Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:xana schreef op 10 december 2008 @ 09:57:

Ik denk dat, wanneer ik hem iedere week zou zien dit eerder gevolgen voor mijn huwelijk zou hebben.Goh, xana, ik meen me toch te herinneren dat jouw relatie zo ONTZETTEND goed was!
Neejoh, dat was mijn relatie.
Ja, jij ook Stew, maar ik weet toch zeker dat ook xana toen tegen mij zei dat ik beter mijn SV in de koelkast kon zetten zolang mijn relatie met mijn man niet ' ontzettend goed' was..............
Ja, sorry, dat weet ik dan weer niet. Alles goed met jou, AIL?
Thnx for asking, Stew!

Met slechte mensen gaat het toch altijd goed, zeggen ze?

En aangezien ik volgens een aantal topics toch wel erg slecht ben...............................

Met jou ook alles goed, Stew?
Ja, net zo goed als met jou. Dus net zo slecht, haha...
Maar dames toch zo slecht kunnen/zullen jullie niet zijn..

Naar ik begreep neemt sinterklaas alle ondeugende meisjes mee naar Spanje, en we zijn nog allemaal hier...

mmmm misschien naief?

overigens zijn spaanse (of buitenlandse) mannen ws ook best aangenaam, van horen zeggen . Nou ja, laten we het voorlopig maar bij 1 sv'tje houden... kost al meer dan voldoende energie ... maar o zo lekker.
@Oroblue: ik heb inderdaad ook pas iets gehoord over Spanje in verband met een zak , een lange staf en straf krijgen met een roede als je stout bent geweest!? En volgens goed ingelichte kringen doen er ook zwarte mannen in het verhaal mee.. Waarom zitten jullie (ondeugende vrouwen) dan hier nog??
Haha, Dutchbelg, ik heb al zo'n zwarte man die me af en toe heerlijk met de roe geeft

Sterker nog, ben net nog onder handen genomen (moeten die norm van minimaal 2 maal per week wel hoog houden!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
was inderdaad een onverwachte meevaller... of tegenvaller, net hoe je het bekijkt..

"wie zoet is krijgt lekkers.......

wie stout is de roe.......

M.a.w. altijd een win-win situatie

maar laten we 5 december maar achter ons laten.. nooit terugkijken... en ons richten op kerst... (b)engelachtig als we zijn haha
Ja sommige engeltjes heb ik liever in bed dan in de boom... en die ballen en piek kunnen ook nuttiger gebruikt worden.

Ik heb dan wel geen Santa-baard maar als je goed je best doet ga ik van zelf Oh-oh-oh roepen ipv Ho-ho-ho
quote:oroblue schreef op 10 december 2008 @ 20:39:

wie stout is de roe.......

M.a.w. altijd een win-win situatie

ah ja, zo had ik het nog niet bekeken.
Joy to the world zal ik maar zeggen... en zo kun je nog wel wat leuke typische kerstsongs verzinnen.... enige wat met sv niet van toepassing is is 'silent night'...
Wat is nu een goede kerstgedachte wat SVs betreft?

Dat al jouw verlangens ge-vervuld mogen worden?
Een witte kerst???
Ja met spuit-sneeuw tegen de ramen ....
Wordt het toch nog gezellig met kerst!
Ja ik probeer altijd wat met kerst te versieren. Wel zo gezellig. Anders moet ik weer Andre Hazes opzetten Maar nu ff serieus.... qua sex is kerst voor mij niet zo glorieus hoor...met de hele familie samenzitten en verplicht vreten is niet goed voor mijn libido. En mijn lieve vriendinnetje kom er dan al helemaal niet meer aan te pas... Niet alleen en toch eenzaam kan echt wel deprimeren..
quote:Dutchbelg3 schreef op 10 december 2008 @ 20:55:

Ja sommige engeltjes heb ik liever in bed dan in de boom... *werpt een engelachtige blik op DB en vraagt zich af of ze misschien toch liever in de boom hangt*
En daar lach jij om? Tssssssssssssssssssssssssssss!!!

Vrouwen van tegenwoordig!!

Mis jij het klasje met AIL niet?

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Dutchbelg3 schreef op 10 december 2008 @ 22:40:

Mis jij het klasje met AIL niet?

Huh? Snap jij hem, Geheim?
Zie G-spot topic.
Nou... sv gaat niet weten wat hem overkomt zo vlak voor kerst.:) kan je garanderen dat het kerstkostuumpje waarin ik hem zal opwachten elke vrome gedachte zal doen verdwijnen..

ben al helemaal in kerststemming dus
Morgen is het donderdag , vandaag al goddelijk onderonsje/voorproefje gehad en heb zijn handen overal op en in gevoeld. Dat gaat wild worden morgen. Can't wait.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven