Augustus afvallen
donderdag 4 augustus 2016 om 10:44
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier

maandag 15 augustus 2016 om 12:43
Goed bezig allen!
Ik ben niet op de weegschaal gegaan. Grote kans dat ik door het slechte eten van het weekend ook vocht vasthoud en dat cijfer is dan gewoon niet motiverend om alles weer op te pakken. Het gaat me uit eindelijk ook niet om het gewicht, maar om stabiliteit en continuiteit. Het belangrijkst is om dus het gezonde eten weer op te pakken.
Ik ben niet op de weegschaal gegaan. Grote kans dat ik door het slechte eten van het weekend ook vocht vasthoud en dat cijfer is dan gewoon niet motiverend om alles weer op te pakken. Het gaat me uit eindelijk ook niet om het gewicht, maar om stabiliteit en continuiteit. Het belangrijkst is om dus het gezonde eten weer op te pakken.

maandag 15 augustus 2016 om 13:39
Wat een wisselende resultaten deze week! Hopelijk kunnen we het ook komende week allemaal volhouden, en zeker ook voor degenen die niet of minder zijn afgevallen dan gehoopt.
Mijn riem moet eigenlijk een gaatje strakker maar de gaatjes zijn op haha! Werkt in ieder geval motiverend!
Tinypotato, vind je het ook niet fijn om voor volgende week een uitgangspunt te hebben van wat je startgewicht van vandaag is? Lekker zelf weten uiteraard hoor en t gaat natuurlijk inderdaad om het lekkerder in je vel zitten.
Mijn menu voor vandaag:
O: Bakje skyr
L: 2 broodjes met sla en kipfilet en een appel
D: Zelfgemaakte groentesoep en een boerenomelet
Tussendoor: Vanmorgen een mineola en zometeen een sneetje bananenbrood. Misschien straks nog een quinoarijstewafel of wat nootjes/rozijnen
Zet m op allemaal komende week! We can do it!!!
Mijn riem moet eigenlijk een gaatje strakker maar de gaatjes zijn op haha! Werkt in ieder geval motiverend!
Tinypotato, vind je het ook niet fijn om voor volgende week een uitgangspunt te hebben van wat je startgewicht van vandaag is? Lekker zelf weten uiteraard hoor en t gaat natuurlijk inderdaad om het lekkerder in je vel zitten.
Mijn menu voor vandaag:
O: Bakje skyr
L: 2 broodjes met sla en kipfilet en een appel
D: Zelfgemaakte groentesoep en een boerenomelet
Tussendoor: Vanmorgen een mineola en zometeen een sneetje bananenbrood. Misschien straks nog een quinoarijstewafel of wat nootjes/rozijnen
Zet m op allemaal komende week! We can do it!!!
maandag 15 augustus 2016 om 14:25
Even snel een berichtje, hier vanmorgen 78,8 -0,8 ten opzichte van vorige week, 1,5 totaal. Ben heel tevreden!!
Heb snel de rest gelezen, zag dat er een paar echt hele goede resultaten hadden! Voor degene die weinig zijn afgevallen; volhouden en niet te weinig gaan eten!! Heb ook wel eens gelezen dat je lichaam zich fijn voelt bij een bepaald gewicht en het heel moeilijk is om daar onder te komen..?
Reageer vanavond nog even!
Veel succes de komende week
Heb snel de rest gelezen, zag dat er een paar echt hele goede resultaten hadden! Voor degene die weinig zijn afgevallen; volhouden en niet te weinig gaan eten!! Heb ook wel eens gelezen dat je lichaam zich fijn voelt bij een bepaald gewicht en het heel moeilijk is om daar onder te komen..?
Reageer vanavond nog even!
Veel succes de komende week
maandag 15 augustus 2016 om 14:46
Veel mensen zijn aan de Skyr zeg. Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar vind het toch niet zo lekker..
Voor degenen die nog een koolhydraatarm/vega recept zoeken;
Ik ga vanavond linzencurry maken, vind dat zo lekker!
Onderstaande allemaal in één pan;
- Linzen (uit blik, is lekker snel/makkelijk)
- Rode Curry boemboe
- klein blikje tomatenpuree
- Bosuitje
- Munt
Rode puntpaprika grillen in de oven en vervolgens vullen met bovenstaande curry.
Wat zachte geitenkaas eroverheen en smullen maar!
Je kan aanvullen met couscous of met kip, mocht je wat koolhydraten en/of vlees willen.
Ik zag ook nog wat mensen zoeken naar een zoet tussendoortje..
Ik eet vaak 2/3 dadels en dan is mijn zoet-craving helemaal gestild. En ze zijn qua kcal best oké!
Voor degenen die nog een koolhydraatarm/vega recept zoeken;
Ik ga vanavond linzencurry maken, vind dat zo lekker!
Onderstaande allemaal in één pan;
- Linzen (uit blik, is lekker snel/makkelijk)
- Rode Curry boemboe
- klein blikje tomatenpuree
- Bosuitje
- Munt
Rode puntpaprika grillen in de oven en vervolgens vullen met bovenstaande curry.
Wat zachte geitenkaas eroverheen en smullen maar!
Je kan aanvullen met couscous of met kip, mocht je wat koolhydraten en/of vlees willen.
Ik zag ook nog wat mensen zoeken naar een zoet tussendoortje..
Ik eet vaak 2/3 dadels en dan is mijn zoet-craving helemaal gestild. En ze zijn qua kcal best oké!

maandag 15 augustus 2016 om 15:38
maandag 15 augustus 2016 om 15:54

maandag 15 augustus 2016 om 15:54
Bedankt voor de opbeurende woorden. Ik weet wel dat je gewicht schommelt, maar ik vrees dat het in dit geval gewoon mijn eigen schuld is. Deze week weer goed mijn best doen. Ik heb al een weekmenu gemaakt (inclusief lunch en tussendoortjes) en de boodschappen daarvoor gedaan. Dat voorkomt hopelijk dat als ik het druk heb of moe ben voor iets ongezonds ga.
Voor iedereen die is afgevallen: goed bezig Ik heb de tabel aangepast voor de laatste paar posts.
Voor iedereen die is afgevallen: goed bezig Ik heb de tabel aangepast voor de laatste paar posts.
maandag 15 augustus 2016 om 15:55
Wauw de meesten gaan als een speer!! Had vanochtend haast, dus geen tijd gehad om te wegen. Ga ik morgenochtend doen! Heb niet het gevoel dat ik veel ben afgevallen... Gisterenavond mosselen met frietjes gegeten, héérlijk maar niet zo goed voor de lijn. Maar dan nu weer even minderen, genieten mag ook af en toe! Dus voor degene die ook niet zo lekker gaan, je bent niet de enige! We gaan er gewoon weer voor deze week!

maandag 15 augustus 2016 om 16:25
quote:Ciaociaociao schreef op 15 augustus 2016 @ 15:54:
Bedankt voor degene wie mij ertussen heeft gezet
Mijn menu van vandaag
Vanochtend 2 volkoren krackers met kipfilet
Vanmiddag 2 volkoren krackers met kipfilet.
Klein beetje aardbeien.
Avondeten
Spinazie aardappels en balletje gehakt.
Toetje
VanillevlaHeb je hier wel genoeg aan? Klinkt als erg weinig.
Bedankt voor degene wie mij ertussen heeft gezet
Mijn menu van vandaag
Vanochtend 2 volkoren krackers met kipfilet
Vanmiddag 2 volkoren krackers met kipfilet.
Klein beetje aardbeien.
Avondeten
Spinazie aardappels en balletje gehakt.
Toetje
VanillevlaHeb je hier wel genoeg aan? Klinkt als erg weinig.

maandag 15 augustus 2016 om 16:32

maandag 15 augustus 2016 om 17:06
Ik eet zoveel mogelijk op vaste tijden:
7 uur ontbijt
10 uur tussendoortje
13 uur lunch
16 uur tussendoortje
18.30 avondeten
Ergens 's avonds nog een tussendoortje (9 van de 10 keer kwark).
Verder geen frisdrank. Wel veel karnemelk, water (met bijvoorbeeld munt) of soms biologische vruchtensappen.
Wijn alleen in het weekend. Koop dan een klein flesje voor mezelf waar 2 glaasjes uit kunnen.
Snoepen, ik heb pure chocolade (99% cacao). Verder soms een klein handje nootjes.
Ik geloof niet in bijvoorbeeld de anti brood rage dus ik eet gewoon volkorenbrood voor lunch. Ook doe ik tomaat, sla en/of komkommer op brood. Zo krijg ik ook extra groenten binnen. S avonds zorg ik er wel voor dat ik naar verhouding meer groente eet dan rijst of pasta (aardappels eet ik heel zelden). Weinig vlees. Soms vis.
Voor ontbijt zo gevarieerd mogelijk. Nu bijvoorbeeld yoghurt met havermout en vers fruit met gekookt eitje erbij. Ook soms avocado met gekookt ei.
Verder langzamer eten,bewuster eten. Niet heel de tijd mee bezig zijn. En als je een keertje zin hebt in iets ongezonds (zoals ik.gisteren zin had in een mars) gewoon eten
En ook genoeg eten dat je niet met honger naar bed gaat. Van uit hongeren val je misschien nu wel af maar de kilo's komen er straks dubbel zo hard weer aan.
Qua bewegen, ik loop veel en ik hoelahoep. Ook trappen lopen op t werk (van beneden naar de 4e) Naar sportschool gaan is niks voor mij.
Oh en ik neem nu altijd lunch mee naar het werk. Maak ik de avond van tevoren. Zo word ik ook niet verleid om bijvoorbeeld bij de ah to go een verpakt broodje te halen.
7 uur ontbijt
10 uur tussendoortje
13 uur lunch
16 uur tussendoortje
18.30 avondeten
Ergens 's avonds nog een tussendoortje (9 van de 10 keer kwark).
Verder geen frisdrank. Wel veel karnemelk, water (met bijvoorbeeld munt) of soms biologische vruchtensappen.
Wijn alleen in het weekend. Koop dan een klein flesje voor mezelf waar 2 glaasjes uit kunnen.
Snoepen, ik heb pure chocolade (99% cacao). Verder soms een klein handje nootjes.
Ik geloof niet in bijvoorbeeld de anti brood rage dus ik eet gewoon volkorenbrood voor lunch. Ook doe ik tomaat, sla en/of komkommer op brood. Zo krijg ik ook extra groenten binnen. S avonds zorg ik er wel voor dat ik naar verhouding meer groente eet dan rijst of pasta (aardappels eet ik heel zelden). Weinig vlees. Soms vis.
Voor ontbijt zo gevarieerd mogelijk. Nu bijvoorbeeld yoghurt met havermout en vers fruit met gekookt eitje erbij. Ook soms avocado met gekookt ei.
Verder langzamer eten,bewuster eten. Niet heel de tijd mee bezig zijn. En als je een keertje zin hebt in iets ongezonds (zoals ik.gisteren zin had in een mars) gewoon eten
En ook genoeg eten dat je niet met honger naar bed gaat. Van uit hongeren val je misschien nu wel af maar de kilo's komen er straks dubbel zo hard weer aan.
Qua bewegen, ik loop veel en ik hoelahoep. Ook trappen lopen op t werk (van beneden naar de 4e) Naar sportschool gaan is niks voor mij.
Oh en ik neem nu altijd lunch mee naar het werk. Maak ik de avond van tevoren. Zo word ik ook niet verleid om bijvoorbeeld bij de ah to go een verpakt broodje te halen.

maandag 15 augustus 2016 om 19:23
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 augustus 2016 @ 16:25:
[...]
Heb je hier wel genoeg aan? Klinkt als erg weinig.
Jah tot nu toe red ik het aardig, al heb ik de eerste week veel moeite gehad.
Maar goed ik moest gewoon echt minder grote hoeveel heden eten.
Heb nu wel als ik wakker wordt dat ik denk oohh lekker ik mag weer wat eten haha
[...]
Heb je hier wel genoeg aan? Klinkt als erg weinig.
Jah tot nu toe red ik het aardig, al heb ik de eerste week veel moeite gehad.
Maar goed ik moest gewoon echt minder grote hoeveel heden eten.
Heb nu wel als ik wakker wordt dat ik denk oohh lekker ik mag weer wat eten haha
maandag 15 augustus 2016 om 19:28
quote:Ri88 schreef op 15 augustus 2016 @ 16:32:
[...]
Ik zou allang omgevallen zijn denk ik
Heb jij daar geen last van ciaociao? En tussendoortjes?
Wow cherokeerose, wat ben jij al veel kwijt in 2 wk! Wat is je geheim?
Wat eten jullie dan over een gehele dag?
Ik drink ook standaard alleen water verder niks
[...]
Ik zou allang omgevallen zijn denk ik
Heb jij daar geen last van ciaociao? En tussendoortjes?
Wow cherokeerose, wat ben jij al veel kwijt in 2 wk! Wat is je geheim?
maandag 15 augustus 2016 om 19:47
Marrenss, klinkt heerlijk! Bedankt voor het delen.
Cherokeerose, hoe maak jij de curry dan zelf? Als je receptje hebt hoor ik m graag
Ik vandaag iets in elkaar geflanst met dingen die ik nog had liggen. Volkoren fusili met gegrilde paprika, tomaatjes, gerookte kip, zongedroogde tomaten, pijnboompitten en rode pesto. Echt super makkelijk en lekker en als je rustig aan doet met pijnboompitten en pesto ook nog best slank.
Morgen ga ik gezonde blueberriemuffins maken voor ontbijt, ben benieuwd... Ik zoek recepten op inet en alles wat ongezond is of ik niet in huis heb laat ik weg of vervang ik voor een gezonder alternatief. Ik probeer maar wat uit maar 9 van 10 keer is het nog lekker ook.
Normaal heb ik een bloedhekel aan koken, doe het dan ook nooit. Maar sinds deze challenge ben ik de kok in huis en vind ik het leuk om nieuwe dingen uit te proberen.
Cherokeerose, hoe maak jij de curry dan zelf? Als je receptje hebt hoor ik m graag
Ik vandaag iets in elkaar geflanst met dingen die ik nog had liggen. Volkoren fusili met gegrilde paprika, tomaatjes, gerookte kip, zongedroogde tomaten, pijnboompitten en rode pesto. Echt super makkelijk en lekker en als je rustig aan doet met pijnboompitten en pesto ook nog best slank.
Morgen ga ik gezonde blueberriemuffins maken voor ontbijt, ben benieuwd... Ik zoek recepten op inet en alles wat ongezond is of ik niet in huis heb laat ik weg of vervang ik voor een gezonder alternatief. Ik probeer maar wat uit maar 9 van 10 keer is het nog lekker ook.
Normaal heb ik een bloedhekel aan koken, doe het dan ook nooit. Maar sinds deze challenge ben ik de kok in huis en vind ik het leuk om nieuwe dingen uit te proberen.
maandag 15 augustus 2016 om 20:03
Yay for a good day!
Wat leuk om alle successen te lezen, heel motiverend om er volgende week ook tussen te willen staan. Vandaag ging goed.
@ciaociaociao: ik heb bijvoorbeeld vandaag gegeten:
O: havermout met amandelmelk, banaan en lijnzaad
T: griekse yoghurt met blauwe bessen en muesli, kopje (vieze) cappuccino
L: salade van sla, komkommer, rijst, eitje en gerookte zalm
T: eigenlijk een bakje rauwkost met humus, maar niet genomen
D: spaghetti met bolognesesaus
T: dadelijk een beetje pure chocolade en een glas karnemelk
Qua bewegen vandaag een half uur op de hometrainer en 12.000 stappen gezet.
Overigens weeg ik alles af en voer ik alles in in MFP. Zo blijf ik én binnen de calorieën en is de verhouding tussen de macro's ok.
Wat leuk om alle successen te lezen, heel motiverend om er volgende week ook tussen te willen staan. Vandaag ging goed.
@ciaociaociao: ik heb bijvoorbeeld vandaag gegeten:
O: havermout met amandelmelk, banaan en lijnzaad
T: griekse yoghurt met blauwe bessen en muesli, kopje (vieze) cappuccino
L: salade van sla, komkommer, rijst, eitje en gerookte zalm
T: eigenlijk een bakje rauwkost met humus, maar niet genomen
D: spaghetti met bolognesesaus
T: dadelijk een beetje pure chocolade en een glas karnemelk
Qua bewegen vandaag een half uur op de hometrainer en 12.000 stappen gezet.
Overigens weeg ik alles af en voer ik alles in in MFP. Zo blijf ik én binnen de calorieën en is de verhouding tussen de macro's ok.

maandag 15 augustus 2016 om 20:08
quote:Ciaociaociao schreef op 15 augustus 2016 @ 19:28:
[...]
Ik drink inderdaad ook standaard water of thee. Soms een kopje koffie.
Mijn dag ziet er ongeveer zo uit:
Ontbijt rond half 8: Bakje skyr / magere yoghurt met muesli / halfvolle melk met havermout
Tussendoor rond 10.00: 1 stuk fruit
Lunch rond 12.30u: 2 broodjes met gezond beleg, bijvoorbeeld humus/ kipfilet / sla-komkommer-tomaat oid.
Vaak nog wat fruit of rauwkost als komkommer/worteltjes/tomaatjes/paprika
Tussendoor rond 15.00: Fruit /rauwkost/ rijstewafel o.i.d.
Avondeten rond 18.00: Dit is heel verschillend maar ik eet wat ik normaal gesproken ook eet. Alleen probeer ik in verhouding vooral veel groente te eten en niet een 2e keer op te scheppen. Toetje: Optimel yoghurt
Na het avondeten eet ik niks meer.
En als ik tussendoor eens nog trek heb of gewoon zin heb in iets extra's dan pak ik een handje ongezouten nootjes of een handje rozijntjes.
Verder in t weekend mag ik van mezelf een keer echt zondigen met een stukje taart op een verjaardag, een stuk chocola of lekkere koek bij de koffie of iets dergelijks. Een beloning voor de goede week zeg maar.
Probeer anders een door myfitnesspall app bij te houden wat en hoeveel je eet. Dan krijg je ook inzicht in welke voedingsstoffen je veel binnenkrijgt en welke te weinig. Geeft goed inzicht!
[...]
Ik drink inderdaad ook standaard water of thee. Soms een kopje koffie.
Mijn dag ziet er ongeveer zo uit:
Ontbijt rond half 8: Bakje skyr / magere yoghurt met muesli / halfvolle melk met havermout
Tussendoor rond 10.00: 1 stuk fruit
Lunch rond 12.30u: 2 broodjes met gezond beleg, bijvoorbeeld humus/ kipfilet / sla-komkommer-tomaat oid.
Vaak nog wat fruit of rauwkost als komkommer/worteltjes/tomaatjes/paprika
Tussendoor rond 15.00: Fruit /rauwkost/ rijstewafel o.i.d.
Avondeten rond 18.00: Dit is heel verschillend maar ik eet wat ik normaal gesproken ook eet. Alleen probeer ik in verhouding vooral veel groente te eten en niet een 2e keer op te scheppen. Toetje: Optimel yoghurt
Na het avondeten eet ik niks meer.
En als ik tussendoor eens nog trek heb of gewoon zin heb in iets extra's dan pak ik een handje ongezouten nootjes of een handje rozijntjes.
Verder in t weekend mag ik van mezelf een keer echt zondigen met een stukje taart op een verjaardag, een stuk chocola of lekkere koek bij de koffie of iets dergelijks. Een beloning voor de goede week zeg maar.
Probeer anders een door myfitnesspall app bij te houden wat en hoeveel je eet. Dan krijg je ook inzicht in welke voedingsstoffen je veel binnenkrijgt en welke te weinig. Geeft goed inzicht!
maandag 15 augustus 2016 om 20:09
You go Fresiaatje! En dat met die korte nachtjes. Ik doe het je niet na!
Recept voor curry houd ik me ook voor aanbevolen!
Vandaag overdag heel sober gedaan:
Ontbijt en lunch met een shake. Tussendoor wat wortels, 2 rijstwafels en een bak watermeloen. Kom ik vanavond thuis, heeft mijn man een pizzaatje voor me in de oven gedaan De bio mozzarella pizza van de AH. Zelf at hij spaghetti met rode saus met de kids. Hij had even een black-out denk ik...maar het was wel lief. Volgens mijn app valt het nog mee qua calorieën. Skyr heb ik vorige week ook gekocht. Een met rode vruchten. Ik ben niet onder de indruk, maar nu houd ik sowieso niet heel erg van (vruchten)yoghurt. De shakes maak ik met ongezoete soyamelk.
Recept voor curry houd ik me ook voor aanbevolen!
Vandaag overdag heel sober gedaan:
Ontbijt en lunch met een shake. Tussendoor wat wortels, 2 rijstwafels en een bak watermeloen. Kom ik vanavond thuis, heeft mijn man een pizzaatje voor me in de oven gedaan De bio mozzarella pizza van de AH. Zelf at hij spaghetti met rode saus met de kids. Hij had even een black-out denk ik...maar het was wel lief. Volgens mijn app valt het nog mee qua calorieën. Skyr heb ik vorige week ook gekocht. Een met rode vruchten. Ik ben niet onder de indruk, maar nu houd ik sowieso niet heel erg van (vruchten)yoghurt. De shakes maak ik met ongezoete soyamelk.

maandag 15 augustus 2016 om 20:10
Dank aan degene die mijn gegevens in de tabel heeft aangepast!
Yeeeeh, vandaag workout 10 van de 30 day shred afgerond! Morgen naar level 2. Ik ben benieuwd, hopen dat het een beetje te doen is . Sneeuwvolkje, ben jij ook zover? Of heb je nog een extra circuittraining gedaan en dus even overgeslagen?
De resultaten zijn inderdaad wisselend zeg! Ieder lichaam is natuurlijk ook anders, en de afval-geschiedenis van een ieder verschilt ook. Ik denk dat dat ook invloed heeft. In ieder geval veel goede resultaten. En voor de tegenvallers, volhouden! Ik had ook een dipje halverwege de week, leek alsof er niks vanaf ging. En daarna ging het opeens weer wel, en is het weekdoel opeens gehaald.
CherokeeRose gaat superrrrrrrsnel
Ciaociaociao, ik vind ook dat je heel erg weinig eet! Dit komt bijna neer op een 1000kcl dieet volgens mij. Je valt wel snel af dan, maar op de lange termijn is een eetpatroon als dit niet vol te houden (althans voor mij niet!), en dan is er een groot risico om het minstens net zo snel weer aan te komen. Ergens op een eerdere pagina (ik denk qua datum 9 of 10 augustus) heb ik neergeschreven wat ik zoal eet op een dag, voor als je het interessant vindt.
Yeeeeh, vandaag workout 10 van de 30 day shred afgerond! Morgen naar level 2. Ik ben benieuwd, hopen dat het een beetje te doen is . Sneeuwvolkje, ben jij ook zover? Of heb je nog een extra circuittraining gedaan en dus even overgeslagen?
De resultaten zijn inderdaad wisselend zeg! Ieder lichaam is natuurlijk ook anders, en de afval-geschiedenis van een ieder verschilt ook. Ik denk dat dat ook invloed heeft. In ieder geval veel goede resultaten. En voor de tegenvallers, volhouden! Ik had ook een dipje halverwege de week, leek alsof er niks vanaf ging. En daarna ging het opeens weer wel, en is het weekdoel opeens gehaald.
CherokeeRose gaat superrrrrrrsnel
Ciaociaociao, ik vind ook dat je heel erg weinig eet! Dit komt bijna neer op een 1000kcl dieet volgens mij. Je valt wel snel af dan, maar op de lange termijn is een eetpatroon als dit niet vol te houden (althans voor mij niet!), en dan is er een groot risico om het minstens net zo snel weer aan te komen. Ergens op een eerdere pagina (ik denk qua datum 9 of 10 augustus) heb ik neergeschreven wat ik zoal eet op een dag, voor als je het interessant vindt.
maandag 15 augustus 2016 om 20:13