Leuke (stap)vriendinnen gezocht Amsterdam

10-12-2008 15:16 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een 26 jarige meid die sinds een paar jaar in Amsterdam woont en op zoek is naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te doen zoals borrelen, shoppen, lekker eten etc. Al mijn vrienden zijn zich al aan het settelen, het lijkt wel of ik de enige ben die nog in is voor leuke dingen! Daarom lijkt het me leuk om mijn vriendengroep nog een beetje uit te breiden. Lijkt het je leuk om iets af te spreken, laat dan iets van je horen!
Hey hallo,

Leuk, eindelijk een oproep voor vriendinnen in Amsterdam!!

Ik ben zelf een geboren Amsterdammer en sta altijd open voor nieuwe contacten.

Ik ben een echte levensgenieter, een lekker etentje of borrel op zijn tijd is bij mij altijd welkom. Ook ga ik graag 3 x in de week naar de sportschool voor een lesje spinning of bodypump! Stappen doe ik voornamelijk in de zomer naar festivals als Dancevalley etc. Zomers ga ik ook graag naar het Vondelpark met een lekker flesje rosé.

Ben benieuwd naar alle andere dames en hun vrije tijd bestedingen!!! Wie weet is er een match, hihi!
Ja, hier ben ik, ik meld mij!!! Ik ben zeker in voor stappen en sinds kort weer vrijgezel!! mail mij op miepje81@gmail.com
Hi!

Ik ben 29 jaar, sinds kort wel gesetteld maar altijd in voor leuke dingen! Stappen is niet echt mijn ding, maar wijntjes drinken doe ik graag en vaak... Ik woon al een tijdje in Amsterdam en doe veel leuke dingen, maar mis de spontane slappe ouwehoersessies.. . shoppen zonder tijdslimiet vanwege hongerige babies en 'ik kom even bij je binnenvallen voor een theetje'.

Ik ben benieuwd of meer meiden dit herkennen :-)
Hey hoi, Ik ben 25 jaar en woon en werk sinds een jaartje of 6 met veel plezier in Amsterdam. Al mijn vrienden & vriendinnen zijn zich idd ook aan het settelen en sommigen hebben al kinderen. Daarnaast wonen ze allemaal erg verspreid door NL.

Ik ben dol op gezelligheid, leuke dingen doen als shoppen of een wijntje drinken maar ook voor slappe ouwehoeren of de serieuze gesprekken ben ik in.

Als zelfstandig ondernemer ben ik in mijn werk vrij serieus maar in mijn vrije tijd kan ik flink los gaan

Kom maar op met een leuk voorstel om iets te gaan doen!
Hai ladies,

Ben 26 jaar en woon sinds een paar jaar ook in amsterdam, maar net als jullie mis ik de laatste tijd het spontane afspreken, lekker wijntje drinken etc.....

Het lijkt me erg leuk om meer meiden te leren kennen die hier ook zin in hebben.

groetjes marloes

(topdroppie@hotmail.com)
hoi meiden!

Ik herken me in de meeste berichten wel! Alleen ben ik iets jonger: 22 jaar.. Sinds 3 maanden vrijgezel, wat er tevens voor heeft gezorgd dat ik erachter kwam dat veel vriendinnen niet echte vriendinnen zijn omdat ze me totaal niet steunden of niet voor me klaar stonden (o.a. omdat ik nog contact had/heb met mijn ex). Daarnaast is mijn enige echte goede vriendin net gesetteld in Hilversum met dr vriend en fulltime aan het werk.. Daarom ben ik zeker in voor spontane avondjes wat drinken etc.. het lijkt me leuk wat nieuwe meiden te leren kennen!

Wat zijn de voorstellen ;)

Groetjes
Ha Anke,

Ik ben 28 en woon nu bijna 2 jaar in Amsterdam. Aangezien ik overal en nergens heb gewoond, zitten mijn vriendinnen ook verspreid in het land en het lijkt me heerlijk om hier in Amsterdam wat meer meiden te kennen die je gewoon spontaan kunt opbellen voor een glaasje wijn in de stad, middagje shoppen, rondje hardlopen of een avondje stappen! Ik ben ook in voor bijvoorbeeld het oprichten van een kookclubje, en vriendinnen die net als ik van schaatsen houden zijn helemaal welkom! Het lijkt mij dat er genoeg reacties zijn om een keertje iets gezamenlijks te organiseren om elkaar te leren kennen. Nieuwjaarsborrel ofzo? Ik doe maar een gooi; wie kan er 17 januari?
Martine, goed idee!

Ik hou de 17e alvast vrij :-)
Hmm, ik heb op zich ook wel interesse. Beetje hetzelfde verhaal als dat van jullie, maar ben ietsje ouder dan de meesten van jullie: 32. Probleem?
Hai meiden!

Wat een herkenbare verhalen!

Ik woon sinds nu al bijna 2 jaar in Amsterdam, maar merk dat ik mijn oude leven toch wel mis: lekker spontaan stappen en shoppen met vrienden. Die wonen namelijk verspreidt over het hele land, maar voornamelijk in de regio van Maastricht, waar ik gestudeerd heb - niet echt om de hoek dus.

Ik was hier gaan kijken om zelf een oproepje te plaatsen, maar wil me graag aansluiten bij jullie. Even wat over mezelf: ik ben 24 (word de 25e januari 25) en woon dus ongeveer 2 jaar in Amsterdam. Ik ken hier nog steeds niet zo heel veel mensen behalve collega's en vrienden van mijn vriend, die hier vandaan komt. Ben niet gesettled en dat zal voorlopig nog wel even zo blijven :P

Ik ben op zoek naar meiden om mee te stappen, shoppen, kleppen, terrasje / parkje, etentje, of gewoon bij iemand thuis (kleppen, wijntje, etentje) etc.

Zijn die plannen van zaterdag de 17e al definitief? Ik hoor graag van jullie!

Linda
Volgens mij zijn we allemaal op zoek naar dezelfde gezelligheid, wat mij betreft maakt het niet uit of je 22 bent of 32!

Wat betreft de nieuwjaarsborrel op de 17e, deze staat nu in mijn agenda genoteerd, enne... hoe meer zielen..... Wat dachten jullie van een uurtje of 16.00 in café Finch (Noordermarkt, Jordaan)?
Klinkt goed. Ben er nog nooit geweest, maar de noordermarkt moet ik toch kunnen vinden.

17 januari, 16h Cafe Finch. Wie komen allemaal?
Heey meiden,

Echt super dat er zo makkelijk een datum kan worden gepland en iedereen zo enthousiast is!! Helaas kan ik zelf denk ik niet de 17e: heb tentamens die week erop en woon niet in A'dam dus moet echt tijd vrijmaken om dan ff langs te komen! Maar wie weet lukt het wel en anders hoop ik dat er snel een vervolgdatum komt
Ik ben erbij de 17e!
Hallo dames,

zie hier een oud topic over meiden in Amsterdam. Ik ga binnenkort ook in Amsterdam wonen en ken er eigenlijk nog helemaal niemand en zou het wel gezellig vinden om wat meiden te leren om idd mee af te spreken, te eten, shoppen, kletsen, filmpje kijken etc etc.

Hebben jullie nog een "date" gepland toevallig ?

Hoor t graag als er nog plek is voor gezelligheid.

gr

Katja
Hi hi,

ben even benieuwd of de nieuwjaarsborrel nog doorgaat?

Ik ben er denk wel bij. Ga in ieder geval mijn best doen om erbij te zijn.

groetjes marloes
ja, ik ben er ook! Kijk ernaar uit!
hoi meiden!

lijkt me leuk om ook te komen borrelen!! hoe gaan we het in de praktijk brengen?!

greetz alie
Dag Anke en alle anderen die gereageerd hebben,

Goed idee, de nieuwjaarsborrel! Ik zou mij ook graag bij jullie aansluiten aanstaande zaterdag. Ik ben 26 en woon sinds een paar maanden in de Pijp in Amsterdam. Ik ken de stad op zich al aardig, heb er ook gestudeerd en werk er ook, maar veel vriendinnen wonen nog in Utrecht waar ik eerst woonde. Daarnaast hebben de meesten een vaste relatie, waardoor ze minder vaak uit gaan. Daarom lijkt het mij leuk om jullie zaterdag te ontmoeten, omdat jullie verhalen heel herkenbaar zijn. Gezellig!

groetjes, Annemarie
Hee dames, hoe gaan we elkaar herkennen? :-)
Hey Annamarscha,

ik woon ook in de Pijp in Amsterdam. Woon er nog maar vrij kort eigenlijk.

Is het inmiddels duidelijk wie er de 17e, morgen dus gaan ?

Ik zelf kan er helaas niet bij zijn...misschien een idee voor de dames die er ook niet bij kunnen zijn om iets voor de 23ste (volgende week zaterdag) af te spreken ??????
Hai ladies,

Gaan we morgen nog borrelen met zn allen?

Misschien is het handig om 06-nummers uit te wisselen ofzo

Ik ben er bij als het nog doorgaat.

groetjes marloes
Dames,

Ik ben erbij morgen. Maar herkennen is niet zo'n probleem denk ik in de middag in een cafe?

Maar voor het geval dat, is het inderdaad handig om 06 uit te wisselen: mijne is 06 44 788 264

Ik hoop wel dat er nog mensen komen en nu niet iedereen ineens alleen de 23ste gaat. Misschien kunnen sommigen ook wel allebei de data?

Groet,

Linda
Hi meiden,

Ik ben er in ieder geval bij zaterdag. Katja, ik denk dat ik er de 23ste ook wel bij kan zijn, misschien een idee om dan in de Pijp af te spreken?

Ik denk overigens dat het ook geen probleem moet zijn om elkaar te herkennen. Voor de zekerheid hierbij mijn nummer: 06-43544256.

Tot morgen of volgende week!

groetjes, Annemarie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven