Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

quote:Solomio schreef op 13 augustus 2016 @ 23:11:

[...]

*kopieert deze post, voor volgend jaar*Dank je!
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:08:

[...]

Ja! *diepe zucht*

Ik ga nooit meer langer dan een week weg.Ik kan je nog van harte een heel mooi Scandinavisch land aanraden
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:12:

[...]

Dank je!Ik wilde em aan mezelf pb'en, maar je kunt jezelf geen pb sturen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Watervrouw2 schreef op 13 augustus 2016 @ 21:40:

[...]

Ik heb de gok maar genomen dat dat topic snel genoeg bij de 3000 komt.......... (en ik leerde nog eens iets leuks uit de openingspost) Wat dan?
quote:barbaracartland schreef op 13 augustus 2016 @ 23:16:

[...]

Ik kan je nog van harte een heel mooi Scandinavisch land aanraden

Met of zonder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2016 @ 23:11:

[...]

*kopieert deze post, voor volgend jaar*Iedereen hier is getuige nu.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:18:

[...]

Met of zonder?Vissticks kosten er maar 5 Euro per doosje en als je geluk hebt zie je een eland.
Ik heb ongeveer 100 stamcafés gemist geloof ik, ik val maar weer eens binnen.

Gefeliciteerd met de beeb Ana!

En Woll, goed zo!
quote:barbaracartland schreef op 13 augustus 2016 @ 23:21:

[...]

Vissticks kosten er maar 5 Euro per doosje en als je geluk hebt zie je een eland.Ik ben nog niet overtuigd.
Morgen een date
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:38:

[...]

Ik ben nog niet overtuigd.Soms loop je ergens, helemaal alleen, tussen woestkolkende rivieren en denderende watervallen, mijlenver van de bewoonde wereld en dan denk je dat je een beer ziet, maar dan hoop je dat het een doorgedraaide seriemoordenaar met een bijl en een houthakkersblouse is.
quote:barbaracartland schreef op 13 augustus 2016 @ 23:42:

[...]

Soms loop je ergens, helemaal alleen, tussen woestkolkende rivieren en denderende watervallen, mijlenver van de bewoonde wereld en dan denk je dat je een beer ziet, maar dan hoop je dat het een doorgedraaide seriemoordenaar met een bijl en een houthakkersblouse is.Het klinkt steeds aantrekkelijker.
Ana!

Gefeliciteerd!

quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:41:

Morgen een date Een date-date?
quote:Rhaegal schreef op 13 augustus 2016 @ 23:46:

[...]

Een date-date? Een date als in ernstig verliefd date.
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:42:

[...]

Het klinkt steeds aantrekkelijker.

Alle mannen lopen altijd in korte broek gecombineerd met een heel duur fleecevest. Dan gaan ze dagen wandelen in de bergen met een grote rugzak met een tent erin en een pannetje eraan. En ze nemen gewoon hun kinderen mee, want ze zijn van die supergezonde, geweldige mensen.

Een softijsje kost 4 Euro en eergisteren sneeuwde het nog.
quote:barbaracartland schreef op 13 augustus 2016 @ 23:47:

[...]

Alle mannen lopen altijd in korte broek gecombineerd met een heel duur fleecevest. Dan gaan ze dagen wandelen in de bergen met een grote rugzak met een tent erin en een pannetje eraan. En ze nemen gewoon hun kinderen mee, want ze zijn van die supergezonde, geweldige mensen.

Ik denk dat ik om ben.

Waarom eigenlijk een softijsje als er sneeuw ligt?
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:47:

[...]

Een date als in ernstig verliefd date.Yeeh!
quote:barbaracartland schreef op 13 augustus 2016 @ 23:47:

[...]

Waar wás jij?

Ik vond in Zweden heel veel leukerts met woest uiterlijk en lang haar, enig vond ik dat. En ik val daar niet op, afgezien van het sportieve lijf dan. Maar dit klinkt veel leuker!
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:48:

[...]

Ik denk dat ik om ben.

Waarom eigenlijk een softijsje als er sneeuw ligt?Je hebt gelijk. De volgende keer neem ik een fles stroop mee en sprenkel die kwistig over de verse sneeuw, Bear Grylls-stylee.
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 23:47:

[...]

Een date als in ernstig verliefd date.

Toe maar!

Ik wil óf hier óf per pb, ander kanaal of rooksignaal meer info.

Alsjeblieft?
quote:Rhaegal schreef op 13 augustus 2016 @ 23:49:

[...]

Waar wás jij?

Ik vond in Zweden heel veel leukerts met woest uiterlijk en lang haar, enig vond ik dat. En ik val daar niet op, afgezien van het sportieve lijf dan. Maar dit klinkt veel leuker!Ik zat een land opzij. Doorleefde koppen en gezonde mannen en allemaal met een baby zeulen. Echt een soort van feministenparadijs.
quote:barbaracartland schreef op 13 augustus 2016 @ 23:49:

[...]

Je hebt gelijk. De volgende keer neem ik een fles stroop mee en sprenkel die kwistig over de verse sneeuw, Bear Grylls-stylee.Ehm dan moet je in een dode kameel kruipen, met je fles stroop. Scandinavië technisch is dat problematisch. Maar misschien werkt in een beer of in een bijlmoordenaar kruipen ook. Al is een bijlmoordenaar mogelijk wat krap.
quote:barbaracartland schreef op 13 augustus 2016 @ 23:50:

[...]

Ik zat een land opzij. Doorleefde koppen en gezonde mannen en allemaal met een baby zeulen. Echt een soort van feministenparadijs.

Tussen de trollen?

Dat lijkt me énig. Ben er doorheen gereden. Even een broodje en een drankje x4, niets bijzonders. 65,- afgerekend. Daarna nog een dag in shock geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven