Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 augustus 2016 @ 00:11:

Hier posten op de napraat is al een reden van geen leven hebben hoor, wist je dat niet?Ik heb best een prima 'geen' leven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wow, ik lees dat topic nu pas.
Life is short. Eat dessert first.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 augustus 2016 @ 23:41:

Wat een afschuwelijke dingen komen er weer langs in dat hihi " ik ben zo iemand die .... " grinnikgrinnik

topic . Kon je op wachten, natuurlijk.wat een stom topic is dat zeg.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 augustus 2016 @ 00:47:

[...]

wat een stom topic is dat zeg.zeg dat wel.
Het is een typerend topic.

Steeds dezelfden die dan ineens nóg een oelala dingetje van zichzelf moeten posten om te laten zien hoe fijn ze schijt hebben aan het een, neerkijken op het ander en zich druk maken om van alles.

Lekker gek weer allemaal.

mensen die ontzettend graag aan iedereen willen laten zien wie ze zijn. irl ga ik er ook altijd een lekker eindje bij uit de buurt staan.
very metal
Ik mag toch hopen dat een aardig deel flink aangedikt is. Het lijkt wel een wedstrijdje wie het verst kan pissen, bah.

Aan de andere kant beschouw ik mezelf nu wel als redelijk normaal, dat dan weer wel.
Ach, je kan de humor er ook van in zien? Sommige dingen zullen wel wat aangedikt worden maar kom op, laat mensen lekker rare gewoontes met elkaar uitwisselen. Ze doen je er geen kwaad mee toch?
Wish you were beer
quote:-KING- schreef op 22 augustus 2016 @ 01:08:

mensen die ontzettend graag aan iedereen willen laten zien wie ze zijn. irl ga ik er ook altijd een lekker eindje bij uit de buurt staan.

Ik ook.

De 'ik ruik mijn eigen windjes' bekentenissen zijn nog wel aandoenlijk.

Sommige dingen zijn gewoon ronduit stuitend.

En de vergenoegde, zelfvoldane trots waarmee het verkondigd wordt is helemaal eng.
Een soort van biecht-topic, maar ik heb niet alles gelezen, want ik vond het niet zo grappig.

Toevallig over organen doneren.
quote:Marquise schreef op 22 augustus 2016 @ 01:16:

Ik mag toch hopen dat een aardig deel flink aangedikt is. Het lijkt wel een wedstrijdje wie het verst kan pissen, bah.

Aan de andere kant beschouw ik mezelf nu wel als redelijk normaal, dat dan weer wel.tuurlijk. ik liet niet echt een scheet maar ik had een windkussen onder mijn oksel
quote:Tribal_Lautje schreef op 22 augustus 2016 @ 01:22:

Ach, je kan de humor er ook van in zien? Sommige dingen zullen wel wat aangedikt worden maar kom op, laat mensen lekker rare gewoontes met elkaar uitwisselen. Ze doen je er geen kwaad mee toch?nee ik zie de humor er niet van in, vind het gewoon stom.
very metal
Ja, nee, dat geloof ik niet meer. Dat doe je echt.

Ietsje serieuzer: bij sommige bekentenissen ga ik nog chagrijniger kijken dan normaal. Anderzijds: ik ben zonder twijfel iemand die beter 'Toos Humorloos' zou heten.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 augustus 2016 @ 01:25:

[...]

Ik ook.

De 'ik ruik mijn eigen windjes' bekentenissen zijn nog wel aandoenlijk.

Sommige dingen zijn gewoon ronduit stuitend.

En de vergenoegde, zelfvoldane trots waarmee het verkondigd wordt is helemaal eng.als vandaag of morgen de zombie-apocalypse zich aandient, dan komt die ware aard zonder schaamte naar voren. we kunnen er hier alvast even van proeven.
very metal
quote:S-Meds schreef op 22 augustus 2016 @ 01:31:

[...]

tuurlijk. ik liet niet echt een scheet maar ik had een windkussen onder mijn oksel
very metal
quote:Marquise schreef op 22 augustus 2016 @ 01:37:

Ja, nee, dat geloof ik niet meer. Dat doe je echt.

Ietsje serieuzer: bij sommige bekentenissen ga ik nog chagrijniger kijken dan normaal. Anderzijds: ik ben zonder twijfel iemand die beter 'Toos Humorloos' zou heten.ik kijk bij dat topic nog chagrijniger dan mijn avatar.
very metal
.
Ik dacht in eerste instantie dat het de bedoeling was dat je wat je van anderen verafschuwd zelf eigenlijk ook doet.

Zoals bijvoorbeeld, ik heb een hekel aan mensen die slecht praten over anderen, maar zelf doe ik dat ook.

Of: ik vind het smerig als anderen in hun neus peuteren, maar zelf heb ik daar ook een handje van.
quote:-KING- schreef op 22 augustus 2016 @ 01:37:

[...]

als vandaag of morgen de zombie-apocalypse zich aandient, dan komt die ware aard zonder schaamte naar voren. we kunnen er hier alvast even van proeven.Ja lekker dan zit er eentje zich te verlekkeren aan zombie-kutten. Fijn vooruitzicht.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 22 augustus 2016 @ 01:08:

Jeumig. over wel topic hebben jullie het in vredesnaam?
de ik ben zo,n persoon topic denk ik
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik kan natuurlijk daar typen dat ik voordring bij de Sinterklaasoptocht
Je bent zelf een theepot
quote:Tribal_Lautje schreef op 22 augustus 2016 @ 01:22:

Ach, je kan de humor er ook van in zien? Sommige dingen zullen wel wat aangedikt worden maar kom op, laat mensen lekker rare gewoontes met elkaar uitwisselen. Ze doen je er geen kwaad mee toch?Welke humor om te lachen is het als je zegt dat je een hekel hebt aan mensen met een verstandelijke beperking of dat je er niet zo mee zit dat er mensen dood gaan door natuurrampen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Bruise schreef op 22 augustus 2016 @ 08:39:

Ik dacht in eerste instantie dat het de bedoeling was dat je wat je van anderen verafschuwd zelf eigenlijk ook doet.

Zoals bijvoorbeeld, ik heb een hekel aan mensen die slecht praten over anderen, maar zelf doe ik dat ook.

Of: ik vind het smerig als anderen in hun neus peuteren, maar zelf heb ik daar ook een handje van.Ik vond het dus wel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven