vriend en meidendingen?? help!!!!

08-12-2008 11:54 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal, ik heb een probleem waar ik telkens tegen aan loop..

mijn vriend (1 1/2 jaar samen) maakt er vaak een probleem van als ik samen bv met mijn beste vriendin samen wat wil doen en dat we dan bij elkaar blijven slapen omdat ze een uur verder op woont..

ook het fenomeen meidenweekend vind hij maar onzin en wat het vervelende dan is dat hij volledig moeilijk gaat doen en haast zo erg dat ik er dan totaal geen zin meer in heb..

ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan en wat ik hier vooral aan kan doen..

jullie soms een idee?
yvette, je hebt helemaal gelijk!

ik heb voor mezelf een rijtje gemaakt waar ik wil dat een relatie uit volstaat en zal het aan hem vragen om dat ook eens te doen..

krijg het er benauwd van als ik mijn verdere leven alles met hem (en niet met vriendinnen etc) zou moeten doen..

er is nou eenmaal een verschil tussen mannen en vrouwen toch..

ben benieuwd hoe dit gaat aflopen want het probleem deze week gaat over aankomend weekend..
quote:pluis82 schreef op 08 december 2008 @ 16:27:

yvette, je hebt helemaal gelijk!

ik heb voor mezelf een rijtje gemaakt waar ik wil dat een relatie uit volstaat en zal het aan hem vragen om dat ook eens te doen..

krijg het er benauwd van als ik mijn verdere leven alles met hem (en niet met vriendinnen etc) zou moeten doen..

er is nou eenmaal een verschil tussen mannen en vrouwen toch.. Mannen hebben dat toch net zo goed? Die hebben toch ook vriendschappen nodig? Een best maatje waar ze mee sporten of wat dan ook? Dat jouw vriend dat misschien niet heeft/doet, maakt jou niet de vreemde eend in de bijt

ben benieuwd hoe dit gaat aflopen want het probleem deze week gaat over aankomend weekend..Je zou je eigenlijk moeten verheugen op aankomend weekend Ik hoop voor je dat 'ie 't gaat snappen. En anders? Ga je dan sowieso of ....??
euh ik ga zo wie zo.. ergens het weekend of maandag..

maar goed meneer wil dat ik erna niet blijf slapen dus komt hij me laat halen..

maar de nacht ervoor slaap ik er wel..

ben het nu gewoon even beu dat ik het idee heb dat ik toestemming moet vragen ipv dat hij me toejuigt hier in!

het is allemaal zo dubbel he.. als je van iemand houd weet je dat je dingen moet overleggen maar dit vind ik op dit moment te ver gaan
Eueuhhh...en dit pik jij?
Ja, dat vind ik echt.
quote:pluis82 schreef op 08 december 2008 @ 16:39:

euh ik ga zo wie zo.. ergens het weekend of maandag..

maar goed meneer wil dat ik erna niet blijf slapen dus komt hij me laat halen..

maar de nacht ervoor slaap ik er wel..

ben het nu gewoon even beu dat ik het idee heb dat ik toestemming moet vragen ipv dat hij me toejuigt hier in!

het is allemaal zo dubbel he.. als je van iemand houd weet je dat je dingen moet overleggen maar dit vind ik op dit moment te ver gaan

Het gaat inderdaad wel ver ja. Ik hoop dat dat ophalen van jou in gezamenlijk overleg is afgesproken. Of is het iets dat hij je opdringt?

Wij hebben inmiddels vier kinderen, dus als een van ons een dagje, weekeind of zelfs maand weg wil, moet de ander die dagen voor de kinderen zorgen. Wat dat betreft vragen we wel wat meer van de ander, dan jij van je vriend vraagt. Toch overleggen we echt niet voor elke dag die we alleen willen doorbrengen. De datum van mijn komende meidenweekeind heb ik gewoon aan hem medegedeeld, met de vraag of hij misschien een dag vrij wil nemen zodat ik een dagje langer weg kan

We overleggen eigenlijk alleen als we op de korte termijn ineens alleen ergens naartoe willen of als het om verre, langere reizen gaat. Zo heeft hij vanmiddag wel even gebeld om te vragen of hij woensdag voor een nachtje naar Parijs kan.
quote:yette schreef op 08 december 2008 @ 23:49:

[...]

Ik hoop dat dat ophalen van jou in gezamenlijk overleg is afgesproken. Of is het iets dat hij je opdringt?

Dat zou niet goed zijn als hij het opdringt. Ik zou waarschijnlijk boos worden en afknappen op een partner die zo controleert, onzeker is en geen vertrouwen heeft. En dan moet ik me zeker ook nog in allerlei bochten wringen zodat hij.... nou ja, wat dan ook: zich niet rot voelt, niet boos wordt, etc. Ik zou me ook schamen naar mijn vriendin(nen) als hij dat zou doen.

Mijn eerste vriendje had eigenlijk ook dat soort neigingen. Toen ik 's bij mijn beste vriendinnetje logeerde en hij totaal onverwacht aan de deur stond (niet voor de gezelligheid, maar omdat hij het niet meer trok - tssss.... de aansteller), ben ik geflipt en heb 'm daar aan de deur compleet de huid vol gescholden. Heeft daarna niet lang meer geduurd.
hallo allemaal,

even een update vanaf hier...

het is vandaag helemaal uit de hand gelopen, nadat hij gisteravond en die avond ervoor weer heel de tijd heeft lopen mokken, heb ik zijn moeder gebeld met de vraag of er wat achter zat waarom hij zo boos/niet begrijpend reageert over dat slapen..

volgens zn ma niets wat ze kon verzinnen..

nu blijkt hij wel een heel ander verhaal te vertellen over zijn verleden en meerdere dingen dan zijn moeder..

dus vandaag besloten dat ik hem een tijdje niet wil zien..

die beslissing was sneller gemaakt omdat een collega mij beschuldigende mailtjes ging sturen over dat ik hem slecht zou behandelen.. dus heb hem gebeld dat ik daar niet van gediend ben en dat ik even tijd nodig heb..

ik heb vandaag alleen nog een mailtje van hem gekregen met dat hij me niet kwijt wil en alles gunt etc maar op dit moment ben ik een beetje al het vertrouwen kwijt..

na flink wat huilbuien vandaag en veel gepraat met vrienden en fam, verstand zegt het een en hart zegt nu wat anders maar dat er dingen niet kloppen dat is zeker..

wil wel weten eigenlijk wat er niet klopt en waarom hij over dingen dus gelogen heeft...

nou goed hier dus de update en hopelijk kan ik straks slapen ipv de hele nacht piekeren etc....en na vele maanden samen te hebben geslapen... nu alleen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven