Snowboots
maandag 8 december 2008 om 19:53
In januari gaan we een weekje op winterport met mijn zoontje van (dan) 20 maanden. Hij heeft nu maat 21.
Ik heb inmiddels een skipakje voor hem gekocht, maar ik kan nergens kleine snowboots vinden. Bij sportwinkels begint het bij maat 23, bij kinderwinkels heb ik ze niet gezien en bij Van Haren hebben ze ook geen kleine maatjes.
Wie weet waar ik kleine snowboots kan kopen? Zijn regenlaarsjes met dikke sokken anders echt te koud?
Ik heb inmiddels een skipakje voor hem gekocht, maar ik kan nergens kleine snowboots vinden. Bij sportwinkels begint het bij maat 23, bij kinderwinkels heb ik ze niet gezien en bij Van Haren hebben ze ook geen kleine maatjes.
Wie weet waar ik kleine snowboots kan kopen? Zijn regenlaarsjes met dikke sokken anders echt te koud?

zaterdag 13 december 2008 om 21:14
woensdag 17 december 2008 om 17:07
Bij Prenatal hadden ze alleen maar roze snowboots, bij Scapino waren ze in zijn maat uitverkocht (en alle 5 andere winkels die ik daarna probeerde ook).
Uiteindelijk bij een kinderschoenenwinkel geslaagd, maar wel 25,00 betaald. Dat vind ik dus wel duur voor een weekje, maar het is beter dan niks.
(en ik baal dat ik de Intratuin-tip over het hoofd heb gezien...!)
Iedereen bedankt voor het meedenken!
Uiteindelijk bij een kinderschoenenwinkel geslaagd, maar wel 25,00 betaald. Dat vind ik dus wel duur voor een weekje, maar het is beter dan niks.
(en ik baal dat ik de Intratuin-tip over het hoofd heb gezien...!)
Iedereen bedankt voor het meedenken!