Snowboots

08-12-2008 19:53 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
In januari gaan we een weekje op winterport met mijn zoontje van (dan) 20 maanden. Hij heeft nu maat 21.

Ik heb inmiddels een skipakje voor hem gekocht, maar ik kan nergens kleine snowboots vinden. Bij sportwinkels begint het bij maat 23, bij kinderwinkels heb ik ze niet gezien en bij Van Haren hebben ze ook geen kleine maatjes.

Wie weet waar ik kleine snowboots kan kopen? Zijn regenlaarsjes met dikke sokken anders echt te koud?
Was je ook al bij de prenatal geweest? Daar heb ik ze twee achtereenvolgende jaren vandaan gehaald. Ik dacht ze dit jaar weer gezien te hebben.
Nee, daar heb ik nog niet gekeken (stom eigenlijk). Bedankt!
Scapino? Bristol?

Ik heb toen mijn dochter die maat had gewoon een soort stevige bergschoentjes gekocht bij Dolcis. Was prima in de sneeuw.
scapino, daar hebben ze ze zeker! Heb een paar voor mijn dochter gekocht.
Dank! Ik was daar nog niet geweest, want de Scapino is ver weg. Ik denk dat ik deze week eerst even de Prenatal probeer en anders langs de Scapino rij.
Bij Prenatal zijn ze best prijzig, maar hebben ze eigenlijk altijd de kleine maatjes wel. Bij Scapino veel goedkoper, maar moet je echt geluk hebben dat ze ze nog hebben.
Wat is prijzig? En zit er dan nog kwaliteitsverschil in? Hoewel...hij hoeft (en kan) ze maar een week aan.

(De prenatal zit namelijk aan het ene uiteinde en de Scapino aan het andere uiteinde van de stad...
intratuin had ze vanaf maat 22!
Volgens mij was ik nog geen tientje kwijt bij de prenatal Ik kreeg nog onverwacht kassakorting . Mij zijn ze goed bevallen vorig jaar.
Vorig jaar bij Prenatal rond de 16 euro, bij Scapino 8 euro. Scheelt de helft. Ze dragen ze 1 of 2 weken en volgend jaar passen ze niet meer.
Is het nog gelukt met de snowboots? Waar ben je geslaagd?
http://www.speurders.nl/overzicht/sport ... 41639.html
Bij Prenatal hadden ze alleen maar roze snowboots, bij Scapino waren ze in zijn maat uitverkocht (en alle 5 andere winkels die ik daarna probeerde ook).

Uiteindelijk bij een kinderschoenenwinkel geslaagd, maar wel 25,00 betaald. Dat vind ik dus wel duur voor een weekje, maar het is beter dan niks.

(en ik baal dat ik de Intratuin-tip over het hoofd heb gezien...!)

Iedereen bedankt voor het meedenken!
En na de wintersport op marktplaats.
Precies! Gelukkig gaan we al in januari.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven