Mode & Beauty alle pijlers

Merken als vanilia

20-08-2016 13:19 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje kledingstijl crisis...

Bijna 30, net een dochtertje etc etc.. sommige herkennen het vast

Maarrrr, ben online ff aan het rondkijken en vind het merk vanilia wel erg leuk

Weten jullie nog meer van dat soort merken? Beetje die stijl

Dank!
Sissy-boy, Yaya (Bijenkorf) en Summum. Ik vind de winkel Costes ook erg leuk, is wat minder prijzig.
Ik koop veel bij Vanillia en bij COS (vooral in de sale )

COS moet je vaak aanzien. Op de hanger beetje gekke modellen, maar toch vaak een mooie pasvorm en goede kwaliteit.
& Other Stories is een zusje van COS en heeft er ook mooie dingen tussen hangen. En misschien vind je La Fee Maraboutée ook leuk?
Tvp. Zelfde dilemma hier.
quote:Appletree86 schreef op 20 augustus 2016 @ 14:29:

Tvp. Zelfde dilemma hier.

Erg he! Ben momenteel ook zo ongelukkig met mijn huidige kleding :(

Wat is jou stijl een beetje?
Hallhuber. Net gisteren ontdekt ;). Heeft nog niet zo heel veel winkels in Nederland.
Ik herken het blijkbaar niet. Wat is het probleem? Bedoel je dat je jezelf te oud vindt voor een meidenstijl en dus wat chiquer/gekleder voor de dag wilt komen? Of is het je figuur na het krijgen van een kind?
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Tvp. Hier nog een Vanilia-fan
quote:Gatochpoetsen schreef op 20 augustus 2016 @ 14:52:

Ik herken het blijkbaar niet. Wat is het probleem? Bedoel je dat je jezelf te oud vindt voor een meidenstijl en dus wat chiquer/gekleder voor de dag wilt komen? Of is het je figuur na het krijgen van een kind?Idd mezelf te oud voor mijn 'oude' kledingstijl...
quote:Wieoowiej schreef op 20 augustus 2016 @ 15:05:

[...]

Idd mezelf te oud voor mijn 'oude' kledingstijl...Duidelijk. Steps, Vila, Costes, Mango, Esprit (soms), Expresso, zoiets?
Wat was je oude kledingstijl?
Sissy-Boy is leuk! Vooral in de uitverkoop is het goed te betalen en de kwaliteit is prima.

Expresso kan soms best leuk zijn, maar op de een of andere manier heb ik er niet veel mee. Ik voel me altijd zo'n moeke in Expresso, terwijl ik dat met Sissy-Boy helemaal niet heb!
quote:Wieoowiej schreef op 20 augustus 2016 @ 14:45:

[...]

Erg he! Ben momenteel ook zo ongelukkig met mijn huidige kleding :(

Wat is jou stijl een beetje?Welke stijl? Haha. Net bevallen van de tweede. Dus momenteel "joggingbroek en T-shirt" stijl. Straks als ik een beetje back in shape ben wil ik graag mijn garderobe uitbreiden met een paar tijdloze mooie stukken (jurkjes, laarzen, jas, Vestjes, colberts). Kan niet wachten! Nu lekker inspiratie opdoen
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 20 augustus 2016 @ 15:30:

Sissy-Boy is leuk! Vooral in de uitverkoop is het goed te betalen en de kwaliteit is prima.

Expresso kan soms best leuk zijn, maar op de een of andere manier heb ik er niet veel mee. Ik voel me altijd zo'n moeke in Expresso, terwijl ik dat met Sissy-Boy helemaal niet heb!

Ja ik was een paar maanden geleden ook expresso ingelopen...dat ging me nog net iets te ver;)

Mooie kleding maar nog net wat te ofzo
quote:Wieoowiej schreef op 20 augustus 2016 @ 15:36:

[...]

Ja ik was een paar maanden geleden ook expresso ingelopen...dat ging me nog net iets te ver;)

Mooie kleding maar nog net wat te ofzoVandaar ook de vraag wat je kledingstijl voorheen was, zodat we inderdaad niet iets aandragen wat daar mijlenver van verwijderd ligt.
Ik slaag eigenlijk nooit in 1 winkel. Heb toevallig wat jasjes van Betty Barclay. Volgens mij ook niet echt een hip merk. Maar die jasjes waren weer wel gaaf en staan mooi op wat basics. Rich and royal heb ik ook wat meer stukken van. En voor de rest eerder genoemde merken aangevuld met basics van h&m en Sting. Mooie spullen blijft mijn inzien toch gewoon zoeken, zoeken, zoeken! En ineens vind je dat pareltje. Goh vervelend zeg, wéér shoppen ;).
Tvp
quote:vlinder021 schreef op 20 augustus 2016 @ 15:49:

[...]

Vandaar ook de vraag wat je kledingstijl voorheen was, zodat we inderdaad niet iets aandragen wat daar mijlenver van verwijderd ligt.

Oh die had ik gemist

Vrij simpel, skinny, lange vesten etc... iemand zei 2 jaar geleden H&M meisje tegen mij...toen dacht ik oh ja zo zien mensen mij dus
Maar wat is er mis met die stijl? Ik draag ook vesten op skinnys.
Alles van bestseller.com? (Villa, only, selected,...)
quote:jules schreef op 20 augustus 2016 @ 15:59:

Maar wat is er mis met die stijl? Ik draag ook vesten op skinnys.

Ik vind het allemaal een beetje saai worden... ben er gewoon niet meer blij mee..

Waarom?! Geen idee! Zin in wat anders
Is het misschien een idee om eens een paar stukken aan te passen die bv nog wel op je skinny kunnen. Dat je niet meteen je hele look veranderd.
Sandwich (soms wat vormeloos, maar ik vind er ook altijd leuke dingen tussen) en Geisha.
Buiten je vraag wat betreft merken (volgens mij zijn er goede winkels en merken genoemd!): bij mij werkt een bord maken op pinterest heel goed. Dan creëer ik voor mezelf een beeld van wat ik mooi vind en ik kijk dan wat ik kan kopen wat ook bij mij (en voor mijn portemonnee!) past.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven