Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 10 december 2008 om 14:54
[quote]Mozzarella schreef op 09 december 2008 @ 11:47:
Miran ik snap niet helemaal wat je bedoelt: 'een afspraak mag hij met me maken, op andere dingen reageer ik niet meer'.
Dus als hij met je wil afspreken ga je er wel op in? Maar dan heb je 'm toch niet helemaal opzij gezet? Of snap ik het nu verkeerd?
quote]
Nee, dat klopt. Wat ik bedoel is dat ik initiatief aan hem overlaat.
En bijv. niet op smsjes reageer a la dat hij aan mij denkt of zo....zonder nieuwe afspraak te plannen, maarja......mn bericht is alweer achterhaald, want die afspraak heeft ie inmiddels wel gepland en het was leuk.
Miran ik snap niet helemaal wat je bedoelt: 'een afspraak mag hij met me maken, op andere dingen reageer ik niet meer'.
Dus als hij met je wil afspreken ga je er wel op in? Maar dan heb je 'm toch niet helemaal opzij gezet? Of snap ik het nu verkeerd?
quote]
Nee, dat klopt. Wat ik bedoel is dat ik initiatief aan hem overlaat.
En bijv. niet op smsjes reageer a la dat hij aan mij denkt of zo....zonder nieuwe afspraak te plannen, maarja......mn bericht is alweer achterhaald, want die afspraak heeft ie inmiddels wel gepland en het was leuk.
woensdag 10 december 2008 om 16:22
woensdag 10 december 2008 om 18:22
Goeie-avond.
Alles goed met iedereen zo te lezen?
De eerste''ow-ik-weet-echt-niet-hoe-ik-dit-conflict-op-moet-lossen-want-ik-weet-er-nog-te-weinig-van-want-ik-werk-hier-nog-maar-net - cirsis' gehad. Gelukkig met een sisser afgelopen, maar toch, wel spannend op je nieuwe werk.
Alles goed met iedereen zo te lezen?
De eerste''ow-ik-weet-echt-niet-hoe-ik-dit-conflict-op-moet-lossen-want-ik-weet-er-nog-te-weinig-van-want-ik-werk-hier-nog-maar-net - cirsis' gehad. Gelukkig met een sisser afgelopen, maar toch, wel spannend op je nieuwe werk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 10 december 2008 om 19:00
Hai allemaal!
Ben er ook weer even! Gisteravond geweldige film gezien, Changeling met Angelina Jolie, aanrader! En extra lang genieten,bijna 2,5 uur.
Pop: de huiswijn van Appie is ook prima,met name de Spaanse. Morgenavond dus je tweede date?
Ingelke: ohoh wat lijkt me dat erg, zon crisis, gelukkig opgelost!
Mozz: al opgeruimd? en succes met je nieuwe opdracht!
WM: zit je nog steeds in een dip? Hoop dat je snel wat laat horen!
Miran: ik als geen ander weet hoe moeilijk het is om afstand/afscheid te nemen van een ba'er (weet niet hoe ik het anders moet benoemen), cold turkey is de enige redding voor jezelf. Je denkt dat je er heel sterk instaat omdat je het initiatief aan hem overlaat, maar je vliegt weer als hij je daadwerkelijk uitnodigt. En al is er verder niets gebeurt, hij weet wel weer dat je er bent als hij dat wil..
Als je dit verkeerd opvat, dan spijt t mij, maar ik hoop dat je weet dat ik dit goed bedoel en zoveel herken in jouw verhaal. Mocht je het er prive over willen hebben, dan is dat ook prima hoor.
Voor de rest ook zwaaizwaai!
Ik ga ff wat eten en straks naar pilates!
Ben er ook weer even! Gisteravond geweldige film gezien, Changeling met Angelina Jolie, aanrader! En extra lang genieten,bijna 2,5 uur.
Pop: de huiswijn van Appie is ook prima,met name de Spaanse. Morgenavond dus je tweede date?
Ingelke: ohoh wat lijkt me dat erg, zon crisis, gelukkig opgelost!
Mozz: al opgeruimd? en succes met je nieuwe opdracht!
WM: zit je nog steeds in een dip? Hoop dat je snel wat laat horen!
Miran: ik als geen ander weet hoe moeilijk het is om afstand/afscheid te nemen van een ba'er (weet niet hoe ik het anders moet benoemen), cold turkey is de enige redding voor jezelf. Je denkt dat je er heel sterk instaat omdat je het initiatief aan hem overlaat, maar je vliegt weer als hij je daadwerkelijk uitnodigt. En al is er verder niets gebeurt, hij weet wel weer dat je er bent als hij dat wil..
Als je dit verkeerd opvat, dan spijt t mij, maar ik hoop dat je weet dat ik dit goed bedoel en zoveel herken in jouw verhaal. Mocht je het er prive over willen hebben, dan is dat ook prima hoor.
Voor de rest ook zwaaizwaai!
Ik ga ff wat eten en straks naar pilates!
woensdag 10 december 2008 om 22:07
woensdag 10 december 2008 om 22:18
Wat een shitsituatie, WM, leef met je mee! Fingers crossed dat er niets aan de hand is, misschien wordt t m allemaal beetje te veel in deze periode. Hoe je t ook wendt of keert, binnenkort moet hij toch een hoofdstuk sluiten in zn leven...
Of is de verwijdering beetje ontstaan doordat hij niet meer gesmst had na het concert?
Hoe dan ook, het is gewoon een naar gevoel en dat verdien je niet
Bigbig hug!
Of is de verwijdering beetje ontstaan doordat hij niet meer gesmst had na het concert?
Hoe dan ook, het is gewoon een naar gevoel en dat verdien je niet
Bigbig hug!
woensdag 10 december 2008 om 22:21