Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
[quote]Mozzarella schreef op 09 december 2008 @ 11:47:

Miran ik snap niet helemaal wat je bedoelt: 'een afspraak mag hij met me maken, op andere dingen reageer ik niet meer'.

Dus als hij met je wil afspreken ga je er wel op in? Maar dan heb je 'm toch niet helemaal opzij gezet? Of snap ik het nu verkeerd?

quote]

Nee, dat klopt. Wat ik bedoel is dat ik initiatief aan hem overlaat.

En bijv. niet op smsjes reageer a la dat hij aan mij denkt of zo....zonder nieuwe afspraak te plannen, maarja......mn bericht is alweer achterhaald, want die afspraak heeft ie inmiddels wel gepland en het was leuk.
Ah zo bedoelde je dat Miran!

Aspoes, veel plezier en succes vanavond!

Indi, lekker dat de gesprekken goed gingen!

Hier nog tips voor niet al te dure lekkere rode wijn?
quote:pop1980 schreef op 10 december 2008 @ 15:22:

Hier nog tips voor niet al te dure lekkere rode wijn?

Even snel, want ik heb haast

Berberana en Lindemans zijn wat duurder (rond de 6 euro), maar ik vind ze erg lekker! De Mooi Kaap is goedkoop en lekker vind ik! (1,99)

Allemaal te koop bij AH
Dank je dank je

de lindeman ken ik inderdaad! Maar wist niet waar ik m kon halen! Dat wordt morgen even langs de Appie!
Goeie-avond.

Alles goed met iedereen zo te lezen?

De eerste''ow-ik-weet-echt-niet-hoe-ik-dit-conflict-op-moet-lossen-want-ik-weet-er-nog-te-weinig-van-want-ik-werk-hier-nog-maar-net - cirsis' gehad. Gelukkig met een sisser afgelopen, maar toch, wel spannend op je nieuwe werk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nou ik heb een uur gebasketbald en dat was wel lekker zeg. |Straks weer werken tot 12 uur, maar ach mag overuren schrijven gelukkig!
Hai allemaal!

Ben er ook weer even! Gisteravond geweldige film gezien, Changeling met Angelina Jolie, aanrader! En extra lang genieten,bijna 2,5 uur.

Pop: de huiswijn van Appie is ook prima,met name de Spaanse. Morgenavond dus je tweede date?

Ingelke: ohoh wat lijkt me dat erg, zon crisis, gelukkig opgelost!

Mozz: al opgeruimd? en succes met je nieuwe opdracht!

WM: zit je nog steeds in een dip? Hoop dat je snel wat laat horen!

Miran: ik als geen ander weet hoe moeilijk het is om afstand/afscheid te nemen van een ba'er (weet niet hoe ik het anders moet benoemen), cold turkey is de enige redding voor jezelf. Je denkt dat je er heel sterk instaat omdat je het initiatief aan hem overlaat, maar je vliegt weer als hij je daadwerkelijk uitnodigt. En al is er verder niets gebeurt, hij weet wel weer dat je er bent als hij dat wil..

Als je dit verkeerd opvat, dan spijt t mij, maar ik hoop dat je weet dat ik dit goed bedoel en zoveel herken in jouw verhaal. Mocht je het er prive over willen hebben, dan is dat ook prima hoor.

Voor de rest ook zwaaizwaai!

Ik ga ff wat eten en straks naar pilates!
Ik heb het gevoel dat VM tussen mijn vingers door aan het glippen is....................
WM; wat is er gebeurd dan??
We hebben gewoon steeds minder contact.......
maar hoe is het contact dan als t er wel is?
Ja zoals maandagavond laat was het wel nog erg gezellig. Gister was het heel erg kort.....vandaag 1 smsje vanmorgen vroeg en that's it......
Tja, WM, nog wel dagelijks dus en misschien is er een goede reden (druk of zo).....maar als jij t zo voelt, klopt t vaak ook wel, onze vrouwelijke intutie/onderbuikgevoel is toch wel sterk.

Staat er nog geen afspraak gepland? Is dat wat je dwarszit?
Staat inderdaad ook nog geen nieuwe afspraak gepland......

.....vind ik eindelijk iemand echt leuk......gaat het zo op deze manier. Het is natuurlijk nog niet echt zeker, maar mijn gevoel.....
Wat een shitsituatie, WM, leef met je mee! Fingers crossed dat er niets aan de hand is, misschien wordt t m allemaal beetje te veel in deze periode. Hoe je t ook wendt of keert, binnenkort moet hij toch een hoofdstuk sluiten in zn leven...

Of is de verwijdering beetje ontstaan doordat hij niet meer gesmst had na het concert?

Hoe dan ook, het is gewoon een naar gevoel en dat verdien je niet

Bigbig hug!
Ja het is ook een hoofdstuk die hij moet afsluiten in zijn leven. Dat snap ik ook zeker en heb daar begrip voor. Maar als hij mij niet verteld dat hij daar (misschien wel nu) mee zit, dan weet ik dat niet. Nu zit ik in het ongewisse........
Lieve WM, het is en blijft een man..en die komen van Mars.

Mannen praten sowieso moeilijk(er) over gevoelens en VM was toch al niet zon prater toch?
Klopt, maar heb wel aangegeven om dat wel te doen.....

....heb btw net een sms van hem gekregen. Erg koel en afstandelijk (voor mij dan) beetje zakelijk....
WM
Hoe bedoel je? Dat je hem hebt aangegeven wel te praten?
WM .. wat stuurde hij dan ? Kan zijn dat jij nu vele smsjes en teksten leest als zakelijk omdat je je rot voelt ?
We hebben het er wel eens over gehad, dat hij natuurlijk wel een hoofdstuk moet afsluiten. Ik heb hem toen gezegd dat hij het me moet laten weten als hij daardoor beetje rust wilt of wat anders....

Dank je vleer....
Jeetje wat voel ik me
WM heb ej hem nog iets terug gestuurd ? Je kan toch aangeven in een smsje dat je je beetje rot/verdrietig voelt dat hij zo'n zakelijk smsje stuurt ..
Nee Vleer, wil er niet teveel druk op leggen.....lijkt me nu helemaal niet verstandig.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven