Nachtelijke muggenplaag!!!

22-08-2016 05:38 51 berichten
Ik dacht, zet hem op psyche, want ik word er helemaal knetter van.

Hoewel ik mijn benen aanbied als lekker hapje, komen die wijven alleen maar op mijn hoofd af, dus dat gezoem de hele tijd houd me wakker.

Nog nooit eerder meegemaakt sinds ik hier woon, maar ben er wel achter gekomen hoe het komt. Mijn buren beneden hebben drie gelijke plantenpotten op de rand van het balkon staan en daar staat alleen maar water in en dat is dus de plek waar de wijven zich voortplanten. Ik ga straks maar even langs om te vragen of die potten weg kunnen, want dit is geen doen.

Ook mijn buuf aan de overkant is op muggenjacht op dit moment, het lijkt wel of er een hysterisch spook achter de gordijnen druk doende is.

Maar goed, geen goed oog dicht gedaan en nu op zoek naar meer slachtoffers voor een klaagpraatje of iets om elkaar op te vrolijken, dus....Wie is er nog wakker?
Alle reacties Link kopieren
Ikke.

Heb je geen insecticidenspray in huis? Anders muggenspray voor op je hoofd?
Helaas niets voor in huis. Nooit nodig gehad.
Nóg wakker? Om half zes?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Morgen Cateautje, wat een ellende he, die krengen. Ik had op een gegeven moment ook een hele kolonie in huis. Oordopjes hielpen me toen de nacht door.

Nu heb ik zo'n gifding in het stopcontact zitten, dat helpt prima.
quote:Cateautje schreef op 22 augustus 2016 @ 05:51:

Helaas niets voor in huis. Nooit nodig gehad.

Wat een mazzel! Dat laatste dan, niet het eerste .

Geen ander vertrek in huis waar minder muggen zijn? De genoemde oordoppen in, laken over je hoofd...?
Plafondventilator hier. Werkt prima.

Al vinden muggen mij sowieso niet echt lekker.
quote:Corona67 schreef op 22 augustus 2016 @ 06:49:

Plafondventilator hier. Werkt prima.

Al vinden muggen mij sowieso niet echt lekker.Dat is volgens mij ook precies het probleem van Cato . Anders hadden ze zich wel tegoed gedaan aan haar been en haar hoofd met rust gelaten.
Ik heb er vannacht ook een paar Geëxecuteerd! Idd het zijn die wijven die prikken en volgens mij ook zoemen!( Ik kan het fout hebben hoor) De mannetjes zijn dus eigenlijk schatjes Dat gezoem vind ik eigenlijk nog het ergste al prikken ze mij lek, dat mag zolang ik maar van het slapen kan genieten. Paar bulten vind ik niet erg.
quote:Woll_Stone schreef op 22 augustus 2016 @ 06:08:

Morgen Cateautje, wat een ellende he, die krengen. Ik had op een gegeven moment ook een hele kolonie in huis. Oordopjes hielpen me toen de nacht door.

Nu heb ik zo'n gifding in het stopcontact zitten, dat helpt prima.Mag ik vragen welke jij hebt dan schaf ik er ook eentje aan. Omdat jij schrijft dat ie goed werkt.
Niemand is onmisbaar
quote:S-Groot schreef op 22 augustus 2016 @ 07:06:

[...]

Dat is volgens mij ook precies het probleem van Cato . Anders hadden ze zich wel tegoed gedaan aan haar been en haar hoofd met rust gelaten.Gezicht op haar been tekenen?
quote:Corona67 schreef op 22 augustus 2016 @ 07:24:

[...]

Gezicht op haar been tekenen? Nou ik blijf nog even in bed, teken jij maar even .
Hier ook elke nacht op jacht naar die kutbeesten. Man en kind laten ze met rust en ik word wakker met zestien bulten. Sinds we een hor hebben is het leed voorbij.
Ik word er ook gek van, dit jaar laten ze grotere bulten op me achter.

En het ergste is nog, dat ze mijn man niet lekker vinden en ik dus alle bulten krijg
Eén keer geïnvesteerd in rolhorren in elke slaapkamer ipv die giftige troep te kopen (wat ook nog niet hielp) en geen mug meer te zien hier.
Een klamboe!
Vorig jaar geïnvesteerd in vliegenramen, sindsdien maar één mug die vriend heeft wakker gehouden, ik heb oordopjes dus sowieso geen last van.
Het is dit jaar ook wel extra erg lijkt wel, vorig jaar hadden we nergens last van. Zelfs met horren voor de ramen zitten ze er nog elke nacht. Een klamboe vind ik wel helpen, maar bij ons kunnen ze niet goed hangen vanwege de schuine wanden.
Een pak zout kopen en stiekem die bakken water daarmee vullen. Muggen leggen geen eitjes in zout water.
Wij hebben er ook geen last meer van sinds wij horren hebben.
Je kan voor 2/3 euro bij de Blokker een elektrische vliegenmepper kopen! Ideaal om die wijven mee te frituren. Ben je binnen een paar minuten klaar, ipv een halfuur met een krant erachter aan rennen.
Oh, goed dat jullie elkaar gevonden hebben.

Ik dacht even 5 minuten op de bank te gaan liggen eer ik weer op de comp. zou kijken, nu ben ik net wakker. Een geluk bij een ongeluk. Heerlijk geslapen!
quote:Bosbessen schreef op 22 augustus 2016 @ 09:46:

Je kan voor 2/3 euro bij de Blokker een elektrische vliegenmepper kopen! Ideaal om die wijven mee te frituren. Ben je binnen een paar minuten klaar, ipv een halfuur met een krant erachter aan rennen.Met een elektrische vliegenmepper moet je toch nog steeds achter die krengen aan rennen
quote:mary57 schreef op 22 augustus 2016 @ 10:11:

[...]

Met een elektrische vliegenmepper moet je toch nog steeds achter die krengen aan rennen Ja, maar veel minder want je kan ondertussen als een soort Jedi dat ding rond zwaaien. Zodra je geknetter hoort zit je goed.
quote:Bosbessen schreef op 22 augustus 2016 @ 10:23:

[...]

Ja, maar veel minder want je kan ondertussen als een soort Jedi dat ding rond zwaaien. Zodra je geknetter hoort zit je goed. Maak je er ook dat geluidje bij dan? Dat maakt het toch iets minder vervelend denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven