gehoord van Edith. Bijzonder kind
ik ken la vie en rose alleen van grace jones.

weer wat geleerd.
very metal
quote:-KING- schreef op 14 augustus 2016 @ 01:20:

je mag 'm wel even aanraken hoor.

Ja?

Ok.

quote:Lady_Voldemort schreef op 14 augustus 2016 @ 01:20:

dank dank!

Even huilen hoor. We zaten dus liedjes te doen, en toen wilde dochter ook es een liedje laten horen dat ze zo mooi vindt. Komt ze aan met La Vie En Rose, van Edith Piaf. Vijftien is ze, en ik wist niet eens dat ze ooit had gehoord van Edith. Bijzonder kind Nah, wat mooi....
quote:Eleonora-1 schreef op 14 augustus 2016 @ 01:27:

[...]

Ja?

Ok.

je mag er zelfs aan likken.
very metal
Dank je wel maar ik heb een beetje zwaar getafeld.

Andere keer graag!
zelf weten hoor.

ook nog gefeliciteerd voor ana zie ik!

very metal
Goedemorgen.

LV, gefeliciteerd. Ik vind het echt nog te vroeg om een leuk plaatje te zoeken.

En ik wil al 20 jaar een tattoo en weet nu wat en waar. Had al bedacht wanneer ik em ging laten zetten (binnenkort), maar er is iets tussengekomen, waardoor ik het eventjes moet uitstellen. En daar baal ik zó van, dat het zomaar weer 20 jaar kan duren voordat ik zover ben.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:41:

Morgen een date

Heel verstandig, dat wachten tot maandag als collega's leek me niet goed voor je.

Veel plezier.
quote:Rhaegal schreef op 13 augustus 2016 @ 23:23:

Ik heb ongeveer 100 stamcafés gemist geloof ik, ik val maar weer eens binnen.

Gefeliciteerd met de beeb Ana!

En Woll, goed zo!Dank je Rhaeg.
Goedemorgen allemaal en een fijne dag.

LV gefeliciteerd!
Mogguh

Ben je jarig LV? gefeliciteerd!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
De man heeft de vloer van het dakterras gerepareed en we kunnen eindelijk weer zonder gevaar voor eigen leven erop lopen. Dus ik zit met een bakkie buiten. Ik hou zo van deze ochtenden, lekkere koel, bewolkt, de stad komt een beetje tot leven.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven